Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 6

Die windmolens en t kerktorentje zijn ook het aanknopingspunt. Denk dat veel mensen deze windmolens kennen, maar dan van de andere kant.

Polder is goed, maar dan een heel stuk dichter bij huis dan Friesland. Voor jou en en mijn dan, voor een Groninger zal dit weer anders zijn....
 
Correct.
IK stond een paar honderd meter verder naar achteren, op de kruising met de linkse zijweg, maar we rekenen hem goed.


Kruising Damseweg - Heideweg
Tussen de hoge berm begroeiing zie jet het bordje staan wat op mijn foto overduidelijk te zien is.



EDIT: PS:
Dit is overigens de hoek vanuit veel mensen hier de windmolens waarschijnlijk wel kennen.


Het plaatsje net achter molens is Giessen-Oudekerk.

Vandaar dus mijn hint dat de molens EN de kerk de aanknopingspunten waren.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er nog wel één :)

Screenshot_2022-03-15-15-55-13.png
 
Niemand die een idee heeft?
Tip dan maar; het is in de Achterhoek, kijk vooral naar de aparte hoogspanningsmasten..
 
Het is een dubbele rij paalmasten met volgens mij maar enkele uithangers, dus totaal 6 spanningvoerende draden. In de buurt van Etten kom ik wel dubbele paalmasten tegen, maar met meer draden. Verder is SV daar van 2010.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Het is een dubbele rij paalmasten met volgens mij maar enkele uithangers, dus totaal 6 spanningvoerende draden. In de buurt van Etten kom ik wel dubbele paalmasten tegen, maar met meer draden. Verder is SV daar van 2010.
Het zijn wel die 'bijzondere' masten, maar zoek het aan de andere kant van Doetinchem :)
 
De enige weg met masten waar SV recent is is de Marmelhorsterweg bij Breedenbroek. Bijna overal elders is SV zo oud dat daar nog geen masten of de oude type (Donau) masten te zien zijn en het wegdek nog niet voorzien is van fietsstroken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
De enige weg met masten waar SV recent is is de Marmelhorsterweg bij Breedenbroek. Bijna overal elders is SV zo oud dat daar nog geen masten of de oude type (Donau) masten te zien zijn en het wegdek nog niet voorzien is van fietsstroken.
Je hebt helemaal gelijk... De weg is inderdaad op SV nog niet voorzien van rode suggestie stroken... Wel is de '60' markering te zien op dezelfde plek overigens...

Edit: jeetje, zelfs de luchtfoto's van de betreffende plek hebben nog het grijze wegdek... :/

Nou, tweede tip dan maar; hammer-time :)
 
Das ginne makkelijke.
Clubhuis van een motor club/ Haley club, vlakbij een voetbal (?) vereniging bij een watertoren aan een doorgaande weg waar ook een bus stopt.

Geen idee.
 
Ik breek even in hoor, voor de mensen die tussendoor van een puzzel houden ;)
Ik krijg de uitdaging om de oren "waar ben ik? Precies!". Even geen tijd (of zin) zelf te zoeken, het is ergens westkust Engeland of Wales. Mocht jij wel tijd & zin hebben, go your hallway.


WhatsApp Image 2022-04-26 at 2.44.17 PM.jpeg
 
@James Bond en @Dutch ;

Klopt je motor hoeft er niet op te staan, maar maakt het wel leuker inderdaad. We zijn tenslotte een motor forum.
Maar het is inderdaad niet de bedoeling om hier te pas en te onpas foto's neer te gooien.
Degene die hem geraden heeft mag de volgende plaatsen of aangeven dat hij niets heeft en dan is het wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Hier nog even de regels, terug te vinden op pagina 1 van dit topic:

Het weer zit jammer genoeg niet altijd mee, waardoor je je dagen en avonden op een andere manier wilt invullen.
Game time dus! Plaats hier een duidelijke foto (uitzicht, kerk, bergpas, standbeeld, etc...) en laat anderen raden waar de foto gemaakt is.
Veel regels zijn er niet:
- Liefst hebben we je hele motor ook in beeld, maar 't is geen verplichting.
- Bij voorkeur foto's plaatsen die je zelf gemaakt hebt.
- Plaats bij voorkeur foto's met aanwijzingen in de foto ;)
- Plaats liefst foto's van locaties die te verifiëren zijn op internet en Street View.
- Er komt pas een nieuwe foto als de vorige geraden is! :t

We zijn dus op zoek naar de foto van @PS Sport Glide , die hopelijk vanavond een hintje komt geven......
 
er is kennelijk nooit iemand geweest daar....en ja, dan wordt het lastig, tenzij je alle motorclubhuizen in Nederland even gaat bekijken........
ga even een aantal jaren terug in de historie, het stond overal in de krant, bonje tussen motorclubs....vandaar de politiebus daar voor de deur....
 
Terug
Bovenaan Onderaan