Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet om te zeiken; eigenijk moet er dus even een linkje met Google Street View geplaatst worden, dan pas is hij echt geraden.

Maar veel succes met de volgende Rob! Ben al lang blij dat er weer wat leven in de brouwerij zit, hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: *RW*
Screenshot_20200915-153443~2.png
 
Niet om te zeiken; eigenijk moet er dus even een linkje met Google Street View geplaatst worden, dan pas is hij echt geraden.

Maar veel succes met de volgende Rob! Ben al lang blij dat er weer wat leven in de brouwerij zit, hier.
Oh maar dat kan hoor 😃

74 N53
 
Snap dat je je kenteken onherkenbaar maakt. Is dit een afwerkplek langs de snelweg?
Klopt.

Nee natuurlijk niet. Foto is van paar maandjes geleden, had bij het uitzoeken niet eens meer door dat ik het had zwartgemaakt.
 
Kortenoord
Nieuwerkerk aan de IJssel

google op 'used trucks' in jouw woonomgeving; 3e sv was een hit
ik ben wel benieuwd wat dat hoge gebouw links in de verte is..
Hoge Gouwebrug Gouda
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: *RW*
Nieuwe dan maar?
Ik was niet op de motor toen ik deze jet tegenkwam.. lijkt me niet heel moeilijk om de locatie te vinden toch?

 
Kortenoord
Nieuwerkerk aan de IJssel

google op 'used trucks' in jouw woonomgeving; 3e sv was een hit
ik ben wel benieuwd wat dat hoge gebouw links in de verte is..
Hoge Gouwebrug Gouda
Zo zie je maar.. Mij leek die brug in de verte hét aanknopingspunt maar die hele rij trucks was mij nog niet eens opgevallen 🙃
 
Aan het algemene inrijverbodsbord te zien (in Nederland is dat bord C01), denk ik Frankrijk.

Borden hebben dezelfde betekenis, maar zijn in de Europese landen allemaal nét ietsje anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan