Het grote rijlesserstopic, Deel 30: The spambabes edition!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er ook sites waar je je theorie met meer dan 10 vragen kunt oefenen, gratis??
 
Rockcity, jij was niet toevallig afgelopen vrijdag rond 4 uur aan het rijden? :P

Ik had nog 1 lesje voordat ik op vakantie ga.. morgen 12 dagen weg, daarna vol aan de bak voor AVB, 1 september op, hoop dat ik daarvoor nog snel Theorie kan fixxen zodat ik gelijk door kan plannen voor AVD.
 
Iemand van hier nog naar de Rizzla racing day geweest ?
[afbeelding]

Jep lekker met mijn Biek geweest, gelachen toen we de afrit hadden voor Assen..... ZOO DRUK!! en wij dr langs met de bikes. Nog even naar de pitsstraat geweest... Was leuk, jammer dat motor onderdeel zo kort was....
Heb wel nog 3 A1 auto's zien crashen vanuit de Suzuki VIP tribune ;) (waren uitgenodigd om daat ff wat te drinken als BusaClub lid)
 
Nice nice, die ene a1 auto crashte onder mijn tribune, heb het nog op film staan *D
Motor onderdeel was inderdaad erg kort :(
En kolere, zat bij een vriendin in de auto, maar wat een drukte op de weg....
 
Overmorgen me AVB mensen. Nog tips?
Hou je rustig, verstand op nul en gewoon doen wat je geleerd hebt!
Aan het eind denk je bij jezelf, o ben ik al klaar? Was dt het en dan heb je jezelf daar zo druk om lopen maken, dat had ik namelijk... En toen was ik gewoon geslaagd!
In ieder geval veel succes!
 
geen rare dingen doen, gewoon zoals je het geleerd hebt

Neem voordat je begint even de tijd, en bedenk even wat je gaat doen. Je hebt alle tijd, dus niks overhaasten
Succes!
 
Neem inderdaad vooral even je tijd van te voren. Zorg dat je helm en alles op de motor goed zit. Het is beslist makkelijker dan je denkt/verwacht, uiteindelijk.

Waarschijnlijk een geintje wat meer instructeurs doen, maar de mijne had tijdens de lessen alle pylonnetjes veel dichter op elkaar staan... tijdens het examen was het dus een eitje.
 
Waarschijnlijk een geintje wat meer instructeurs doen, maar de mijne had tijdens de lessen alle pylonnetjes veel dichter op elkaar staan... tijdens het examen was het dus een eitje.
Bij mij niet, ze stonden gewoon waar ze moeten staan. Alleen de examinator had z'n eigen pylonnetjes, die een stukje hoger/groter zijn. Vooral bij de langzame slalom niet leuk!
 
Hi, ja precies, ik zie het. Ik wil geen proefabonnement op Motoplus, dus dan gaat die actie voor dat theorie oefenen ook niet op.
 
;( :? :r |( :]

Gaarne tussen 14:55 en 15:55 voorzichtig rijden in omgeving Nijmegen. Heb dan AVD.
Sorry voor typos, mijn handen trillen nu al.
Zennnnnn..... :P
Veel succes, ik ga rond die tijd mijn motor ophalen, zal proberen uit de buurt van Nijmegen te blijven })

Maar als je gewoon rustig blijft is er niets aan de hand, succes :W
 
;( :? :r |( :]

Gaarne tussen 14:55 en 15:55 voorzichtig rijden in omgeving Nijmegen. Heb dan AVD.
Sorry voor typos, mijn handen trillen nu al.
Zennnnnn..... :P

Vooral niet te zenuwachtig maken :P Ga relaxt op de motor zitten en doe wat je ook doet tijdens het lessen dan komt het wel goed :Y

En veel succes vanmiddag!
 
Laatst bewerkt:
Aarrgh zo vervelend om van alles te lezen over avb en avd examens terwijl ik nog steeds moet wachten op de rijschool. :(

10 daagjes nog, en dan mag ik weer.. *O*

Sjaapmeister, veel succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan