Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 6

WP_20141102_001.jpg



En NEE, het is NIET mijn voortuin _O-_O-_O-, vierdaagselopers moeten het kennen .......
 
Laatst bewerkt:
Bordje naar de wijchenseweg... dat is nijmegen, termaat zit meer in het centrum en als ik kijk bij JGH dan zie ik winkelcentrum dukenburg staan ipv een motorzaak.
 
Bordje naar de wijchenseweg... dat is nijmegen, termaat zit meer in het centrum en als ik kijk bij JGH dan zie ik winkelcentrum dukenburg staan ipv een motorzaak.
Dit is niet bij een motorzaak.:N Deze Yamaha is trouwens wel van Termaat.:]Stad is goed.:t Bord is geen verkeersbord.:N Bord is wel zeer belangrijk:Y
 
Laatst bewerkt:
Franse vlag, volgens mij niet zo heel ver bij Bouillon vandaan, straks effe verder zoeken....als het nog nodig is :)
 
Ik was ook pas net begonnen met zoeken, maar ik zocht de hint in de eerste instantie in de foto zelf

Ik moet er zelfs geweest zijn, maar er ging geen belletje rinkelen
 
ja, en dan kom je als eerste in sedan, Bazeilles of Duzy en die neo-gotische kerk staat in Douzy, maar waarom moest ik bij Bouillon zoeken?
Kerk had ik eerder gezien en ben regelmatig in Bouillon geweest, maar had hem ook net opgezocht _O-, maar ik heb geen nieuwe dus leef je uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan