Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 6

Routes maken is leuker en belangrijker. Waar gaat de reis heen?

Maar ik ben er wel achter dat deze inmiddels super makkelijk zou moeten zijn.
Het is in de Pyreneeën, geen Frankrijk, dan blijven er twee landen over.

Dat icm met de aanwijzing op de foto zou er toch voor moeten zorgen dat hij binnen 5 minuten gevonden moet kunnen worden.
27 mei tot 5 juni eindelijk na 2 jaar naar Wales (overtochten waren net voor corona al geboekt) heen callai-dover en terug hull-europoort, en dan nog zo'n 15 dagen in de zomer,via zwarte woud,Zwitserland, Italië 1 week (zit op Italiaanse les dus wil italiaans oefenen 🌞😅🍺) 2 dagen orta san giulio ,
2 nachten Riomaggiore(cinque terre) , dan wijn B&B rococo grimalda, dan 2 nachten borgio verezi en via Italiaanse Alpen,naar Franse Alpen (gedeeltes wat we nog niet gehad hebben) via Frankrijk terug omhoog...daar ben ik nog mee bezig, omdat dochterlief van kruidvat eerst goedkeuring voor haar vakantie moet hebben, (ik let op kleinkind en als die weken niet kunnen, moeten we in juli,ipv 18 aug dan moet ik ook een aantal hotels via booking veranderen)
Maar globaal ergens rond arvieux , dan valserhone, dan 2 nachten coll du bussang,zitten nieuwe eigenaars in,en eindigen bij la grange ...

Sorry voor off topic😘 AREmoji_20220211_063923_325.gif
 
Ik denk hier... (Esch sur Sure ligt links in mijn plattegrond) Fantastische stuurwegen daar. Navigatie niet nodig. Gewoon willekeurig link rechts afslaan.

EDIT: Grrrr toch niet goed.
Screenshot_20220211-184728_Maps.jpg
 
Volgens mij heeft vrijwel elke stad dit soort jaren 70 woonwijken. Je moet hier geweest zijn denk ik...
 
Laatst bewerkt:
Toen ik de foto zag, dacht ik aan de Ringbaan in Tilburg.

Ik kan 'm alleen niet vinden, dus zal het wel niet zo zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan