Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan heb ik nog wel een foto

20200321_110013.jpg
 
Hmm, ik zit er nog geen 100 meter vandaan denk ik, maar die 'ingang' kan ik niet vinden.

Vraag: Komt street view wel EXACT op het punt waar je motoren staan? Maw; kan de exacte plaats in SV terug vinden?
 
Die poort zal tijdelijk zijn neem ik aan, iets van een evenement, wielertoer ofzo?
Beide motoren hebben ook iets van een startnummer op de ruit, als deelnemer of motard?
 
Dan ga ik er maar voor, op het gevaar af dat iemand die net iets beter speurt als ik het wel goed gaat hebben.
Heb nu heel de omgeving gehad, maar de poort kan ik niet vinden, maar dit weggetje en parkeerplek lijken er het meeste op


En dit lijkt mij de poort in kwestie te zijn:

 
Dan ga ik er maar voor, op het gevaar af dat iemand die net iets beter speurt als ik het wel goed gaat hebben.
Heb nu heel de omgeving gehad, maar de poort kan ik niet vinden, maar dit weggetje en parkeerplek lijken er het meeste op


En dit lijkt mij de poort in kwestie te zijn:


Yes!
 
Hoera!

Dus toch!

Ik was op zoek naar de poort, maar de opmerking van @Frazer gaf me voldoende hoop om deze dan als oplossing te geven.

Dan mag ik de volgende he?

Ik had er volgens mij al eentje klaar staan, dus die gaat komen.
 
wwi_tz.jpg


Het verhaal bij de foto:

Wij waren net uit het hotel vertrokken voor de volgende etappe. We kwamen aan bij een rotonde waar we even moesten stoppen om een kleine processie (mannetje of 50) door te laten. Paar stappen zetten, stilstaan en bidden (ofzo). Toen was het allemaal nog grappig.

Bleek dat de processie dezelfde kant uit moest als wij en de lokale politie liet ons er niet langs. We hebben ruim een half uur in wandel tempo achter deze stoet aan gereden en continue stil gestaan.

Ik denk niet dat er ooit zoveel gevloekt is in een processie als die dag.

Onze motoren staan achter de het blauwe autootje aan de overkant van de rotonde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan