Het Grote Ouwebrikkentour Sterke verhalen en foto

Prachtige dag gehad.
Organisatie badankt. :)
Ik heb vandaag weer veel geleerd.
Bij voorbeeld.
Dat tanken met veel motoren tegelijk nog al lang duurd. :z
Dat het nuttig is niet zo hard te rijden vooral als achter je iemand pech krijgt. :)
Dat je op een 250cc ook goed mee kunt komen tussen de andere brikken. :)
Dat motoren altijd voorrang hebben op de pont. :+
Dat ik op een tank een brikken toer kan rijden + van en naar huis.Mijn verbruik was 1 op 34 en mijn tank is 9ltr. :)
 
Laatst bewerkt:
1 op 34?
eek2.gif
dat van mij 1 op 13.5, maar is ook een 1200cc-er...
 
Op zondag 02 juni 2002 22:56 schreef Rommelrijder het volgende:
Prachtige dag gehad.
Organisatie badankt. :)
Ik heb vandaag weer veel geleerd.
Bij voorbeeld.
Dat tanken met veel motoren tegelijk nog al lang duurd. :z
Dat het nuttig is niet zo hard te rijden vooral als achter je iemand pech krijgt. :)
Dat je op een 250cc ook goed mee kunt komen tussen de andere brikken. :)
Dat motoren altijd voorrang hebben op de pont. :+
Dat ik op een tank een brikken toer kunt rijden + van en naar huis.Mijn verbruik was 1 op 34 en mijn tank is 9ltr. :)
de pontbaas deed nog een poging om triker terug te sturen maar toen kwam de rest van de brikkers er al aan :] mochten we toch als eerste op de pont :}

we hebben wel voorgedrongen dus :P
 
de echte start

cora.JPG

max.JPG


hier de verzamelplaats, de Mac

mac.JPG



Max ziet de nostalgie weer voor zich

max2.JPG


en de speciale supporter/fotocrew

trike.JPG
 
Laatst bewerkt:
tanken...

tanken.JPG


ja ook zij moeten tanken

trike2.JPG


en wachten

bierelier2.JPG


en nog es wachten

tanken2.JPG


als je dan toch de tijd hebt

zonnen.JPG
 
Laatst bewerkt:
de tourguide, moeder bierelier en de bekende man, Nitromax

crew.JPG


ff plaspauze

groep2.JPG


Triker himself inc Girlfriend

triker.JPG
 
Laatst bewerkt:
panne....

panne.JPG


de eindbestemming ( toch maar ineens )

groep3.JPG


Do we know them ?

MrMsNitro.JPG



PS, als dit erg lastig is voor sommigen dan edit ik de postings naar een iets handzamer formaat
 
Laatst bewerkt:
Vannacht heerlijk geslapen na een hele leuke dag. Ik heb genoten, en vond het leuk om eens wat meer oude brikjes te zien (stilstaan }) :P )

Zonnebloem (mamma Bierelier) bedankt voor de heerlijke verfrissing onderweg. Ik verheug me op de volgende OBT.

Ralfie: Die Motoremotions die je bij je had, daar ben ik vergeten een exemplaartje van mee te nemen, bewaar je dr eentje voor me?
 
Goedemorgen mensen! Gisteren een kei schon dagje gehad. Goed georganiseerd lekker gereden moeten we zeker vaker doen!
Iets eerder weer richting het zuiden gereden en nagenoeg probleemloos weer thuis gekomen (wel bij het wegrijden al sideburns {denk ik tenminste dat die het was, namen blijven lastig} en friends kwijtgeraakt die ook richting zuiden zouden gaan).
Maw: een bijzonder geslaagde dag!
 
Laatst bewerkt:
Roger, sta jij ook op een van de foto's? Ik had bij de Mac gevraagd of iemand wist wie je was, maar ze konden niemand aanwijzen. Naderhand ben ik het vergeten te vragen.
Ik was diegene die bij de stop van mamma Bierelier aan je vroeg over de piercing van mn vriendin (remember?)
 
Ik had trouwens het idee om voor mezelf (en uiteraard ook voor anderen) een CDtje te maken met foto's er op. Maar ik had dus geen digitale camera bij me. Iedereen die (digtale) foto's heeft gemaakt stuur ze op naar me!! Ik heb ze het liefst in het originele formaat (lekker groot dus) dan kan ik ze later altijd nog bijsnijden. Mn mailbox is niet zo heel groot dus diegenen die hun foto's willen opsturen zet ze effe op CD, en dan stuur ik je een leeg CDtje + portokosten terug. Mail maar effe voor mn adres: reclamedoos@hotmail.com

En nou maar hopen dat er mensen zijn die iets willen opsturen 8-) (zou toch cool zijn, een digitaal OBT-fotoboek (deel 1)?)

Bierelier: ook ingescande foto's zijn welkom hoor (of echte foto's) :P
 
Oook een late reactie.. @home lag pla :(

Organisatie bedankt! :} super geregeld.. Lekker korte stukjes aan elkaar dus veel zon gezien, m'n nek vervelt al!

Zonnenbloem bedankt voor de "picknick" stop, een ware verrassing! Super :}

Fotograven; Super pics! :9~ errug tof gemaakt allemaal. Ik moet nog ff m'n snoertje zoeken, dan kets ik ze ook op m'n site (zijn niet zo artistiek als bovenstaande, maar toch leuk ;) )

Ooohhh, Lage CB: Ik had toch ook gezegd dat je je moest gedragen, anders krijg je een slotje :P so far so good ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan