Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ook niet hoor, maar ik vind de camping in Crest gewoon erg fijn. Schoon sanitair, er is een goede hap te eten, geen caravanvolk met scottelbraais en jankende kinderen en honden etc... En ondanks dat het er nu anders is dan vroeger nog zeer zeker een supercamping om te staan.
Maar ik ga verder met je hints.
 
niet vanaf camping moto. ( hebben al wel een keer gestaan. )
wij komen al jaren op deze camping. Accueil van hier uit kun je heeeel veel mooie tochten maken tot 300 - 350 km.
de opdracht foto is ook met een dagtour van uit deze camping gedaan.
wij zoeken nooit speciaal een motorcamping.

gr. BMWerner

Daar ben ik juist een keer vetrokken omdat ik het niks vond... Als je een keer wat anders wilt, als je richting centrum van Embrun gaat, direct over de brug rechts heb je camping Vieille Ferme. Daar heb ik een aantal keer gestaan. NL eigenaars, ook geen motorcamping maar hebben wel een hele map met motorroutes. (Ook wandel en fietsroutes trouwens). Aardige eigenaren, verse broodjes, goed sanitair en goed restaurantje.
 
Ieder zijn ding dus.
Ik vond het twee avondjes zoeken naar het Santorium of die Duitse TV toren leuker dan een foto van een bruggetje in Friesland dat iedereen die er geweest is meteen herkent. (En ik ben er nooit geweest, dus herken het niet) .
Beide heb ik overigens niet kunnen vinden.

Heb een Italiaans monument met inscriptie geplaatst, die was binnen een half uur geraden. Het is maar net wat je wil.
Ik heb ook naar dat sanatorium gezocht, begrijp me niet verkeerd. Alleen wist niemand van het bestaan ervan, totdat het als hint werd gegeven. Had er (bij wijze van spreken) een bordje met "Sanatorio XXXXXXXX" gestaan (waarvan de X'en staan voor een doorgestreepte naam), had er niet gehint hoeven te worden. De kunst is dan zoveel weg te halen dat het niet te makkelijk wordt, maar net zóveel dat het nog gevonden kan worden zonder hints. Dat is wat ik bedoel.
 
Zoals ik al zei: een of andere snelle eikel zal me wel weer voor zijn.
Congrats @Whouzz

Whouzz; ga jij de volgende plaatsen of mag ik? Ik had er al eentje klaar staan. Maar aan jou de eer, uiteraard.

HAA, die eikel was ik ;-)
Al ben ik nu dan wel weer heel traag met reageren. Ik probeer 't te volgen maar kom niet iedere dag op het MF. Ik heb wel wat foto's maar dan moet ik even een keer de hardeschijf aan m'n laptop hangen. Wie weet later een keer.
 
Daar ben ik juist een keer vetrokken omdat ik het niks vond... Als je een keer wat anders wilt, als je richting centrum van Embrun gaat, direct over de brug rechts heb je camping Vieille Ferme. Daar heb ik een aantal keer gestaan. NL eigenaars, ook geen motorcamping maar hebben wel een hele map met motorroutes. (Ook wandel en fietsroutes trouwens). Aardige eigenaren, verse broodjes, goed sanitair en goed restaurantje.

camping veille ferme ken ik ook. voor het eerst in de alpen kwamen we daar terecht maar was vol. (2001 )
zijn toen op petite liou terecht gekomen en ons beviel het wel. intussen komen wij daar met regelmaat al 15 jaar. kennen intussen daar ook al heel wat mensen die er al jaren staan. altijd leuk om dan weer eens terug te komen. ieder zijn. meug dus .👍👍
 
Ik kwam er toen in het naseizoen, en de eigenaar was er duidelijk wel klaar mee na een waarschijnlijk drukke zomer. Bovendien was het een grote dorre bende en stonden er alleen nog wat half vergane caravans. Voorseizoen zal misschien beter zijn, maar in die tijd ben ik er nog nooit geweest.
 
Vorige was geraden, dus tijd voor een nieuwe toch? Tip: deurmat naar één van mooiste gebieden van Europa ;)
 

Bijlagen

  • 20451607_1418564858237154_6246359840922495745_o.jpg
    20451607_1418564858237154_6246359840922495745_o.jpg
    251,5 KB · Weergaven: 16
Ik heb helaas geen leuke foto's meer. De meeste leuke foto's op de externe HD zijn al bekend en mijn vorige laptop met andere foto's is gecrasht. Helaas.
 
Warm als in 'wel Scandinavië maar geen Noorwegen' ??

* zoekt naar plaatsje Dörrmatta in Zweden of Finland*
 
Als het de deurmat is, en Scandinavië is warm, zal het hoogstwaarschijnlijk Denemarken of uiterlijk Zweden zijn?
 
Ik ga vanavond effe verder zoeken als niemand me voor is. Als Lofoten warm is dan zal het Senja of de Vesteralen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan