Het grote Rijlestopicmeetingtopic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier mag je ouwehoeren zonder dat iemand er iest van zegt 8-)

denk dat het nu bij MRND-X ineens erg rustig wordt gezien de gemiddelde post in deeltje 10 _O-
Fout.

Meeting afspreken: Prima.

Maar we gaan hier niet nog een chattopic maken. Dat doen jullie maar in één van de bestaande topics.
 
Deze bestaat toch al? :+
J/K

Onderdelen voor de motort gaan morgen in de bestelling :)
Weer dik 230 euro armer -O- , maar dan kan ik wel weer rijden :Y
 
Hier mag je ouwehoeren zonder dat iemand er iest van zegt 8-)

denk dat het nu bij MRND-X ineens erg rustig wordt gezien de gemiddelde post in deeltje 10 _O-


Nee hoor...dat is dan duidelijk verschil tussen de rijlessen en de meeting topic ;)

Anders overlappen we teveel elkaar ... :X

Oktober meeting ?
 
Orpheus is hierin duidelijk

:X

O-)

De meeste beginners wonen verspreid over het hele land, zoals wat Faithy zegt wat het meest locatie is...

Flevoland of Utrecht...waar het meer centraal is.

Misschien wel handig als Faithy een poll gaat aanmaken waar de meeting kan gehouden worden b.v. Flevoland, Scheveningen...etc.

Misschien hebben de anderen een suggestie qua plaatsnamen, daarna pas een poll aanmaken...het is maar een idee....
 
heb daarom ook nog geen Poll gemaakt ;)

Het lijkt me logisch wat 'centrale' steden te doen: Utrecht/A'dam/Den Haag/R'dam

Even kijken wat voor de mensen die komen over-all het gemakkelijkst en goedkoopst is :Y
 
heb daarom ook nog geen Poll gemaakt ;)

Het lijkt me logisch wat 'centrale' steden te doen: Utrecht/A'dam/Den Haag/R'dam

Even kijken wat voor de mensen die komen over-all het gemakkelijkst en goedkoopst is :Y


Den Haag een centrale stad :? _O- in welk opzich??


Ik denk dat je meerdere polls moet maken en moet beginnen met de keuze mogelijkheid:
- Noord-Nederland
- Centraal-Nederland
- Oost-Nederland
- Zuid-Nederland
- West-Nederland

Uitgaande dat provincie Utrecht Centraal-Nederland is hoop ik dat iedereen wel kan beoordelen waar de overige 4 windstreken ongeveer verdeeld kunnen worden in Nederland.

Als je dan uit die poll de meeste stemmen neemt voor bijvoorbeeld Centraal-Nederland dan ga je vervolgens daar ergens wat leuks zoeken.

Goed idee of nie? :?
 
moet wel iedereen op dezelfde tijd en dag rijles hebben :+ :X
 
wat begrijp jij niet aan aanhalingstekens en de zin 'even kijken waar iedereen vandaan komt die op de meeting komt :) ;) '
 
Iemand nog interesse in LG Amsterdam Tournament? Ik heb 2 kaarten voor vak 120 rij 17 tijd 19:00 FC-PORTO tegen AC-Milan. Ik wil ze ruilen tegen mooie merk handschoenen. Omg Rotterdam interesse sms naar 0612970635 lijkt mij goeie bod.
Mijn aparte topic bij Off topic was net verwijderd. Ik kan morgen niet vanwege andere afspraak maar anders was ik zelf erheen gegaan. B|
 
Iemand nog interesse in LG Amsterdam Tournament? Ik heb 2 kaarten voor vak 120 rij 17 tijd 19:00 FC-PORTO tegen AC-Milan. Ik wil ze ruilen tegen mooie merk handschoenen. Omg Rotterdam interesse sms naar 0612970635 lijkt mij goeie bod.
Mijn aparte topic bij Off topic was net verwijderd. Ik kan morgen niet vanwege andere afspraak maar anders was ik zelf erheen gegaan. B|


Misschien is het wel handig als je je signature ff aanpast over dat kaartjes :?
 
'Rijlestopicmeetingtopic' Octopussy [tm]

:+ _O-

Ik woon in Delft dus ik ga niet verder zuidelijk dan R'dam, niet noordelijker dan A'dam en niet oostelijker dan Utrecht en uiteraard niet westelijker dan Scheveningen (Den Haag voor de mierenneukers. Tussen die steden in mag wat mij betreft een meeting komen :Y :W
 
Scheveningen lijkt me wel gezellig. Woon zelf in Den Haag.. O-)

Maar anders is Utrecht wel redelijk centraal gelegen, kan ik tenminste ook een stukkie rijden. (als ik tegen die tijd geslaagd ben :X )
 
Scheveningen lijkt me wel gezellig. Woon zelf in Den Haag.. O-)

Maar anders is Utrecht wel redelijk centraal gelegen, kan ik tenminste ook een stukkie rijden. (als ik tegen die tijd geslaagd ben :X )

Waar woon jij in den haag. Ik Ga over 2 weken daarheen verhuizen. Werk nu bij motoport in wateringen *O* *O*
 
heb daarom ook nog geen Poll gemaakt ;)

Het lijkt me logisch wat 'centrale' steden te doen: Utrecht/A'dam/Den Haag/R'dam

Even kijken wat voor de mensen die komen over-all het gemakkelijkst en goedkoopst is :Y


wat begrijp jij niet aan aanhalingstekens en de zin 'even kijken waar iedereen vandaan komt die op de meeting komt :) ;) '


Aanhalingstekens begrijp ik heel goed. Maar in je post waar ik op reageerde staat alleen centrale tussen aanhalingstekens. En als je dan komt met het excuus dat de aanhalingstekens juist duiden op dat het niet zo bedoelt is dat Den Haag ook daadwerkelijk centraal ligt.....waarom staan Arnhem, Nijmegen, Eindhoven, Zwolle, Leeuwarden en Groningen er dan niet bij???????


Als je echt zou kiezen voor "centrale" steden dan kan je beter Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Bosch en Apeldoorn doen. Dat zijn 5 steden die "centraal" in Nederland liggen.

:Y


Nou jij weer *D :W
 
Waar woon jij in den haag. Ik Ga over 2 weken daarheen verhuizen. Werk nu bij motoport in wateringen *O* *O*

Ken je de Zwarte Madonna? Is tegenover Den Haag CS.
Is wel anti-kraak, maar voor 100e incl per maand woon je dan wel in een riant 3 kamer-app in het centrum.. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan