Het Grote Piaggio MP3 Topic deeltje 3a

Maksor

Als het niet kapot kan ik het niet maken
13 mei 2009
4.173
2
Olst (Overijssel)
SEH

in augustus kwam het model uit met de bedieningknopjes op het stuur

het kan wel zijn dat er meer mensen geklaagd hebben, ik kan mij nog wel herrinneren dat er in deel 1, er een aantal mensen was die klaagde dat de afstandbediening en te goed signaal af gaf, waar door de kofferbak of het zadel los sprong als ze de sleutels in hun broekzak deden.

Er staan daar ook een aantal vragen over dat de sleutel het niet deed

ik heb er zelf geen probleem mee dat soms na een dag je afstandsbediening niet kan gebruiken, ik vermoed echt dat het met de sterkte van je accu te maken heeft

Maar ik kan wel begrijpen, dat als dingen beginnen te irriteren, dat dan alles wat je eigenlijks anders wil hebben ook irritant zijn dan.
 
ik denk dat het tegen de persoon is Eric is een mede oprichter van de Club en ja vanaf het begin mochten er maar 1 mp3 topic zijn
de acceptatie van de mp3 rijders begint wel te komen maar nog niet bij iedereen denk ik
 
Het is mooi weer hier ik ga rijden . En de rest acceptatie of niet wij doen het toch :)
 
Ja, de acceptaite zal er wel komen. Zeker als je er iedere dag, net als ik, mee naar je werk rijdt. En sommige mensen blijven het moeilijk vinden veranderingen. Maar dat iedereen hier in iedergeval 2 keer blijf kijken zal nog wel even blijven. Er zijn best veel motorrijders die gewoon zwaaien hoor. Gewoon met zijn alle veel blijven rijden komt alles goed. Ik ga denk ik vandaag vanuit brabant even naar vlissingen ga rijden . Ik heb nog niet een keer meer als een uur er op gezeten.
 
Laatst bewerkt:
hai mensen houden jullie er rekening bij dat vannacht on twee uur de klok een uur naar vooren gaat en niet vergeten de klok van de mp3 ook te verzetten anders kom je maandag te laaaaaaaaaat
 
ik denk dat het tegen de persoon is Eric is een mede oprichter van de Club en ja vanaf het begin mochten er maar 1 mp3 topic zijn
de acceptatie van de mp3 rijders begint wel te komen maar nog niet bij iedereen denk ik

Wat een onzin. Over heel veel onderwerpen mag er maar een centraal topic zijn.

Er zijn best veel motorrijders positief over het mp3-concept, en complot-denken is ook een kunst, maksor!

Je gaat toch geen "wij tegen zij" spelen? Beetje kinderachte reactie van je, vind ik hoor.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat er zoveel slechte dingen over de Mp3 geschreven word maar nu toch maar eens ook een goed bericht erover.
Rij nu reeds sinds vorig jaar februari ermee en heb totaal nog geen problemen ermee.
Elke keer starten en lopen.
Jammer dat er toch een paar last hebben van klachten.
Gelukkig zijn mijn lagers 3 weken na aanschaf door de dealer zelf aangepast met vet en nippels.
Anders waren deze vol met stof en vuil gaan zitten met uiteraard de nodige slijtage.
Het was toen al bekend dat het problemen kon gaan geven in de toekomst.
Hulde aan de dealer.
Ben zelf aan het lessen voor mijn A maar elke keer als ik na de les weer op de Mp3 stap voelt dat toch weer goed aan.
Zo soepel in balans.
He diederik shit man had hem net op de wintertijd gezet en Maksor wens ik een goede wake tot 2 uur. haha kan je hem weer effe poetsen na vandaag
 
Wat hebben ze toch tegen een mp3
"Ze" hebben niets tegen een MP3. Maar de regel is dat er een slotje wordt aangevraagd bij 2500, en dat er dan pas een nieuw topic gestart wordt. Het is jammer misschien wel goed dat ik het flooden van het vorige topic gemist heb, want anders was er helemaal geen volgend deel gekomen wat mij betreft.

Het zijn hele simpele regeltjes die voor iedereen gelden. Ik zie dat er een tendens lijkt te ontstaan dat men bang is dat iemand anders een nieuw topic opent, en dat men dat dan al doet bij 2460 posts. Voor sommige topics is dat 3 dagen posten.
 
"Ze" hebben niets tegen een MP3. Maar de regel is dat er een slotje wordt aangevraagd bij 2500, en dat er dan pas een nieuw topic gestart wordt. Het is jammer misschien wel goed dat ik het flooden van het vorige topic gemist heb, want anders was er helemaal geen volgend deel gekomen wat mij betreft.

Het zijn hele simpele regeltjes die voor iedereen gelden. Ik zie dat er een tendens lijkt te ontstaan dat men bang is dat iemand anders een nieuw topic opent, en dat men dat dan al doet bij 2460 posts. Voor sommige topics is dat 3 dagen posten.
Ik weet niet welke topics je allemaal leest , maar ik vindt dat de mp3 topic zich toch goed aan de regels houd.Er zijn regels waar ook somige moderators zich ook niet aan houden.
 
Ik weet niet welke topics je allemaal leest , maar ik vindt dat de mp3 topic zich toch goed aan de regels houd.Er zijn regels waar ook somige moderators zich ook niet aan houden.

Ga dan naar een ander forum zeg! -O-

De regels zijn hier al jaren zo hoor.

Ik wist niet dat een mp3 alleen voor zuurpruimen en calimero's was ...


Edit: of dacht je dat de regels bij het fototopic bijvoorbeeld, of bij de UC topics, anders waren?
 
Laatst bewerkt:
Ga dan naar een ander forum zeg! -O-

De regels zijn hier al jaren zo hoor.

Ik wist niet dat een mp3 alleen voor zuurpruimen was ...
_O- Die is ook leuk . Vertel me eens waarom je zo reageert,ik ben pas een paar maanden lid van dit forum . en ik gaf een reactie op wat ik de laatste maanden gezien heb.
 
Dus je bedoelt de een mag alles en als een ander effe iets verkeerd doet meteen happen erop :)
 
Pommel ik denk niet dat jij begrijpt wat ik bedoel .
Je kan er zwaar aan tillen of niet, maar het is maar een hobby , we zijn hier om de fun, en niet om op al die kleine dingen te overdrijven want dan is de hek van de dam.
Ik bedoel bolski maakt ook foutjes, en als ik naar iedereens fouten moet kijken dan heb ik geen leven meer.:)
 
Maksor is er al wat meer info over de bollenrit, ik denk dat mijn vrouwtje als duo mee komt.
 
Ik bedoel bolski maakt ook foutjes, en als ik naar iedereens fouten moet kijken dan heb ik geen leven meer.:)
Ik maak fouten zat, maar dat is nog geen reden om anderen niet aan te spreken. De afgelopen week heb ik zeker 3 mensen, waaronder een collega mod, aangesproken op het te vroeg sluiten van een topic. En als de 4e keer dan het MP3 topic betreft, zou ik dan een uitzondering moeten maken?
 
Paul je kunt je zadelsensor omzeilen door er een weerstandje tussen te zetten 3k zo uit mijn hoofd
 
Ik maak fouten zat, maar dat is nog geen reden om anderen niet aan te spreken. De afgelopen week heb ik zeker 3 mensen, waaronder een collega mod, aangesproken op het te vroeg sluiten van een topic. En als de 4e keer dan het MP3 topic betreft, zou ik dan een uitzondering moeten maken?
Nee tuurlijk niet , maar om dan te zeggen,( Het is jammer misschien wel goed dat ik het flooden van het vorige topic gemist heb, want anders was er helemaal geen volgend deel gekomen wat mij betreft.
)is toch overdreven ;)
 
Waarom zoveel fora voor de Piaggio MP3 eigenlijk. Heel verwarrend en vaak dubbel op!
Waarom niet allemaal naar het Piaggio MP3 club forum bijvoorbeeld, maar dan hier niet meer posten. Scheelt een hoop ergernis en is wel zo overzichtelijk.

en uh... is onderwerp niet een mooier woord dan het Engelse topic.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan