Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet per definitie. Er zijn zoekers die bijna alles vinden, maar die ook al veel foto's hebben geplaatst. Als zo iemand niks nieuws heeft en iemand anders iets moois heeft, mag dat natuurlijk ook.

Dat bedoel ik.

Precies wat ik schreef dus, maar dan met meer woorden ;)
 
Een makkie voor jullie , waarschijnlijk weer zo geraden maar het is wél een mooie foto;)
32FE2671-EE7F-45F1-84EC-555EBCA33554.jpeg
 
Is het de Svartisen gletsjer langs de FV17 in Noorwegen?
Geplaatste speld
vlak bij Fv17, 8178 Halsa, Noorwegen

Google Maps

Helemaal aan het begin van de parkeerplaats komt de vangrail wel overeen.
 
Ik zat er bijna maar kon het straatje niet in... wel in de excel alle adressen doorgespit dus dacht niet dat dit 'm was.. Ondanks dat ik er een paal zag staan, maar zag niet of het de juiste was..

Maar de nieuwe van TC 800... Ik zie een GS 800 voor enkele vuilnisbakken. Goede combi ;) En dan dat monument op de achtergrond, of wat is het eigenlijk????
 
Ik heb ook wat zitten Googlen op het monument, maar er zijn zoveel van dat soort dingen dat ik nog niks heb kunnen vinden. Het is in ieder geval heuvelachtig dus niet in NL, maar verder kan het voor alsnog overal zijn
 
Het is ergens in de buurt van de makkelijke foto van Wipneussie..
 
Dat is met recht in de buurt van de foto van de gletsjer. Ik ben er langs gereden maar herkende het niet. Symboliseert het iets, of is het gewoon een kunstwerk? Of verteld het verhaal dat niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan