Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 6

Bijlagen

  • Screenshot_20220412-194159_Maps.jpg
    Screenshot_20220412-194159_Maps.jpg
    97,9 KB · Weergaven: 18
Goedverdoemme. Wist dat het een voetbal stadion was, maar wist niet welk.
Was de eredivisie clubs aan het afgaan, dus dan had ik em dit seizoen nog niet gevonden. ;-)
 
Goedverdoemme. Wist dat het een voetbal stadion was, maar wist niet welk.
Was de eredivisie clubs aan het afgaan, dus dan had ik em dit seizoen nog niet gevonden. ;-)
Ik ben totaal niet van de voetbal. Al in geen 10 jaar geen wedstrijd meer gezien. Maar iets kwam me bekend voor van dat er een dak af was gewaaid van een stadion die er best wel op leek. Hoop dat ie goed is 😄😬
 
Ik heb ook even niks herkenbaars waar ik met m'n motor op sta. Vergeet vaak een foto te maken. Zal toch eens vaker die mobiel uit m'n tas moeten pakken. Zoeken is wel erg leuk.
Misschien iemand anders weer een poging.

Excuses voor het ongemak.
 
Ergens nabij een luchtplaats van een gevangenis waar de wat Hells Angel / Satudarah of ander shopperclub-volk hun maten komt opzoeken? :X

Ah lees net dat het een voetbalstadion is... ook al zo'n plek waar ik nooit kom of zal komen.
 
in principe heb ik niks met voetbal maar in 2012 sponsorde de Haagse Harley dealer ADO, in augustus werd het team gepresenteerd aan de fans en bij die gelegenheid werden zij op Harleys van de klanten van die dealer rondgereden tussen de fans......ik had hier Tom Beugelsdijk achterop...die Beugelsdijk kwam onlangs nog in het nieuws ivm onfrisse gokpraktijken
ado dag aug 1.jpg
 
Aan de bebouwing (en het kenteken van de Beemer) te zien, België. Een typische weg waar je vroeger met 90 door het dorp heen mocht over de plaatselijke steenweg, maar wat inmiddels 70 of zelfs nog maar 50 is. De afsluitbare parkeerplaats aan een onooglijk gebouw doet mij denken aan een dancing/disco/club achtig iets zoals er wel meer liggen aan de grote doorgaande wegen.

Ik heb alleen geen idee waar dit is.
 
Aan het Te Huur bord op de achtergrond te zien waarschijnlijk in het Vlaamse deel van België. Iets zegt me dat ik deze plek ooit gezien heb, maar ik zou niet weten waar dat was.
 
in principe heb ik niks met voetbal maar in 2012 sponsorde de Haagse Harley dealer ADO, in augustus werd het team gepresenteerd aan de fans en bij die gelegenheid werden zij op Harleys van de klanten van die dealer rondgereden tussen de fans......ik had hier Tom Beugelsdijk achterop...die Beugelsdijk kwam onlangs nog in het nieuws ivm onfrisse gokpraktijken
Bekijk bijlage 1749503
Achterop een Harley is zowieso een onfris gokje...:+
 
Aargh, aan die kant van Antwerpen....
Ik zat al te zoeken naar watertorens maar door de driedubbele hoogspanningskabels erachter dacht ik dat er een energiecentrale vlakbij moest zijn...
 
Ik maak mijn foto's doorgaans niet rijdend @David_ZZR .
Onze overheid heeft rijden met een telefoon in de hand immers verboden, en terecht.

Dappere poging, maar fout. Tip; in dit land leven de tegenvoeters van Australie. Nou daar kun je vast wel wat mee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan