Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

En toch al een digitale foto :+

Pak en motor zijn inderdaad vroeg jaren 90. Let ook op de schoenen :') , we gingen ergens een stuk wandelen, vandaar de motorlaarzen in het hotel gelaten. Foto is ergens in 1999-2000 gemaakt dacht ik. Met een van de eerste consumenten digitale camera's. Koste toen 2200 oud Hollandse guldens. Mooi van het werk kunnen lenen. O-)
 
Laatst bewerkt:
full

 
Iedereen is misschien een groot woord, maar wel héél veel van ons. Ik in elk geval vaker dan eens *D
 
Beekberger heeft een afwijking......
In de geposte coördinaten bedoel ik
EDELWEISSHÜTTE
Fam. Kurt Lederer, 5672 Fusch an der Großglocknerstraße, Oostenrijk
+43 6545 7425
Google Maps

Als je bij maps intikt "Grossglockner edelweishutte" krijg je mijn coördinaten en als je intikt "edelweisshutte Grossglockner" krijg je jouw coördinaten.
Ben blij dat mijn afwijking zich beperkt tot de coördinaten. :+
 
Laatst bewerkt:
Als je bij maps intikt "Grossglockner edelweishutte" krijg je mijn coördinaten en als je intikt "edelweisshutte Grossglockner" krijg je jouw coördinaten.

Zover heb ik de "controle" niet doorgezet :}
Heb de hut opgezocht een vlaggetje geprikt en de link gepost
en dat adres met eigenaar komt er vanzelf bij :?

De nieuwe foto herken ik niet, ik ben dus niet iedereen.
Dat is maar goed ook, want dat zou betekenen dat vrouw Rabbelaar
met iedereen in bed ligt en dat wil ik niet.
 
Ben blij dat mijn afwijking zich beperkt tot de coördinaten. :+
Je wilt dus eigenlijk zeggen dat je een ongecoördineerd persoon bent :+

De nieuwe foto herken ik niet, ik ben dus niet iedereen.
Dat je het niet herkent wil niet zeggen dat je er nooit geweest bent. Maar Beekberger laat niet voor niets de foto's zien die hij laat zien, als je wat naar links resp rechts draait wordt wel héél duidelijk waar het is ;)
 
Ik kan nog één keer doordraaien.
1z4zqlz.jpg


En nee, er is geen SV. Maar wel bakken met foto's van deze locatie.
 
Laatst bewerkt:
Boring tent... het lijkt wel of alle motorrijders van indianen houden ofzo als je al dit soort tenten mag geloven. Plak op een foute tent de naam biker en elke idioot die nog in de eifel komt vind het geweldig.
 
Maar ze hebben wel lekkere schnitzels en frietjes met "Currysoße".

Als het niet druk is, tenminste. Als het druk is, moet je vooral geen eten bestellen. Schnitzels en frietjes zijn dan niet helemaal gaar. En om nou alleen maar een bakje currysaus leeg te lebberen, dat kan ik thuis ook.

Verder is het daar vooral zien en gezien worden door de posers, van alle categorieën.

Ik ga (als ik in de buurt ben) liever naar Beach Club Eifel, aan de Eschaueler Weg bij Schmidt. Veel relaxter.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan