Het grote Rijlestopicmeetingtopic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Faithy

MF veteraan
3 feb 2006
30.323
13
Het werd wel eens tijd voor ons eigen ouwehoer stekkie!

Na steeds meer het rijlestopic te bevuilen met dagelijkse beslommeringen in plaats van met inspirerende en nuttige rijles-ervaringen, werd het tijd om het Rijles-topic weer het Rijlestopic te laten worden, waar we elkaar aan kunnen moedigen, steunen, feliciteren en ga zo maar door O-)

Maar we zijn ook mensen, mensen met behoeftes, zoals werkontwijkend gedrag, maar vooral ook mensen die elkaar willen ontmoeten!



*O* *O* *O* *O* *O*

Rijlestopicmeetingtopic​

*O* *O* *O* *O* *O*

Voor de nog lessers om lekker een drankje te gaan doen op een nader te bepalen locatie, en voor de net geslaagden om lekker samen te gaan rijden! Buikschuiven is dus nog niet nodig! *D

:W


:j



*O* RIJLESTOPICMEETINGTOPIC™ PART II *O*

BOEKING IS GEMAAKT

Tijd dus weer voor een update:
Dag: zaterdag 3 maart
Locatie: Vechtse Banen in Utrecht KLIK HIER

Arrangementje is geboekt, voor info en prijzen:
KLIK HIER


Tijd:
16.00 uur Bij mooi weer verzamelen we om deze tijd op een nader te bepalen locatie voor nog een kort rondje door de Utrechtse landen. Als je hier geen zin in hebt, is dat uiteraard ook geen probleem, dan kom je gewoon later direct naar de Vechtse Banen.

17.30 uur verzamelen bij de Vechtse Banen!!
18.00 uur eerste worp!!
19.00 uur eerste hap van het grillbuffet!!

En na het grillbuffet is er dus nog gelegenheid om na te drinken @our place (in Harmelen). Overigens wil ik tzt wel nog een kleine indicatie hebben van het aantal mensen dat komt of denkt te komen, dan kan ik nog even inkopen doen.

Er zijn nu 3 'soorten' mensen:
1. Hossende smilies *O* - voor deze mensen (totaal 16) heb ik een boeking gedaan, dus die zie ik sowieso op 3 maart!! *O*
2. Hossende smilies met een datum erachter - voor deze mensen heb ik (nog) geen boeking gedaan, dit ga ik een week vantevoren nog proberen bij te boeken (Boos B en Blije Y hebben dus de eerste kans op extra plaatsen, met de huidige 3 banen kunnen jullie er sowieso wel bij, maar ik laat het ff zo anders blijf ik bellen en raak ik het draadje kwijt). In het uiterste geval zitten we dan met iets teveel mensen op de op dit moment gereserveerde 3 banen, maar mee-eten kan ik sowieso wel regelen voor een paar mensen. Kortom: zodra je weet dat je toch ook mee wilt, laat het me weten, dan boek ik voor jou als eerste en ga ik eventueel proberen om nog een extra baan te regelen.
3. OVB - lijkt me duidelijk na bovenstaand verhaal


Presentielijst *D

CherryB (met man) *O* *O*
Faithy *O* ('Nijmegen' OVB)
Cobra *O*
Rambabbel (OVB)
PogoSticK *O*
Racekip #1 *O*
Tattoo'd Lady *O* Likkebaard *O* (7 feb)
MRND-X (+ Insane Bane) *O* *O*
Octopussy *O*
Nespico (OVB)
M3rcury *O*
Maybabe (OVB)
Emilio TT *O*
gRRaafieHonda (OVB)
enigma (+ Phoenix) *O* *O*
Nocer (OVB)
BoosB + Blije Y *O* *O* (5 feb)
t.i.m.o.n. *O*
dropske *O*


Goed mensen, ik heb er zin in! Als iemand nog vragen heeft, 'shoot', je kunt me hier dingen vragen en mijn mail/MSN adres staat nog steeds in mijn profiel.

:W






~Op je verzoekje ...

*O* nog minder dan 2 weken! *O*

aangemeld

Enig-ma + Phoenix99 Suzuki GSX-F750
MRND-X + Insane Bane Honda CBR900RR FireBlade
LeeLloyd Suzuki GSX-R600 K6
Tattoo'd Lady + Likkebaard Yamaha Fazer 600
M3rcury Aprilia RS125
newbieneo Yamaha R6
octopussy Yamaha Fazer 600
PogoSticK Cagiva Mito
Pendragon Honda CBR600SF
BoosB BMW f800st
Cherryb Yamaha FJ1200 OF in d'r uppie ff langsscheuren in d'r Ka-tje.
tspark Suzuki gsx600f
Faithy Yamaha XJ600S Diversion
Racekip #1 Suzuki GSX400R omdattie zo aan blijft dringen...

12 (of 13) motoren en de overigen koekblikkers :? :? :?

Teller: 13 + 3

Wij zijn ook allemaal (EX-)lessers.. :Y
Aantal van ons hebben al wat maanden ervaring..en rijden supersnel door bochten..en sommige van ons zijn wat langzamer en sommige mogen nog nie rijden..

De meeting die binnenkort plaatsvindt is om gewoon elkaar een x te ontmoeten. Even kennismaken, kletsen en stukje te touren.

Je bent altijd welkom om te komen :Y

Gegevens:
Datum: Zondag 22-10-2006
Plaats: Parkeerplaats Brugrestaurant A4 (aan de zijde richting Den Haag)
Tijd: 13:00 uur :)

Meenemen: MOOI WEER!! :P

laat ff op tijd weten als je mee gaat ;)

en met dank aan Octopussy:

full
~
 
Laatst bewerkt:
Meldt zich :W

Net naar de motordealert geweest.. ik moetzelf maar de onderdelen bestellen, frame en vork zijn nog recht! Dus zodra ik de spullen binnenheb ga ik die er snel onder sleutelen, en kan ik weer rijden!
 
Ik heb de hele ochtend geen opdracht kunnen uitvoeren....damn, een echte MF verslaving...dan wel in de positieve zin O-)

Ik ga maar nu ff snel de opdrachtjes uitvoeren....ach het is bijna de lunchtijd :P
 
Ik heb de hele ochtend geen opdracht kunnen uitvoeren....damn, een echte MF verslaving...dan wel in de positieve zin O-)

Ik ga maar nu ff snel de opdrachtjes uitvoeren....ach het is bijna de lunchtijd :P
:^ ... tijd voor lunch?
 
[me]Faithy gaat lekker kibbelingen halen :Y [/me]
 
:W

Hee goed idee!!!!!!!! *O* *O* *O*

Wordt zeker een gezellig topic hier. Helemaal als we ook nog gaan meeten. Klinkt als ETEN. ook goed idee. :+
 
[me]Faithy zegt: Onbeperkt Spare-ribs eten bij 'De Veiling' op Scheveningen *O*
[/me]


*D
 
LEKKERRR!!! wil ook onbeperkt spareribs eten.... maar word nergen meer ingelaten :+
 
Meeten klinkt als mee-eten... De vraag is: waar???

:)

Kom maar langs op m'n werk hebben we gezamenlijke lunch op kosten van de baas. Ik ben zometeen de sjaak om tafel te dekken dus zal een bordje extra neerzetten :P

We zitten langs de Maas in Rotterdam. (mooi uitzicht op 7e 8-) )

Hoeveel MF-ers kan ik zometeen verwachten? :+
 
t-spark werk op een mooie plek !!!!
<== kijkt uit op een mammoet tanker op het moment
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan