Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel van m'n familie woont er...
Ik wou al vragen hoe je bij deze plek kwam haha, het lijkt me niet heel toeristisch maar mooi om een keer te zien



--

ra.jpg
 
Yes, klopt, mijn foto is ook uit 2019 haha. Die goeie oude tijd mis ik wel 😆


De weg er naartoe is ook bijzonder mooi met de kloof van Cians.

Gorges Inférieures du Cians
06260 Rigaud, France

Zeker niet de laatste keer dat ik daar geweest ben.
 
Yes, klopt, mijn foto is ook uit 2019 haha. Die goeie oude tijd mis ik wel 😆


De weg er naartoe is ook bijzonder mooi met de kloof van Cians.

Gorges Inférieures du Cians
06260 Rigaud, France

Zeker niet de laatste keer dat ik daar geweest ben.
Ik wil hier volgende zomer op vakantie (mits het kan met corona enzo) , niet met de motor helaas, maar met vouwwagen. In de buurt van entrevaux dacht ik. Heb je nog een goede camping suggestie daar?
 
Ik wil hier volgende zomer op vakantie (mits het kan met corona enzo) , niet met de motor helaas, maar met vouwwagen. In de buurt van entrevaux dacht ik. Heb je nog een goede camping suggestie daar?
Als ik zo vrij mag zijn: Vlak bij Entrevaux ligt Camping du Brec. wel aardig aan een zwemmeertje maar de meeste plekken steenslag en sanitair erg krap. Ik ben daarna verhuisd naar Camping Lou Gourdan in Puget-Theniers. Veel mooiere plekken, hagelnieuw en superruim sanitair en op loopafstand van het stadje.
 
Als ik zo vrij mag zijn: Vlak bij Entrevaux ligt Camping du Brec. wel aardig aan een zwemmeertje maar de meeste plekken steenslag en sanitair erg krap. Ik ben daarna verhuisd naar Camping Lou Gourdan in Puget-Theniers. Veel mooiere plekken, hagelnieuw en superruim sanitair en op loopafstand van het stadje.
Dankjewel. Ik had mijn oog idd op le brec laten vallen, dus bedankt voor je feedback. :t
 
en de D428 langs pierlas. ( met de motor eigenlijk dan )
Google Maps

Als je daar "in de buurt" bent:

La Bollène-Vésubie - Sospel - Menton





Het ene moment zit je vol gefocust in de hairpins en het volgende moment doemt ineens de Middellandse Zee op. Zal dat moment niet gauw vergeten. Ik had het punt waar de Middellandse Zee in beeld zou komen gemarkeerd met een vlaggetje in de Garmin en draaide daar langzaam m'n gas dicht. M'n vriendin vroeg verschrikt of er iets aan de hand was, dus mijn reactie was: "Ja.... Kijk daar maar eens!"


IMG_1001.jpg
 
Nooit geraden.......... m'n zus woonde een tijd in Orangeville, dat zul je wel kennen denk ik, ik moest wel eens groente of fruit lossen in Kitchener, veel van dat soort gezellige dorpjes in die streek, zo te zien is het nog niet volgebouwd.

Kleinste dorp in de buurt: Parker. Vier huizen....*O*

 
Als je daar "in de buurt" bent:

La Bollène-Vésubie - Sospel - Menton





Het ene moment zit je vol gefocust in de hairpins en het volgende moment doemt ineens de Middellandse Zee op. Zal dat moment niet gauw vergeten. Ik had het punt waar de Middellandse Zee in beeld zou komen gemarkeerd met een vlaggetje in de Garmin en draaide daar langzaam m'n gas dicht. M'n vriendin vroeg verschrikt of er iets aan de hand was, dus mijn reactie was: "Ja.... Kijk daar maar eens!"


Bekijk bijlage 1568930
In het kader van "Rara, waar was ik?":

 
het is de juiste locatie.
maar als ik in google zoek naar vergelijkbare afbeeldingen geeft hij deze foto niet bij mij !! raar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan