Het grote paintball topic

Oeps, in verkeerde topic gepost.
Ik zal 'em hier effe copy & pasten

Quote:
Op woensdag 10 juli 2002 18:47 schreef Sigma het volgende:
[...]
is dit niet goed genoeg ??
eender wanneer, eender waar, geen overnachting
en zeg nu niet dat ik moeilijk ben hé





Als je dan toch niet moeilijk doet, kan ik misschien met jou meerijden...???
Ik woon toch tegen Antwerpen.
Laat maar iets weten Sigma
 
Op vrijdag 12 juli 2002 17:29 schreef Sniper Als je dan toch niet moeilijk doet, kan ik misschien met jou meerijden...???
Ik woon toch tegen Antwerpen.
Laat maar iets weten Sigma


No problem, jij, Pooh en mischien CPU Burn afhankelijk van de datum en we zijn compleet :P

In ruil voor de een terugrit allemaal Twisted Paul tegen zijn kop knallen 8-) :P
 
Op zaterdag 13 juli 2002 08:54 schreef Sigma het volgende:In ruil voor de een terugrit allemaal Twisted Paul tegen zijn kop knallen 8-) :P

no problemo !
uzi.gif
getroffen.gif
 
Ik zie hier wel aleen maar Belgen, durven de Hollanders al niet meer??

Ghehe, wij Nederlanders denken:
"Wij gunnen die Belgen ook een verzetje" ;)

Maar leuk dat de Belgen ook van de partij zijn :}

En voor Sniper een nieuwe kans op bbq ;)
 
Ik zal het Hollandse team helpen tegen de Belgen te strijden :+

Ragonite, we gaan misschien op de motor die kant op, dus dan kan ik je niet meenemen.
Nog ff afwachten hoe en wat...
 
Géén vijandigheid, je krijgt van mij zelfs een pilsje nadien :)


Om die verfsmaak weg te spoelen }) })


Les1 in aanvalstechnieken: een duidelijk doel hebben :P
 
Ik moet nog even wat mensen vragen, maar ik wil in principe ook wel effeh zo'n belg omleggen dmv een lading verfbollen... (effeh Paul helpen)

Ik kom vanuit de Hoeksche-Waard en zou Ragonite evt wel kunnen oppikken dan.. Ik ga alleen voor de ballen en de BBQ, pitten kan thuis wel... (BTW *NIET* roken en kotsen in mijn voiture)

Komt er verder niemand uit de buurt van Dordt??? Anyway, het is niet zeker dat ik ga, maar ik laat het zeker weten wanneer ik dus wel ga...
 
Les1 in aanvalstechnieken: een duidelijk doel hebben :P

Okay Sigma, dat doel heb ik *NU* dus! Waar blijft je 2e les???? })

Enneh, Sigma is in Nederland volgens mij een verfmerk..... Dat wordt nog lachen dus! :+

BTW, Heb jij je al voor een bepaalde datum opgegeven??? 3 augustus kan ik in ieder geval *NIET*...
 
Vage, net onder bergen... ga van 29 augustus tot 15 september, dus enkel optie 3 augustus lukt voor mij o/t paintballen.

Okay, ik ga dus in de eerste weken van augustus, ik kan dus op 3 augustus niet.

We gaan met z'n drieën vanaf Oslo naar de Noordkaap en dan weer terug ... Met het koekblik BTW...
 
Nederland Belgie? Haha, geen goed plan, we moeten nl. wel een beetje uitdaging houden. :+

Maar hoeveel kunnen er meedoen met dat paintball? Als er 30 M-F'ers komen die vriendjes, vriendinnetjes en familie meenemen, dan is het snel veels te druk of niet? :?
 
Nederland Belgie? Haha, geen goed plan, we moeten nl. wel een beetje uitdaging houden. :+

Maar hoeveel kunnen er meedoen met dat paintball? Als er 30 M-F'ers komen die vriendjes, vriendinnetjes en familie meenemen, dan is het snel veels te druk of niet? :?

Geen max aan deelnemers, maar denk as we 20 halen, het een mooi aantal is....en nu je er toch over begint ;)

Hoe staat iedereen tegenover het meenemen van vrienden, buiten de partner om, naar een M-F meeting?

Gewoon even meningen peilen mijner zijds en mijn mening buiten beschouwing voor nu })
 
Op zondag 14 juli 2002 21:42 schreef LCB het volgende:Hoe staat iedereen tegenover het meenemen van vrienden, buiten de partner om, naar een M-F meeting?
Gewoon per M-F lid 1 iemand meenemen.
Anders wordt het denk te druk.
Maar dat is mijn mening
 
Op zondag 14 juli 2002 09:54 schreef Ciro het volgende:Okay Sigma, dat doel heb ik *NU* dus! Waar blijft je 2e les???? })

Die krijg je dan wel })
BTW, Heb jij je al voor een bepaalde datum opgegeven??? 3 augustus kan ik in ieder geval *NIET*...
Ik zou gaan voor 14 september, LCB??
 
Iedere M-F'er max. 1 iemand meenemen lijkt me redelijk??? Anders heeft het ook niets meer met het M-F te maken...

Maareh, dat is mijn bescheiden mening... :)

14 september komt mij het beste uit...

EDIT: WBH bovenstaande, of dat nu "een partner" is of niet vind ik zelf niet zo belangrijk...
 
Hey pooh meld je ff aan in lcb der sticky topic

ga dat hele end niet aleen rijden

[edit] is al in orde [edit]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan