Het grote rijlesserstopic, Deeltje 33!: Blij dat ik glij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of op je plaat gaat. :+ Van het weekend precisiestop en stopproef gedaan op halfnat wegdek. Was goed te doen. Heb ze nog nooit op een droog wegdek gedaan.

Haha inderdaad! Hoop het glijden nog even uit te stellen. Gelukkig ben ik netjes blijven zitten.

*knip*
Oh ja, hij vond het wel stoer, een klein meisje op de motor 8-) :}
*knip*

Kleine meisjes op motoren zijn ook stoer!! *O*

Een van de eerste keren dat ik die proef ging doen zei m'n instructeur;
Volgende keer krijg ik €5 van je, als je elke keer van die strepen achterlaat.
Keek achterom en zag inderdaad een aardige lang remspoor :X

Hahah ja daar gaat de band ;) Die is mij nog niet gelukt... :P


@Westbest; Gefeliciteeeeeeeeeeeerd *O*
 
Bedankt voor de tips, niet teveel nadenken en gas trekkend houden ;-)
Ik zou willen dat ik 20 jaar geleden begonnen was met mijn a-tje dan had ik hem nu vast en zeker al gehad ;-P
 
*O* Gehaald!! *O*

WestBest
Theorie: 04-10-2009
AVB: 09-09-2009
AVD: 23-11-2009
Lesmotor: Yamaha TDM 850
Rijschool: Motojon, Hilversum :}

Tot nu toe heb ik tijdens mijn lessen geen regen gehad, maar dat is vandaag ruimschoots gecompenseerd. Met mijn examen was het gelukkig even droog. Ik heb een lekkere rit gereden en geen opmerkingen gehad. Rijbewijs meteen aangevraagd, dus ik hoop dit weekend met mijn Tiger op pad te kunnen :]

Gefeliciteerd :D Heb zelf ook bij Jon gelest echt top :)

Moet je het theorie-certificaat meenemen naar je AVD examen?..

Ik moest die wel meenemen omdat ik nog geen autorijbewijs had :)
 
Laatst bewerkt:
Zeker.... anders kun je terug :+


(waarvoor zou je naders dat certificaatje krijgen ?? )
Geen idee :P Maar dacht je hem alleen bij je AVB nodig had en dat alles vanaf dan digitaal was :/


Ook omdat ie alles invoerde op z'n PDA. Nu maar ff goed zoeken dan -O-



edit;


Gevonden!

note to self: op m'n kast leggen en niet meer eraf halen tot het examen :/ :/
 
Laatst bewerkt:
Moet je het theorie-certificaat meenemen naar je AVD examen?..

Volgens mij niet... Maar als het goed is hoor je dat allemaal nog van je instructeur... Ik moest alleen mijn rijbewijs meenemen toen. Kan me trouwens wel herinneren dat mijn instructeur ook wat dingen meehad van mij, dus mss was dat ook wel mijn certificaat...!?
 
Goedemiddag :W

Ik zal de stilte hier maar eens verbreken met wat vrolijk nieuws!!!
Gisteren heb ik een motor gekocht *O*
Nu dus hopen dat alles lekker vlot gaat voor me AVD en dan kan ik er straks lekker zelf op rond rijden :Y

[afbeelding]
Jeeej, hij is gaaf!!! *O* *O* *O* Wanneer mag je hem ophalen?! Of heb je hem al?!
 
Zo, ben ook weer terug na mijn weekendje Center Parks..
Was nice!
Alleen jammer dat ik nu nog tot vrijdag moet wachten tot ik eindelijk weer kan lessen! -O-
Hoop dat het tegen die tijd ook weer wat beter weer wordt!

Alle geslaagden, gefeliciteerd!! *O*
 
Bij deze nog een keer de oproep om me te PB'en als je in de OP wilt *O*

Iedereen die is geslaagd: Gefeliciteerd! *O*

De rest... volgende keer beter -O-
 
Iedereen gefeliciteerd met het behalen van zijn/haar examen en met name voor Roze Aardbei.
Jouw doorzettingsvermogen en wilskracht om dat roze pasje te halen is echt beloond!!

Allemaal heel veel plezier op de motor en hou de glimmende kant boven en let op rottende blaadjes.
Die zijn niet fijn.
 
Vandaag mijn eerste rijles in slecht weer! (heb al deze tijd gewoon met zon gereden)
Het is dan wel alleen maar een AVB les. Maar toch, stiekem best spannend :+

Iemand nog tips? (do's en dont's ? )
Tip: geniet er van! Je lest om te leren, in de regen leren wat je motor kan hebben is dus fantastisch om te doen :)
 
Volgens mij niet... Maar als het goed is hoor je dat allemaal nog van je instructeur... Ik moest alleen mijn rijbewijs meenemen toen. Kan me trouwens wel herinneren dat mijn instructeur ook wat dingen meehad van mij, dus mss was dat ook wel mijn certificaat...!?
En toch... Moet het echt! Zonder theoriecertificaat mag je niet afrijden, simpelweg om fraude te voorkomen o.i.d.
 
Tip: geniet er van! Je lest om te leren, in de regen leren wat je motor kan hebben is dus fantastisch om te doen :)
:Y Mee eens! Vorige keer reed ik ook in de regen AVB... maar vond het alsnog weer super dat ik weer kon lessen. Als je gewoon je best doet en probeert zoveel mogelijk te rijden zoals je doet zonder regen.. dan ist no problem! Ik heb er toen in ieder geval weinig van gemerkt.
 
En toch... Moet het echt! Zonder theoriecertificaat mag je niet afrijden, simpelweg om fraude te voorkomen o.i.d.


Volgens mij heeft noorus het over AVB, terwijl de vraag over AVD gaat. Bij AVB hoef je nog geen theorie te hebben als je je autorijbewijs al hebt. Bij je AVD moet je wel je theorie gehaald hebben en het certificaat bij je hebben.

Als je nog geen autorijbewijs hebt moet je je theorie al hebben gehaald en je certificaat meenemen als je AVB doet.
 
JAAAAAHHOOOOOOEEEEE!!

Voor de OP:

Theorie: 11-08-2009 *O*
AVB: 15-10-2009 *O*
AVD: 24-11-2009 *O*
Lesmotor: CB500
Rijschool: Dubbelman

En alles in 1 keer gehaald :]

De les vóór het examen had mn instructeur nog wat puntjes waar ik op moest letten, maar tijdens het examen ging het allemaal goed :)
Heel de ochtend was ik zenuwachtig en mn maag stond zowat ondersteboven :r
Maar uiteindelijk een goeie rit gereden (tussen de buien door) :)
Op een industrieterrein was er wel even een fijne vrachtwagen chauffeur die niet oplette en vanuit de vrachtwagen gelijk de weg overstak B|
Ik had al wat vaart geminderd, maar moest dus alsnog flink remmen, maar gelukkig had ik goed gehandeld. :Y
De examinator had geen opmerkingen over de rit ;)
Wat ben ik f*cking blij nu *O*
 
JAAAAAHHOOOOOOEEEEE!!

Voor de OP:

Theorie: 11-08-2009 *O*
AVB: 15-10-2009 *O*
AVD: 24-11-2009 *O*
Lesmotor: CB500
Rijschool: Dubbelman

En alles in 1 keer gehaald :]

De les vóór het examen had mn instructeur nog wat puntjes waar ik op moest letten, maar tijdens het examen ging het allemaal goed :)
Heel de ochtend was ik zenuwachtig en mn maag stond zowat ondersteboven :r
Maar uiteindelijk een goeie rit gereden (tussen de buien door) :)
Op een industrieterrein was er wel even een fijne vrachtwagen chauffeur die niet oplette en vanuit de vrachtwagen gelijk de weg overstak B|
Ik had al wat vaart geminderd, maar moest dus alsnog flink remmen, maar gelukkig had ik goed gehandeld. :Y
De examinator had geen opmerkingen over de rit ;)
Wat ben ik f*cking blij nu *O*


Gefeliciteerd!!!!!!! *O*
 
Nou morgen is het zo ver,

[me="CN"]gaat voor het eerst motor rijden.[/me]

En ik wil natuurlijk niet voor schut staan *D
Ik las hier en daar al dat mensen de motor willen starten met de toeter etc.
En ik dacht dat ik er zo goed als zeker wel uit was,
Stuurslot er af, op contact,in neutraal, killswitch er af en op het knopje drukken.

Nu weet ik niet zeker of ik een remhendel of koppelingshendel in moet knijpen tijdens het drukken

en moet ik het benzine kraantje nog controleren (zo ja --> waar zit die?)
 
Ik vond het heel prettig rijden. Beter dan de ER-5; soepeler; en rustiger op de snelweg; en leuk optrekken :9 .
Echt tof dat mijn instructeur aanbood dat ik overstapte op de TDM (om vast te wennen aan mijn eigen fiets). :)

Jon van motojon is een hele goeie! Door en door motorrijder en kachelt altijd op z'n trouwe TRX (4 ton op de teller !!!) achter je aan. Heb ook bij hem gelest, ook op een TDM 850 en die TDM ook maar overgenomen van hem. Ik heb de zwarte die op z'n site staat, jij hebt op een rode gereden ;)

Maar van harte ! voor jou en alle andere geslaagden! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan