Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 6

Homecargo

MF veteraan
12 nov 2005
3.408
206
Limbabwe
Na afgerond 14.000 berichten is het tijd voor deel 6 in de Grote "Rara, waar was ik?"

Wij heten je dus ook van harte welkom in:


:]Het Grote "Rara, waar was ik?" topic, deel 6:]


:? :? :X B| 8)7:( :z:z :) *D 8-) *O**O*:]

Het weer zit jammer genoeg niet altijd mee, waardoor je je dagen en avonden op een andere manier wilt invullen.
Game time dus! Plaats hier een duidelijke foto (uitzicht, kerk, bergpas, standbeeld, etc...) en laat anderen raden waar de foto gemaakt is.

Veel regels zijn er niet:

- Liefst hebben we je hele motor ook in beeld, maar 't is geen verplichting.
- Bij voorkeur foto's plaatsen die je zelf gemaakt hebt.
- Plaats bij voorkeur foto's met aanwijzingen in de foto ;)
- Plaats liefst foto's van locaties die te verifiëren zijn op internet en Street View.
- Er komt pas een nieuwe foto als de vorige geraden is! :t

De toppers:

Wullebolle
F-Six
Capo-04/06
Beekberger
David_ZZR
TC800 (R.I.P.)
K1100LTse
Wipneussie
Wannesss
Homecargo
Scheurneusje
Nosmo King
HRC123
Kars
Bmwerner
Vuurbloed
Jaap43
123Veloce
Frazer
Pigmaat
P.S. Sport Glide
cb76
TokTok
James Bond
Bommes
Vukpis
Brnk
Monster796
RW
RikVfr
Kibbe
Dizono
..........
...


Disclaimer:

Wanneer je meedoet in deze post, wordt je hele geschiedenis in de mate van 't mogelijke doorgelicht. Facebook, Motorstek, Flickr, Google, eerder geplaatste berichten op motor-forum.nl etc. om de antwoorden te vinden... Soms, heel soms zijn we er echter ook zelf geweest :]

IMG_3492.JPG


Eerder verschenen in deze reeks:

Het grote RA RA Waar Ben Ik Topic by P.Nis

Het Grote "RA ra, waar ben ik?" topic, deel 2 by TC800 (R.I.P.)

Het Grote Ra ra "Waar ben ik?" topic, deel 3 by TC800 (R.I.P.)

Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4 by Wannesss

Het Grote "Ra RA waar was ik?" Topic, deel 5 by TC800 (R.I.P.)
 
Cool nieuw topic, ik ga even opzoek in mijn archief.
Dat wordt wel steeds lastiger omdat ik het afgelopen 1,5 jaar niet op motor trip ben geweest.
Maar ik ga dus even zoeken :Y
 
Nieuw topic, ik ben er bij! *O*

nieuw topic, ik ga even opzoek in mijn archief.
Dat wordt wel steeds lastiger omdat ik het afgelopen 1,5 jaar niet op motor trip ben geweest.
Maar ik ga dus even zoeken :Y
Volgens mij heb jij zat foto's ;) Eventueel dagtripje mag natuurlijk ook :)
 
Ik heb ook foto's zat, maar veel zijn er al geweest, of ze zijn zo herkenbaar dat iedereen meteen weet waar het is, of er is geen streetview, of er zitten zo weinig aanwijzingen in dat ik zelf niet eens meer precies weet waar het was :+ Het is nog niet zo makkelijk ;)
 
@Kars heb inderdaad erg veel foto's net als de meeste hier denk ik wel maar zie er maar eens eentje uit te pikken waar de motor op staat en waar je ook iet mee kunt in dit topic (hints, locatie te achterhalen, streetview aanwezig, enz.)

Even goed een oudje die denk ik vrij makkelijk is, Diekooi staat er zelfs nog bij op.
Mocht het te moeilijk zijn heb ik er nog eentje van de zelfde locatie vanuit een andere hoek maar ik denk dat deze zo gevonden is omdat er vast mensen bekend of geweest zijn.

uyexkwJJgwNHts3elGiVTYFqr5mSOPmn6C_BDViWbvE.jpg
 
Ik heb ook foto's zat, maar veel zijn er al geweest, of ze zijn zo herkenbaar dat iedereen meteen weet waar het is, of er is geen streetview, of er zitten zo weinig aanwijzingen in dat ik zelf niet eens meer precies weet waar het was :+ Het is nog niet zo makkelijk ;)
Klopt, ik had de laatste geplaatst maar moest zelf ook gaan spitten wáár het nou eigenlijk was, herinnerde mij toen op Ramblr het fotoverslag met de foto's op de juiste positie..........
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan