Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze post mag verwijderd worden indien te zeer off topic.
 

Bijlagen

  • D4458406-0A54-4755-A1DA-95640258FA34.jpeg
    D4458406-0A54-4755-A1DA-95640258FA34.jpeg
    292 KB · Weergaven: 29
@Jenkins ; denk niet dat ie te off -topic is, maar volgens mij ben je (nog) niet aan de beurt om iets te plaatsen.

Degene die de vorige heeft geraden mag iets neer gooien, of zeggen dat ie niets heeft, dan mag iedereen iets neergooien.
Verder moet Streetview er geweest zijn, maar dat is in jouw geval niet het probleem, denk ik.
Het plaatje moet min of meer te reproduceren zijn, waarschijnlijk zonder jouw tronie en het omleidingsbord.
 
@Jenkins ; denk niet dat ie te off -topic is, maar volgens mij ben je (nog) niet aan de beurt om iets te plaatsen.

Degene die de vorige heeft geraden mag iets neer gooien, of zeggen dat ie niets heeft, dan mag iedereen iets neergooien.
Verder moet Streetview er geweest zijn, maar dat is in jouw geval niet het probleem, denk ik.
Het plaatje moet min of meer te reproduceren zijn, waarschijnlijk zonder jouw tronie en het omleidingsbord.
Eerlijk is eerlijk: dit was geen fatsoenlijke bijdrage aan dit topic. Dus als de moderatoren het verwijderen vind ik dat niet erg of zo. 🙂
 
Dat insect net in de rechterbovenhoek moet een goede aanwijzing zijn. Als ie nou scherp was. :+

Italië ergens in de Dolomieten? Die vangrail einden gebruiken ze daar ook maar dat zal dan wel weer niet uniek voor Italië zijn.
Ik zag dat insect ook pas na plaatsen :) Met de Dolomieten zit je goed!
 
Ben daar wel in de buurt geweest, de westelijk van deze pas gelegen passen gedaan (Sella Ronda) maar deze dus niet. Nieuwe dan maar TC800. :)
 
Iets oudere foto, maar de plek is nog steeds hetzelfde in SV

 
Laatst bewerkt:
Ik zou verwachten dat die tekst hier op deze weg ergens zou moeten staan. Vanuit deze af de andere kant. Of misschien nog wat verder terug waar de weg naar die drie plaatsen gaat. Kan hem nog niet vinden. -O-

Knipsel.JPG
 
Oke, gevonden. Erg verweerd, en de dubbele strepen zijn later toegevoegd vermoed ik. Die losse steen rechtsboven op jou plaatje ligt er ook nog.

Knipsel.JPG
 
Laatst bewerkt:
Als je op de link klikt zou je het al moeten kunnen vinden. Maar zoeken op Misurina in Italië, dan iets ten noorden van dat meertje rechtsaf de Via Monte Piana op. Dat is de weg. En dan net na het tolpoortje vind je die tekst op de weg.

Knipsel.JPG
 
Als je op de link klikt zou je het al moeten kunnen vinden. Maar zoeken op Misurina in Italië, dan iets ten noorden van dat meertje rechtsaf de Via Monte Piana op. Dat is de weg. En dan net na het tolpoortje vind je die tekst op de weg.
Hartelijk dank Nosmo, zie net dat ik de hyperlink, die je erbij had gezet, compleet gemist heb...8)7
 
Jezus wat goed, hoe vind je dat zo snel? Ik heb expres de tekst van bord op de achtergrond er bij laten staan want je moet wel iets van een aanwijzing hebben maar dan nog. :}
 
Weet ik er ook weer een, is 'ie alweer geraden.

Slechte herinnering aan de Vrsic. Op de pas een aangenaam gesprek gehad met een paar Duitsers, maar toen het ineens erg donker werd hebben we besloten naar ons hotel in Kransjka Gora terug te rijden. We zaten helaas opgesloten achter een camper die steeds overdreven ver naar links reed en op de slinger naar beneden (met 8km/u door de hairpins) kregen we geen gelegenheid in te halen. Op enig moment is het gaan druppelen, regenen, stortregenen en uiteindelijk gaan hozen. In tijd van nog geen 5 kilometer waren we tot op de onderbroek nat. 3 kilometer verder waren we terug in het hotel. Hadden we niet achter die kl.te camper gezeten, hadden we het vóór de regen gered tot in het hotel.
 
Ook en keer op een afstand een paar km van het hotel tot op de draad nat geregend, maar niet door een camper, maar toch nog ff snel een bakkie koffie op een terras. |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan