Het grote Piaggio MP3 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
stuur me even een pm met je emailadres dan ga ik het van de week voor je vragen als ik hem ophaal.

ps: zijn die typeplaatjes makkelijk te verwijderen met een fohn?
 
welke wil je er afhalen dan ??

die op de plastickappen peuter je er met je nagel zo af daarna beetje cleaner en je ziet er niets meer van
 
Laatst bewerkt:
trouwens volgens mij heeft Piaggio de LT sticker gejat van BMW K1200 LT, daar zat ik gisteren achter en die sticker achterop leek verdacht veel op die van de MP3
 
Dit wordt een beetje een zoekplaatje maar ik heb weer een aanpssing WELKE!!!!!!!!

full
 
voor heb ik verwijderd op het stuur die mp3 al na 3 dagen handdoek bleef haken :)
en ik heb net gekeken je peutert ze er zo af.

En ja en nee Emblemen zijn ook binnen 500 ie en Gilera en het windscherm zat er al op maar ik heb de onderspoiler nu ook Zilvermetalic dus u mag niet door voor de vrieskist :P
 
Laatst bewerkt:
Volgende project de velgen in de zelfde zilvermetalic kleur en Pirelli's GTS23 en 24
voor zijn mijn banden ook bijna af en achter nog een 4 of 5000km ofzo de velgen zien er nu een beetje dof uit in de orginele kleur, ow ja, en een achterspatbord van een scarabero zodat de rotzooi niet zover naar boven spettert

en Robert je breng mij op een idee de FUOCO embleem voor op de zijkant :P
 
We zitten inmiddels op bijna 2300 posts en ik heb een berichtje gekregen dat een topic vol is bij 2500 posts.
Schrik dus niet als er ineens een deel 2 aangemaakt is. Dat heb ik dan gedaan.
Dat het moet is uiteraard jullie schuld, ga daar vooral mee door.
hai erik
is dit dan geen rekoor ofzo lijkt er op dat we de grootste van nederland zijn/worden feestje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan