Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ik denk dat we in Frankrijk moeten zoeken? Ik denk namelijk Total te zien staan en als op BP.Zoom zoek dan zie ik wat connecties met Solex. Die komen ook uit Frankrijk toch? Long shot maar veel andere aanwijzingen zie ik nu niet.
 
Zie alleen geen motor op het plaatje? Of kijk ik niet goed?
ik zat op de (stilstaande) motor voor een korte pauze en toen zag ik dat pompstation stilleven langs de weg......heb wel een foto van de motor ongeveer een uurtje voor ik op die locatie kwam, zegt wat meer over de regio waar je moet zoeken
IMG_1764.jpg
 
Zo’n tafereel kan ook zomaar Noorwegen zijn
Of de Julische Alpen in Slovenië, of de Sierra Nevada in Spanje, of op een berg in IJsland en nog een hele hoop plaatsen daar tussenin.

Te weinig aanknopingspunten in je zoekplaatje en die bergtop herken ik niet zo 1,2,3. En zelfs al zou ik die bergtop herkennen, als je "een uurtje" later dat tankstationnetje gefotografeerd hebt kan dat nog overal zijn. Ligt er maar net aan in welke richting je gereden bent, hoe snel je gereden hebt, hoe vaak en hoe lang je gestopt bent (al dan niet noodzakelijk) enz. enz. enz.

Ik ga daarbij jouw internethistorie niet napluizen, dus ik laat 'm aan iemand anders.
 
Laatst bewerkt:

herkende hem meteen stonden paar jaar geleden nachtje op de camping daar en liep er toen langs opweg naar de supermarkt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan