Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was even een dagje op stap, dacht als ik terugkom hebben ze mijn locatie al lang gevonden en zijn al vijf foto's verder.........maar helemaal geen enkele reactie......izzie te moeilijk of niet uitdagend genoeg?.......hint nodig?
 
Ik heb van alles geprobeerd maar had niet de behoefte om heel Ierland in 3D door te pluizen, is me net iets te heuvelachtig :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
goed, tijd dus voor een hint:
een paar minuten voordat ik bij het fotopunt was, zat ik hier:
ierland 095.jpg
 

Soms kan een hint ook weer net teveel zijn :). Ik had eigenlijk niet verwacht dat het zo dicht aan zee lag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Rendieren, dus het zal vast niet Spanje zijn. 8-)
Best schrikken om 05.00 uur in de ochtend, je hebt een beetje haast want er komt erg slecht weer aan, en je wilt toch wel wat zien op het eindpunt...........dus maar vroeg op pad :], kom je plotseling een kleine kudde tegen ..... Met deze aanvulling moet het toch wel lukken, en er is streetview aanwezig. Bij het stipje halverwege de route was de tank leeg, dus niet de plek van de foto :P
IMG_3505[1].JPG

IMG_3506[1].JPG
 
Laatst bewerkt:
Ook hier heb ik gisteravond m'n hoofd over gebroken en Google Maps doorgespeurd, zonder succes...
Denk even met me mee:
Het is in de ochtend (quote: "Best schrikken om 05.00 uur in de ochtend") maar de zon komt van links dus je rijdt op dat moment naar het zuiden. Dus het zou in het eerste gedeelte moeten zitten... Ik zoek nog even verder :)
 
Ook hier heb ik gisteravond m'n hoofd over gebroken en Google Maps doorgespeurd, zonder succes...
Denk even met me mee:
Het is in de ochtend (quote: "Best schrikken om 05.00 uur in de ochtend") maar de zon komt van links dus je rijdt op dat moment naar het zuiden. Dus het zou in het eerste gedeelte moeten zitten... Ik zoek nog even verder :)
Scherp, goed bezig :) , maar je hebt nog meer info uit de 4e foto.......... iets met vertrektijd en haaaaaaaaaaaaast :]:]
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Met de foto en vooral de hint:
je rijdt op dat moment naar het zuiden
gaan kijken op maps waar de weg naar het Zuiden terug loopt.
Dat is tussen Langenes en grofweg Alta.
Google maps op satelliet beeld gezet en opzoek naar een parkeerplaats naast de weg.
De 5de parkeer plaats waar ik het street view poppetje neer zette was deze:


Dus mede met hulp van @Kars
 
Ik stel voor dat we hier verder gaan met de nieuwe foto:

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan