Het Grote "RA ra, waar ben ik?" topic, deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel goed!

Ik wist dat iemand (was jij dat niet toevallig?) een foto van één van de forten op de grens tussen Italië en Slovenië heeft geplaatst (was trouwens de eerste foto die ik geraden heb), dus de kans zat er in dat die persoon hier ook is geweest.
 
Heel goed!

Ik wist dat iemand (was jij dat niet toevallig?) een foto van één van de forten op de grens tussen Italië en Slovenië heeft geplaatst (was trouwens de eerste foto die ik geraden heb), dus de kans zat er in dat die persoon hier ook is geweest.
:N Ben er nooit geweest, was dus iemand anders.
 
Bij deze een nieuwe.
P7182236.JPG
 
En die foto's uit Kitzbuhel dan?
:P
Daarom schreef ik ook "precies geweest ben". Waar we overal geweest zijn, weet je niet. Zelfs m'n vriendin weet de exacte route niet (muv de plaatsen waar we geslapen hebben). En zij is er zelfs de hele tijd bij geweest!
 
Laatst bewerkt:
Daarom schreef ik ook "precies geweest ben". Waar we overal geweest zijn, weet je niet. Zelfs m'n vriendin weet de exacte route niet (muv de plaatsen waar we geslapen hebben). En zij is er zelfs de hele tijd bij geweest!
Het hielp wel bij het zoeken van jouw laatste foto; 3 dagen vanaf Kitzbuhel meen ik.

Dat jouw vriendin de exacte route niet weet: vrouwen en de weg weten :+
Mijn vrouw is al verdwaald als ze buiten de gemeentegrens komt _O-
 
Het hielp wel bij het zoeken van jouw laatste foto; 3 dagen vanaf Kitzbuhel meen ik.

Dat jouw vriendin de exacte route niet weet: vrouwen en de weg weten :+
Mijn vrouw is al verdwaald als ze buiten de gemeentegrens komt _O-
Verbazingwekkend genoeg weet mijn vriendin buiten de gemeentegrens beter de weg dan daarbinnen. Daarentegen ken ik ook lieden die al verdwalen als ze hun eigen tuin net uit zijn...

Maar, omdat we het toch over mijn vakantie hebben:

k362va.jpg
 
Hehe ja dan heb je het zo gevonden :). Leuk stukje bochten werk vlak voor dat dorpje :]
 
Laatst bewerkt:
gavia pas, ik ben net terug van een reisje
en heb leuke fotos kunnen maken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan