Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij was ook aan de beurt ;)

Ik ga in ieder geval voor Noorwegen. Ik verwacht ergens in het midden, aangezien de bergen in het zuiden volgens mij wat hoger zijn, en in het noorden wat puntiger. Verder kan ik er voor alsnog weinig van maken.
 
Je zit al aardig goed.
De weg zelf staat niet op SV, de grote(re) weg en het dorpje waar deze weg aan begin en eind mee kruist wel. Daar kun je het begin en einde ook zien op SV.
Deze weg van nog geen 50km is niet het hele jaar geopend en je moet onderweg de nodige schapen en hamburgers koeien ontwijken.
 
Laatst bewerkt:
Je zit al aardig goed.
De weg zelf staat niet op SV, de grote(re) weg en het dorpje waar deze weg aan begin en eind mee kruist wel. Daar kun je het begin en einde ook zien op SV.
Deze weg van nog geen 50km is niet het hele jaar geopend en je moet onderweg de nodige schapen en hamburgers koeien ontwijken.
Kan dus overal in Noorwegen zijn
 
Roept u maar
2017-06-13 11.46.51.jpg
 
Als de weg zelf niet op SV staat dan is het erg lastig zoeken als je er zelf niet geweest bent.
De foto van Hans is in Slovenië maar waar... dit kan iedere weg geweest zijn.
 
Als de weg zelf niet op SV staat dan is het erg lastig zoeken als je er zelf niet geweest bent.
De foto van Hans is in Slovenië maar waar... dit kan iedere weg geweest zijn.
Klopt helemaal, David het is vanaf Tolmin, (en de hele mooie Mangart aanrader) de weg naar beneden naar Koper, Kroatië.
Deze foto is van de grote weg, A4, waar iedereen en wij dus
2017-06-13 11.48.45.jpg
ook met de caravan overheen gereden zijn.
 
Maar misschien makkelijker als we afspreken dat Streetview er geweest moet zijn en er (ook al is het volgens de poster) hints in de foto te vinden zijn?
 
Eigenlijk nog om die andere want at viaduct was weer een foto naast een andere foto... maar die vorige bij dat water is niet te zien in streetview... toch?
 
Die van TdB in Noorwegen kom ik ook niet uit, daar heb ik wat meer aanwijzingen voor nodig. Die in Slovenië eigenlijk ook niet, want van dit soort waarschuwingsborden voor motorrijders staan er zoveel daar dus kan ook overal zijn. Het bord in de achtergrond zou een aanduiding voor een bepaalde regio/provincie/stad kunnen zijn, maar die is niet duidelijk genoeg om daar iets van te maken.
 
Peer Gynt is wel heel erg dichtbij, iets westelijker ligt nog een lange tolweg met de naam van het nationaal park.
 
Nee dat niet, het is geen rondje. Deze tolweg loopt van west naar oost over ongeveer 45 km. Of van oost naar west. :P
Het park met dezelfde naam ligt iets ten (noord)westen van de weg en dus ook ten westen van Peer Gynt.

Lillehammer ligt ook maar ongeveer 100km ten zuid-oosten.
 
Nee het is een kleinere weg, en het is een tolweg.

Op de kruising is op SV dit te zien (als ik de afbeelding goed heb toegevoegd):
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    138,5 KB · Weergaven: 25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan