HdeB in Sleen heeft de Teka SFI voor het afstellen van de standaard Suzuki ECU. Is een beetje hetzelfde als de Tuneboy, maar kan wat fijner ingeregeld worden.
Heb bij HdeB destijds m'n gix met K&N filter af laten stellen op de standaard kachelpijp voor gebruik in Duitsland. Motor liep in deze configuratie wat netter stationair en was bruikbaarder bij gebruik in de stad. Op de snelweg merk je niet zoveel van die paar PK's winst op een totaal van 142
Ik heb daarna m'n Powercommander II af laten stellen op m'n Bos pijp en er nog eens 8PK mee gepakt. Het blijkt toch dat wanneer je gaat voor wat extra vermogen je toch een oplossing moet hebben die ook wat kan met de ontsteking. Mijn 2004 Tuono met RapidBike, BMC filter en GPR pijp kreeg er met een nieuwe injectiemap maar 3 PK's bij terwijl het finetunen van de ontsteking nog eens 11 PK op leverde.
Heb bij HdeB destijds m'n gix met K&N filter af laten stellen op de standaard kachelpijp voor gebruik in Duitsland. Motor liep in deze configuratie wat netter stationair en was bruikbaarder bij gebruik in de stad. Op de snelweg merk je niet zoveel van die paar PK's winst op een totaal van 142
Ik heb daarna m'n Powercommander II af laten stellen op m'n Bos pijp en er nog eens 8PK mee gepakt. Het blijkt toch dat wanneer je gaat voor wat extra vermogen je toch een oplossing moet hebben die ook wat kan met de ontsteking. Mijn 2004 Tuono met RapidBike, BMC filter en GPR pijp kreeg er met een nieuwe injectiemap maar 3 PK's bij terwijl het finetunen van de ontsteking nog eens 11 PK op leverde.