Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

ja maar ik check of foto op streetview te zien is,.....en ik zie het niet op streetview weet waar hij gemaakt is maar...........grr hoe veranderde ik bij streetview het jaartal ,las het ergens
 
hmm pf veel staat er niet op streetview,maar heb er eentje gevonden....




waarschijnlijk te makkelijk maar ja ...heb er nog eentje maar ik denk dat jullie te goed zijn...
 
ja maar ik check of foto op streetview te zien is,.....en ik zie het niet op streetview weet waar hij gemaakt is maar...........grr hoe veranderde ik bij streetview het jaartal ,las het ergens
'terug' kijken kan alleen als er linksboven een klokje voor de datum van opname staat, zie hier:
Google Maps
 
Ja hoor maakt mij niks uit 😉
Maar wel summier hoe moet ik in hemelsnaam uitvinden waar dit is buiten jou motorstek en profiel uitpluizen😁
 
hmm ben er niet goed in,heb al op je website gezeten die doet het maar voor de helft en ben nu allerlei dingen op het forum aan het doorspitten met de woorden vespa 50cc ,lijkt me italiaans maar bij nader inzien is de nummerplaat mischien wel frans.....
Had op afbeelding gezocht maar staat niet op google en jou rode vespa heeft een ander nummerbord dus ik weet het even niet meer ........


Maar veel vakanties die jullie hebben gedaan zijn we ook geweest op sommige landen na,nu vroeg ik me af offtopic dan even he...Pyreneeën of schotland 10 dagen volgend jaar 10 mei????
ik wil namelijk nog een land erbij kunnen zetten waar ik nog niet met de motor ben geweest...


en David graag nog een tip...ben nog een beginneling he en eerlijk gezegd ook al ben ik ergens geweest zie ik het nog niet (medicatie vergeetachtig)alleen omdat ik zelf de routes maak onthou ik de plaatsen en belangrijke passen maar thats it......
 
Rondje om de kerk reisverslag , alleen ik zie daar de foto in een keer niet meer, weggehaald???
Barcelona 24 juli..

Verder zie ik geen een aanwijzing in deze foto om te zoeken...
 
Niks internetgeschiedenis napluizen... dit topic is al genoeg en je hoeft niet eens zoveel bladzijdes terug.

En de nummerplaat... dat is gewoon een Nederlandse brommerplaat alleen niet het gebruikelijke model wat de meesten nemen, die stak uit aan de zijkant vandaar dat ik de lange versie genomen heb.

En mensen die zeuren dat ze internetgeschiedenis door moeten pluizen, dat moet ik ook als ik een foto zie in een landschap wat mij onbekend is omdat ik er niet geweest ben.Maar ik heb nu wel genoeg hints gegeven.. je moet ze alleen willen zien.

En ik heb niets weggehaald... ga het even napluizen wat de oorzaak is dat je iets niet meer ziet.
 
Laatst bewerkt:
Ook "niet eens zoveel bladzijdes terug" bladeren vind ik internetgeschiedenis napluizen.

Maar dat is mijn mening.

Als ik een foto plaats (al dan niet van een plek waar je nog nooit bent geweest), zorg ik dat er IN de foto genoeg zoektermen te vinden zijn. Zelfs al kom je nooit van je bank en ben je nog nooit je straat uit geweest, kun je mijn plaatjes nog vinden. Als ik jouw foto moet gaan zoeken op het interweb, kan ik gaan zoeken naar "een wit pand met een balkon, een trap van 6 treden en blauwe luiken". Kleine kans dat ik jouw locatie kan vinden.

Maar goed, zoals gesteld, mijn mening. Foto's als deze ga ik geen moeite voor doen.
 
hollandse brommer....dus binnen europa
bestrating is op zeker niet belgisch
franse louvre deurtjes....
italiaans granieten treden....
griekse balkon steunen
op een kort spaans balkon....
portugees ogende witte muren.
engels deurlamp
blaadjes van loofbomen op de grond...dus niet zweeds (daar groeien alleen naaldbomen)

oekraine?...
 
Ik jeb terug gebladerd.

Jou reisverslag etc bekeken sndere kleur vespa ...op verschillende topics maar nog niks gevonden....

Ja dat we in 2013 bij waar gaan we naar toe ik je een fijne vakantie wens en of je foto's stuurt.
Heb ik nooit gezien volgens mij...
 
Tip: hoe ver ga ik rijden met een 50cc als ik ook een 200 en een DL1000 heb staan. Wetendecdat ik van alle trips reisverslagen schrijf.
 
Zegt nog niet echt veel.

In Santiago de Compostella kwam ik iemand tegen die vanuit Nijmegen met de scooter op pelgrimstocht was gegaan (en op die manier ook weer naar huis wilde gaan) en op Sicilië zag ik een Nederlandse camper met een brommer op het fietsenrek. Zoiets kun jij ook gedaan hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan