Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of deze
D7241E7B-43DC-4837-9159-9F37FA31B7A7.jpeg
 
Sorry FJR, er moet eerst opgelost worden voordat een nieuwe geplaatst wordt. Die van @rmdeboer staat nog open.

Enkele voorwaarden waar de foto aan moet voldoen, is dat Streetview er geweest moet zijn en de foto zelf gemaakt moet zijn. Er mag, bij wijze van extra hint, een foto vanaf dezelfde locatie, maar met een ander uitzicht geplaats worden. Ik denk niet dat jouw beide foto's aan het laatste voldoen.
 
Laatst bewerkt:
Sorry FJR, er moet eerst opgelost worden voordat een nieuwe geplaatst wordt. Die van @rmdeboer staat nog open.

Enkele voorwaarden waar de foto aan moet voldoen, is dat Streetview er geweest moet zijn en de foto zelf gemaakt moet zijn. Er mag, bij wijze van extra hint, een foto vanaf dezelfde locatie, maar met een ander uitzicht geplaats worden. Ik denk niet dat jouw beide foto's aan het laatste voldoen.
Ok heb ik niet begrepen zal er aan denken
 
Dit stuk van de N-340a bij Tabernas. Lucky Luck bracht de oplossing. De Spaghetti westerns zijn daar vaak opgenomen.


Mocht dit geaccepteerd worden dan mag een volgende de nieuwe raadplaat plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
die van FJR deed me denken aan Nurburgring.. maar de berg op de foto is hoger... oogt wel degelijk duits dus of streetview er geweest is...
 
die van FJR deed me denken aan Nurburgring.. maar de berg op de foto is hoger... oogt wel degelijk duits dus of streetview er geweest is...
Het is Duitsland de foto zelf is genomen in Warburg vanaf een brug.
De berg zag zie ik vaak als ik richting Kassel rij vanuit Paderborn via de autobaan.
Op de berg staat een vervallen wachttoren het is niet groot er is een parkeerplaats je loopt in 10 naar boven en je hebt een 360 gr uitzicht.
Mooie omgeving.
 
ah het antwoord is al gegeven... door de poster zelf... maar Duitsland heeft zo goed als geen streetview. Wel een 360 van bovenaf die toren.

Duitsland heeft hele mooie stukken om motor te rijden, zolang je maar uit de drukke Eifel wegblijft. Vorig jaar op een terugrit vanuit Italië binnendoor van Memmingen naar Karlsruhe gereden... Superrustig op de weg en een geweldige mooie omgeving om te toeren. Sommige stukken zelfs vele malen mooier dan die toeristische eifel.

 
Een gemeentehuis boven de brandweerkazerne, aan (wat uitziet als een) D-weg in Frankrijk. Behalve de tekst "Bienvenue" is van de vlaggen niks te maken. Ik dacht in eerste instantie iets van "Olympique" te kunnen lezen, maar in de buurt van Albertville kan ik geen passend gemeentehuis vinden, dus zal het geen Olympique zijn.

Met andere woorden: ik heb geen idee.
 
Doet me heel erg denken aan hotel Wolf op de Grand Ballon Vogezen, maar dat is niet juist volgens mij
 
S winters ligt er zeker sneeuw, en waarom... Je kunt hier een geweldig rondje rijden! En nee, geen trois vallées, westelijker.
 
En ik beloof... wie dit punt opneemt in zijn route als extra ommetje gaat daar geen spijt van krijgen! Ik raakte (een van de keren dat ik hier was) op weg naar dit punt zelfs de achterkant van mijn ZZR kwijt in een bocht maar kon gelukkig nog goed corrigeren.
 
Ik had het over een rondje, weinig doodlopends aan... en die sneeuwploeg opslag dat zou ook heel goed kunnen... Ik heb niet binnen gekeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan