Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie te veel heuvel voor NL, brede rivier, iets wat op een klooster lijkt een stukje verder op en de zon recht voor uit dus we kijken ongeveer richting het zuiden.
In België kan ik deze locatie in ieder geval niet langs de Maas vinden.
 
Nieuwe dan, niet heel lastig (overdaad aan aanwijzingen in de foto) maar dat moet ook niet,
want we wachten nog op die van @K1100LTse

20140908_160945.jpg
 
het was een dagtochtje
Doe ik ook wel eens.

Een keer spontaan een 5-landen-rondje (NL-BE-FR-LU-DE-NL) gereden. Mijn collega's wilden het niet geloven, dus de volgende dag hetzelfde rondje nog maar eens gemaakt, nu echter mét camera.

Ik ben ook op jouw locatie langs gekomen, vandaar dat ik het vermoeden had. Maar zoeken op de mobiel wordt lastig, dus wilde ik het uitstellen tot thuis.

Helaas te laat.
 
Ja maar jij hebt de laatste goed geraden toch? of is het niet gebruikelijk dat je dan de volgende ook weer plaatst?
Of aangeeft dat een ander er eentje kan plaatsen. :+
 
Niet op die manier gevonden, maar in Google: "green steel bridge" gaf wel het gewenste resultaat.

Zal straks nog ff zoeken naar een nieuwe.
 
Met image search vind je bijna alles, maar dat is natuurlijk niet de sport, dan kan je net zo goed meteen de link erbij zetten.
Landmarks wel, maar zomaar een omgevingsplaatje of een willekeurig Frans pleintje wordt lastig, lees schier onmogelijk, hoor met image search...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan