Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet 99,9% zeker dat ik je rotsformatie gevonden heb.
Maar op SV ligt ie wel in de dikke mist, dus is het heel lastig om de exacte lokatie te pinpointen.
In streetview zie je links boven een kadertje met hetzelfde plaatje als de grote. Onderaan in dat kadertje is een klok te zien. Door daarop te klikken krijg je eerdere opnamen van hetzelfde traject. De meest linkse datum (2009) is in volle zonneschijn, in ieder geval de proef die ik gedaan heb.
 
Ik weet dat het niet de exacte exacte locatie is. Maar die krijg ik niet gevonden.

Ik ben inmiddels 322 keer de D518 op een neer gereden met Street view. De man met de camper denkt dat ik gek geworden ben, de motorrijders die ik tegenkom zijn gestopt met zwaaien en die wielrenner steekt zijn middelvinger naar me op.
*D

Ik stop er dus mee. Dit is het dichtste bij wat ik kan vinden en waarbij de rotsen op de achtergrond overeenkomen met wat @David_ZZR heeft.
De parkeerplek met gravel zie ik nergens. Ik kan ook niet dichter bij dat 'gezicht' komen.


Iemand met meer geduld mag em verder oplossen.
 
@TC800
Ben er letterlijk 100 keer voorbij gekomen, maar vond die rotsformatie zo ver weg. Dacht niet dat dit het punt kon zijn.
Zo had ik wel meer punten, die er op leken.

Zou even moeten zoeken voor een nieuwe, dus als jij iets hebt, dan mag je em neergooien.
 
Aangezien er nog geen nieuwe is gooi ik er maar een in:

40ED8149-7A0E-4843-A62D-1712AC7CC587.jpeg
 
Pasje wat velen van jullie (en ikzelf erg vaak) gereden hebben.
Klopt, bij ingang tunnel een kennis een ongeluk gehad, rug op 2 plaatsen gebroken en motor echt helemaal kort. Geen gevoel meer maar alles is uiteindelijk goed gekomen. Phoe ( lang verhaal heel kort)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan