Het grote rijlesserstopic, Deeltje 33!: Blij dat ik glij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, de OP ook weer een beetje opgeschoont..

Als je er terug in wilt even aangeven in het topic of PM'en

Dennisik, succes met je AVD vandaag... toch? :+

De rest ook *O*

Ow, en Lottie-R6 ik weet niet hoe ver Best voor je is, maar ik heb daar een keer banden gehaald, www.bestband.nl
Kon toen wel wat regelen met de prijs.

Wel leuk dat ik al 2-3x een aanpassing heb doorgegeven en er nu nog steeds staat dat ik een AVD datum moet hebben terwijl ik een maand geleden geslaagd ben :P
 
Om 2 uur heb ik me Examen.

Heb best wel last van Stress, zo de ju. Om de 2sec gaat er in me hoofd rond of ik slaag of zak. Nog maar paar uurtjes of het wordt huilen of het wordt lachen
Komt goed. Dat had ik ook.. M'n maag stond echt ondersteboven!
Maar gewoon lekker een ritje gaan rijden alsof je alleen bent. :)
Vooral niet bij elk klein foutje gaan stressen maar de rit lekker voortzetten.



Wel leuk dat ik al 2-3x een aanpassing heb doorgegeven en er nu nog steeds staat dat ik een AVD datum moet hebben terwijl ik een maand geleden geslaagd ben :P

Haha mijn stukje is ook nog niet aangepast zie ik.
Zou Xevoo een winterslaap houden? ;)

Ik zie trouwens nu dat je het beste een PB'tje kunt sturen..
 
Ow, en Lottie-R6 ik weet niet hoe ver Best voor je is, maar ik heb daar een keer banden gehaald, www.bestband.nl
Kon toen wel wat regelen met de prijs.
Ik ben dan wel niet Lottie, maar Best is niet zo ver van Eindhoven af. Zit met lekke achterband (klein lek, is in ongeveer 2 weken volledig plat). Eens kijken op wat voor prijs ze daar uit komen.
Bedankt voor de tip.

Edit: Volgens mij gaat het hier over autobanden :(
 
Laatst bewerkt:
Wel leuk dat ik al 2-3x een aanpassing heb doorgegeven en er nu nog steeds staat dat ik een AVD datum moet hebben terwijl ik een maand geleden geslaagd ben :P
*oeps*

@Frank,

Ja, ging over het feit dat Lottie haar auto nog gekeurd moest worden :P

En nee, ben nog niet in een winterslaap, had alleen teveel ge-MF-ed laatste tijd, dus was nu wat minder aanwezig :P
Ga het nu weer proberen bij te houden dus voor degene die ik heb gemist:
Sorry!
 
Laatst bewerkt:
was ik net aan het rijden, komt er ineens een herdershond is volle sprint op me af :o
kwam zo van schuin achter, voor mn gevoel hing hij echt bijna aan mn bovenbeen.

ik kon ook ff niet zoveel gas geven omdat het een supersmal blubberig weggetje was.

ik ben niet snel bang voor honden maar dat was toch wel ff schrikken O-)
 
Weet precies wat je bedoelt.. Heb ik ook een keer gehad, maar zat ik toen zelf op de benenwagen.. Heb volgens mij nog nooit zo snel gefietst :) Sterker nog ik denk niet dat iemand ooit zo snel gefietst heeft..
 
ik heb m'n bandjes voor m'n eerste motor bij www.motorbandenmarkt.nl gehaald, vooral omdat ik via die site ook iemand heb gevonden die ze er voor een mooie prijs onder wilde zetten
 
Ow, en Lottie-R6 ik weet niet hoe ver Best voor je is, maar ik heb daar een keer banden gehaald, www.bestband.nl
Kon toen wel wat regelen met de prijs.
Thnx...
Maar ik laat het wel allemaal door de garage doen. En Best ligt niet echt in de buurt ;)

Mag ik er nu ook ?
Lottie-R6
Theorie : Binnenkort
AVB : Ik hoop in December
AVD : Zo snel mogelijk
Lesmotor : CBF 500
Rijschool : ANWB Rij-opleiding Chris Roelse, Terneuzen
 
Gelijk heb je om er nog wat dagen achteraan te plakken! *D
Tja bij de vertragingsoefening moet je proberen om na het poortje meteen af te remmen, terugschakelen en vroeg genoeg klaar te zijn om je slalom te doen. M'n instructeur zei altijd dat krachtig afremmen helemaal geen probleem is, zolang je maar weer het gas erop hebt als je aan je slalom begint. Dat feeling komt vanzelf wel, na een tijdje ga je steeds soepeler rijden waardoor ineens alles makkelijk lijkt te gaan. :]
Ik ben nogsteeds elk weekend op de motor te vinden hoor, zolang het niet te hard regent ga ik een stukje knallen in de polders. Als het binnenkort wat serieuzer gaat afkoelen zal hij wel binnen blijven denk ik, zolang er nog niet gestrooid is blijf ik lekker rijden. Het gaan in ieder geval al een stuk relaxter dan een maandje terug, begin me er echt goed op thuis te voelen maar het blijft opletten geblazen.
Ja het kost wat geld die reis, maar je bent maar 1 x jong, en misschien krijg ik deze kans nooit meer...
Ja ik hoop echt dat komende les beter gaat.. :Y Maar ik verwacht van wel. Ben ook altijd snel gefrustreerd als iets niet wil lukken, gewoon omdat ik te graag wil!
Ben je al eens door Sas komen rijden met je motor trouwens? En idd, als er gestrooid wordt kan tie beter binnenstaan... Voor je motor en jezelf een stuk prettiger ;)
 
Ja het kost wat geld die reis, maar je bent maar 1 x jong, en misschien krijg ik deze kans nooit meer...
Ja ik hoop echt dat komende les beter gaat.. :Y Maar ik verwacht van wel. Ben ook altijd snel gefrustreerd als iets niet wil lukken, gewoon omdat ik te graag wil!
Ben je al eens door Sas komen rijden met je motor trouwens? En idd, als er gestrooid wordt kan tie beter binnenstaan... Voor je motor en jezelf een stuk prettiger ;)
Nee nog niet door Sas gekomen, ben eigenlijk nog niet verder dan Terneuzen en Doel geweest. Eerst een beetje de eigen omgeving verkennen hè. :) Ik probeer een beetje de lekkere bochtjes in West zeeuws vlaanderen te vinden. Hopen op een mooie zaterdag! :X
 
WarheadNL
Theorie: 07-08-2009 (Gehaald)
AVB: 21-09-2009 (Gehaald)
AVD: Onbekend
Lesmotor: Kawasaki LTD 454 (Vol vermogen)
Rijschool: Rijschool Starreveld, Weert

mag veranderd worden in:

WarheadNL
Theorie: 07-08-2009 (Gehaald)
AVB: 21-09-2009 (Gehaald)
AVD: 01-12-2009 (Gehaald)
Lesmotor: Kawasaki LTD 454 (Vol vermogen)
Rijschool: Rijschool Starreveld, Weert

*O*
 
Jullie staan er nu beide in Warhead en lottie :)

Warhead gefeliciteerd *O*
 
Nee nog niet door Sas gekomen, ben eigenlijk nog niet verder dan Terneuzen en Doel geweest. Eerst een beetje de eigen omgeving verkennen hè. :) Ik probeer een beetje de lekkere bochtjes in West zeeuws vlaanderen te vinden. Hopen op een mooie zaterdag! :X
Haha das mooi, tegen de tijd dat ik dan mijn rijbewijs heb, ken jij alle leuke plekjes in Zeeland en kan je die een keer aan mijn laten zien, samen touren *D
 
Gezakt, baal der van. Kan der weinig aan doen

Komt door kijktechniek, plaats op de weg en ook deels weg ervaring waarvan ik precies 0 heb. Ga nu maar maandje stoppen heb het wel gehad pas nieuwe jaar gaan we weer beginnen

Rest van de lessers. Zet hem op!
 
Gezakt, baal der van. Kan der weinig aan doen

Komt door kijktechniek, plaats op de weg en ook deels weg ervaring waarvan ik precies 0 heb. Ga nu maar maandje stoppen heb het wel gehad pas nieuwe jaar gaan we weer beginnen

Rest van de lessers. Zet hem op!
-O- Oh wat klote zeg!
Maar waarom stop je nu? Nu zit je er lekker in, straks moet je weer een beetje wennen enzo als je weer op de motor stapt... (al die lessen voor niks?)
Vind het echt heel jammer voor je...
Maar een volgende keer beter... :Y
 
-O- Oh wat klote zeg!
Maar waarom stop je nu? Nu zit je er lekker in, straks moet je weer een beetje wennen enzo als je weer op de motor stapt... (al die lessen voor niks?)
Vind het echt heel jammer voor je...
Maar een volgende keer beter... :Y

Mooi, mss dat ik dan maar tussenduur auto haal en dan geen R6 ik weet niet welke ik moet volgen me hart of me instinct
 
Nou ja zeg.
ik doe de topic titel eer aan.
Vandaag onderuit gegleden op een rotonde.
Helaas niet met de lesmotor '( , Gelukkig niet op mijn eigen (toekomstige) motor *D .
Maar op mijn huidige tweewieler (een scooter :$).
Plastic schade etc aan de scooter.
en een opgezwollen duim :?
Misschien gebroken of gekneusd.
Denk dus niet dat mijn motor les doorgaat volgende week ;(
 
OP mag veranderd worden, heb m'n AVB gister gehaald! *O*

Bjornww
Theorie: 24 november 2009 (gezakt); 10 december 2009
AVB: 30 november 2009 (geslaagd) *O*
AVD: 11 januari 2010
Rijschool: Paul Lam, Nijmegen
 
Bjorn proficiat *O*

En CN, succes met je duim ! Als je em nog kan buigen zal ie wel niet gebroken zijn, gewoon ff rustig aan en dan kan je rijles gewoon door gaan :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb donderdag mijn examen AVB...zag dat het pokkeweer gaat worden :/
Als ik dat haal ga ik gelijk beginnen met AVD, en ga ik eens rondkijken naar een leuke motor ;)

Vraagje: Hebben jullie echt gespaard voor motorrijles èn motor? Ik zie op dit topic namelijk allerlei mooie fietsen langskomen...maar ik ben bang dat mijn budget dat niet echt toelaat als ik klaar ben met lessen '( Welk budget hebben jullie ongeveer, en waar kijken jullie naar als je je eerste motor gaat kopen? Denk dat mijn budget zo rond de 2000,- ligt en (helaas) niet hoger...
Ik had vorig jaar gespaard voor m'n rijlessen, maar toen hebben we het geld aan wat anders uitgegeven (bijgelegd bij de tuinaanleg voor ons nieuwe huis).
Dit jaar wilde ik het per se halen en heb ik het betaald van de gezamenlijke spaarrekening.
Het spaargeld voor leuke speeltjes heb ik een paar jaar geleden in m'n fraaie auto gestopt, deze moet ik daarom verkopen om m'n nieuwe speeltje te kunnen betalen.
Lukt me dit niet, dan zal ik een goedkopere motor moeten kopen (zelfde budget als jij). Aan 1 kant vind ik het moeilijk om m'n strakke karretje de deur uit te doen, maar aan de andere kant wil ik al jaaaaaaaaren motor rijden. Een luxe probleem dus.... :$

Ik begreep uit 1 van jouw postings dat je een alleenstaande moeder bent. Ik vind het superstoer dat je naast de dagelijkse kosten en de opvoeding van je kind ook nog geld hebt weten te sparen voor je rijlessen en de aanschaf van een motor :} :} :}
Persoonlijk heb ik de mazzel dat we met z'n 2-en verdienen en dat m'n vriendin mij m'n pleziertjes gunt. Zelf begint ze inmiddels ook de motorkriebels te krijgen, maar het zal wel even duren voordat ze gaat lessen, laat staan voordat we een tweede motor kunnen kopen (ben al blij als er 1 motor is ;) )
 
Jeezus dat is echt een prachtmachine! De modellen met enkele achterbrug vind ik echt het mooist. Maar hopelijk kom je eruit met de dealer, zou fijn zijn als eerste motor! Haha. :]
Hij is ook echt helemaal nieuw, zit geen krasje op en heeft nog geen 2500 gelopen.
Vandaag een bod gekregen, maar daar moet ik toch echt een nachtje goed over slapen.
Ik heb er ook nog niet op gereden, maar dat is natuurlijk zo geregeld ;)
Maar goed, ik zal 'm morgen eens bellen en een afspraak maken.
Tot die tijd vindt er in m'n bovenkamer een flinke strijd plaats tussen ratio en emotie (bij mij wint de emotie het vaak :9 )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan