Het Grote Ra ra "Waar ben ik?" topic, deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zullen eens snel naar die 2500 rossen! Hier is een nieuwe!

full
 
Ik ga toch serieus proberen om in dit topic het licht uit te doen! *D *D *D

Hoppa!

Edit: wacht, ik heb een leukere!

:] :]
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens aan, dit is een mooie, nog beter dan de bergweg van Wannesss!

Edit: Damn, ik kom er net achter dat dit beroemde strand niet met streetview is te bekijken, daarom neem ik genoegen met alleen een naam!

full
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt alsof er een fort staat op 't eilandje ... Voor de rest inderdaad niet bepaald een "gewelddadige" zee op 't eerste zicht ...
 
Laatst bewerkt:
't Moest ongeveer de afstand zijn tussen Vlieland en Terschelling ... Dus ben zo maar even de kustlijn afgevaren op Google Maps en de Iles de St-Marcouf waren de ideale kanshebber. Toen zag ik Utah Beach staan en aangezien je het over een "beroemd" strand had was ik 99% zeker dat ik juist zat *D.
Ook, zoals gezegd, leek het rechtse eilandje op een fort als je genoeg inzoomde op jouw foto :9.
 
't Moest ongeveer de afstand zijn tussen Vlieland en Terschelling ... Dus ben zo maar even de kustlijn afgevaren op Google Maps en de Iles de St-Marcouf waren de ideale kanshebber. Toen zag ik Utah Beach staan en aangezien je het over een "beroemd" strand had was ik 99% zeker dat ik juist zat *D.
Ook, zoals gezegd, leek het rechtse eilandje op een fort als je genoeg inzoomde op jouw foto :9.
Echt ongelofelijk, weet je dat ik zelf nauwelijks heb gelet op die eilandjes? En inzoomen op mijn foto's is bijna niet te doen. Ik heb geen flickeraccount of iets dergelijks, dus ik zet ze op de server van MF, maar dan mogen ze niet groter zijn dan 200kb. Dus wat ik doe is een screendump maken van een een foto en de grootte aanpassen tot een breedte van 1040 pixels. Daarmee blijft ie wel onder de 200kb, maar is er weinig meer te onderzoeken aan de foto.

Nog 3 !!

:]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan