Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
20190627_122759.jpg
 
het zal ergens in duitsland zijn. maar daar is geen street view. moeilijk te vinden dan.
ergens bij de warsteiner brouwerij ??
 
Het topic is niet: do een image search en klik op street view. Het topic is: ra ra waar was ik?

Het land is goed. De brouwerij is verkeerd, zo'n 90 km verkeerd
Tip: vergroot de foto en lees het logo of lees het putdeksel of of...
 
Heeft niets met image search te maken. Dit topic maakt het zoeken juist leuk door op plekjes te komen met o.a. streeview waar je anders niet komt. Als ik een foto in een mooi omgeving zie ga je in die mooie omgeving speuren naar de juiste locatie en vaak zet dat aan om dat gebied als je er nog niet geweest bent op de to do lijst te zetten, en ook al zit ik verkeerd dan heb ik wel een ander mooi gebied gezien wat misschien het bezoekenwaard is.
Als ik denk dat een foto ergens is dan wil ik het wel kunnen verifiëren.. nu blijft het lukraak roepen...

Andere grote brouwerij is Bittburg. Als ik zoek op "bitburg Kreisverkehr" dan zie ik een berg ongelukken (ook motor) voorbij komen. Niet iets wat mij stimuleeert er heen te gaan.
 
Ik denk Erzquell bier in Niederschelden bij het station en de Machinebouwer, ben hier voor werk eens geweest. Mocht het goed zijn mag een ander een foto plaatsen.
 
Ik denk Erzquell bier in Niederschelden bij het station en de Machinebouwer, ben hier voor werk eens geweest. Mocht het goed zijn mag een ander een foto plaatsen.
Goed ! Het staat op de rotonde waar je bij een deel van de brouwerij kunt komen.
Volgende graag.
 
Vandaag m’n eerste grote rit gehad samen met de instructeur. Laatste horde voor mijn examen volgende week Donderdag! Erg genoten alleen wel pittig op sommige stukken! Maar ontzettend veel geleerd vandaag! Heel wat anders dan het lessen wat ik tot nu toe heb gehad op de brabantse wegen.

Rara waar was ik vandaag?
 

Bijlagen

  • 40BC1736-E868-4B63-913F-35A429288FEC.jpeg
    40BC1736-E868-4B63-913F-35A429288FEC.jpeg
    147,4 KB · Weergaven: 8
  • B3AF3F6C-31E6-4FDC-8842-A2A90D9B1432.jpeg
    B3AF3F6C-31E6-4FDC-8842-A2A90D9B1432.jpeg
    152,1 KB · Weergaven: 13
het is de bedoeling eerst de bovenste foto's te raden waar dat is , en dan ben je aan de beurt om een foto te plaatsen.:]

gr. BMWerner
 
Gezien je laatste vakantie vermoed ik Noorwegen of Zweden

dan zit je toch abuis.
wij zijn in 2009 al eens naar noorwegen geweest, want dat moet daar wel zooo mooi zijn........
eeeeuu niet voor ons. daar kom ik niet meer. niet ons land zeg maar.
2 kernwoorden : saai en doods.
gelukkig heeft ieder zijn eigen smaak. wij rijden wel naar het zuiden, en niet meer naar het noorden.:9
 
dan zit je toch abuis.
wij zijn in 2009 al eens naar noorwegen geweest, want dat moet daar wel zooo mooi zijn........
eeeeuu niet voor ons. daar kom ik niet meer. niet ons land zeg maar.
2 kernwoorden : saai en doods.
gelukkig heeft ieder zijn eigen smaak. wij rijden wel naar het zuiden, en niet meer naar het noorden.:9

Oh dan ben ik in de war met iemand anders 8)7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan