Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 6

Maar goed. Ik zit niet zo in de Harley scene, maar ik begrijp dat er een Harley dealer in Breda en Den Bosch zit.
(Die twee hebben overigens gisteren tegen elkaar gevoetbald, en het werd 2-0 in het voordeel van Breda. Maar dat geheel terzijde. )

Ik denk dat vanuit jou locatie (ergens Loon op Zand of die richting?) Den Bosch dan niet ietsjes dichterbij is?
Dus: Den Bosch?
 
Met zoeken op flitspalen en sportvelden in Den Bosch denk ik dit kruispunt

1644845222471.png


 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Bij een garage in de buurt aangezien je motor achterop staat ga ik er vanuit dat je met stukken stond? Of een circuitdag gedaan?
 
Nope, ging op vakantie, we waren net vertrokken.
Er staan twee motoren op de aanhanger (Triump & Mn Monster)

(Bovenstaand was bestemt voor @David_ZZR . Ondertussen is hij al geredaen )

@Bossink ; helemaal goed! Hoe heb je hem gevonden?
@Monster796 ik heb gezocht op allerlei restaurants met "De drie" in de naam... Heb nu een heleboel leuke restaurants gevonden om een keer een koffiestop te doen 😎 Maar, uiteindelijk zorgde "De drie Dongen" in Google voor het juiste resultaat.
Eerst dacht ik; dit zal wel een foto zijn van een aankoop van een motor, dus niet logisch om in je eigen woonplaats te zoeken. Maar het feit dat er 2 motoren opstaan maakte dat minder logisch. Plus, in je MF historie praat je veel over op motorvakantie te gaan met de aanhanger. Dus kwam op het idee om op "De drie Dongen" te zoeken vanwege de banner op het pand en de plaatsnaam in je profiel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan