Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezien de wegverharding, het landschap, de huizen en het feit dat er een gele motor rijdt zonder bagage vermoed ik regio Drome/Vercors. (Vanuit camping Moto).
 
Even uppen. Paar weken nauwelijks tijd gehad om te kijken en zeker niet om te reageren. Maar nu wel en ik laat het koninginnennacht gedruis aan me voorbij gaan, dus alle tijd van de wereld...

Even kijken; ik zie een paars rode ZZR, waarvan ik vermoed dat deze van jou is, gezien je nick. Dan zie ik een gele Ducati 749/999, met onmiskenbaar een bagagerekje van Startwin in Loenen. (Had ook zo'n ding op mijn Monster. Met een bagagerol ziet het er prima uit, maar zodra die rol eraf is... Nou ja; het functioneert, zullen we maar zeggen)


Omdat jullie beide alleen een tanktas bij je hebben zijn jullie een dagtocht aan het maken en heb je ergens een onderkomen waar de rest van je bagage is.
Voor de rest nog niet zo veel aanknopingspunten.
Zou de Pyreneeën kunnen zijn, maar ook Alpen. Het dorpje op de achtergrond geeft ook niet veel prijs.

Moeten we door jouw reisverslagen gaan om aanknopingspunten te vinden??
 
Beetje speurwerk in je reisverslagen levert het volgende op:

- Het was in 2009
- Je maat met de Ducati heet Renzo
- Het is in de Drome
- Op een lamballen dag van de camping richting Die.
- Ik vermoed ergens op de D172 of D518, omdat dat me een mooiere wegen lijken dan de directe weg.

Veel verder dan dit kom ik nu nog niet.....

Tipje van de sluier?
 
Perfect! ik kende 'm niet onder die naam maar onder de nam van Col de la Chaudiere, wat daadwerkelijk het hoogste punt is van die weg onder Les trois becs langs.
 
Ah, makes sense, ik heb de naam ook maar gelezen van een schermpje.

Oke, iets anders, een lekker druk plaatje:
Rara.jpg
 
inderdaad waarschijnlijk zwitserland aan het vignet te zien? Maar waar ergens... een Gletsjer maar die zijn er daar zo veel.
 
Zwitserland ✔

Zal ik dan maar dé tip geven?
 
Vulpis, of iemand anders: Locatie/Foto/SV ?

F-18
 
Geraden door Vulpis, gevonden door Homecargo :}

Zo moeilijk was deze toch niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan