Het grote Rijlestopicmeetingtopic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
weersvoorspelling voor morgen volgens buienradar:

Zondag is het op een enkele bui in het noordwesten na droog en laat de zon zich geregeld zien. 's Middags wordt het 17 graden. Er is even wat minder wind, maar in de avond staat er opnieuw een harde, zuidwesten wind, kracht 7.

Zondag:
Zonneschijn: 30%
Neerslag: 60%
Middagtemp: 17 graden
Windkracht: 5


Ik ben morgen om 12 uur @ de MAC.. Heb er zin in :Y

Trouwens ik weet niet hoelang de hele meeting gaat duren.. maar ik moet weer op tijd thuis zijn vanwege een etentje die ik met m'n familie heb. Dus misschien dat ik wat eerder naar huis moet.. maar dat zie ik morgen dus wel. :)



TODAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY !!!!!

Insane en ik willen ook rond de etenstijd weer thuis zijn, want Insane heeft 6 dagen gewerkt...
 
whaha *D en, wat vond je van het mailtje? :+ O-)

Binnentuinen *D daar heb ik vroeger krantenwijk gelopen :Y

Je mailtje ... denk je wat ik denk ;) O-)
Hier kan ik niet uitgebreid over zeggen, ik mail je morgen wel terug als we op het werk zijn ;)

Da s grappig, maar ik heb van mn 3e tot 18e in Eekhoornrade gewoond, dus bij het winkelcentrum De Stede.
 
Nu al chatten... :N
Aankleden en alvast warmrijden :9

warmrijden :N '(
ik heb me nog steeds kunnen bedwingen om niet illegaal te gaan rijden. Vrijdag pasje ophalen en dan snel naar 'me motort!

Hier schijnt 't zonnetje ;)

Tot dan !!!


Hier zit het potdicht en gaat het denk ik zo ook nog btje regenen. Maar op zich ziet alles er best prima uit voor vandaag (www.buienrader.nl). Zie jullie vanmiddag. (in m'n koekblik B| ) Kom ff hapje eten en kennis maken. Met rijden doe ik volgende keer mee!
 
B| stijve nek, kan niet naar links kijken B| blijf ik maar links rijden O-) :+
 
;( Ik kan niet komen ;(

Mijn moeder is al de hele week ziek en nu heeft ze me aangestoken, g*dverdeg*dver..

M'n keel voelt aan als schuurpapier en ik breng driekwart van mijn tijd door op de wc.. Nooouhhoooooouuuuuu :( :( :( :( :( :(


sh*t Sh*t sh*t Sh*t

Kan ik er verdomme nog niet bijzijn :(

*snif*.... Nou ja.. veel plezier dames en heren.. ik zie jullie helaas pas bij de volgende meeting.. Nu kruip ik mijn bed weer in..
;(
 
Tja, dat is vaak natuurlijk, dat er toch wat mensen moeten afzeggen en helaas zit ik daar ook bij. Wij zitten nog midden in de verhuizing en willen even wat orde brengen in mijn kleine appartementje waar nu van 2 personen spullen staan. Gisteren wel alles kunnen verhuizen, dus we zijn helemaal op van het sjouwen en vandaag gaan we even proberen om het zo makkelijk mogelijk op te bergen allemaal. Ik ben er zeker de volgende keer bij! Misschien wel met mijn eigen roze pasje en motor.

Veel plezier mensen, sorry.
En beterschap aan Racekip en Tattoo
 
ooops de volgende die zich afmeld :o :o

m'n koekblik's accu is leeg. Ben net half uurtje bezig geweest om iemand te vinden om me te helpen. Wel veel volle accu's maar geen startkabels (en ik zelf ook niet).

broertje komt nu zometeen. maar 1uur ga ik niet meer redden!
 
Geluk noemt ie dat _O- _O-Damn... da's best jammer. Was het een dierenpark feestje?Hmm jammer man...
Kan je niet een andere pols kopen voor morgen?:^ Alleen dan met als reden: huiswerk B|

nee het was een metal concert, en als sommigen gaan zuipe dan wordt ze nogal zet, en dan verliezen ze hun evenwicht, en ja kippie was de lul -O-

en ik heb ookal geprobeerd om mijn pols te "verstevigen" en dat ging wel iets beter, maar nog steeds lange afstanden kan helaas niet |(

bedankt allemaal voor die fijne reacties *O*
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* GESPOT! *O* *O*

10 MF-ers in één x!!!!

01. MRND-X
02. Insane Bane
03. Enig-ma
04. Phoenix99
05. Pogostick
06. Faithy
07. Octopussy
08. NewbieNeo
09. Boos B
10. Pendragon

*O* *O*

@Tattoo'd Lady.. jammer dat je nie mee kon.. iig veel beterschap!!!
@Tspark.. jammer dat je auto "op" was.. volgende x dan maar MET MOTOR! :)
@CherryB.. ook jammer dat je nie kon komen.. iig veel succes nog met de verhuizing :)
 
*O* *O* GESPOT! *O* *O*

10 MF-ers in één x!!!!

01. MRND-X
02. Insane Bane
03. Enig-ma
04. Phoenix99
05. Pogostick
06. Faithy
07. Octopussy
08. NewbieNeo
09. Boos B
10. Pendragon

*O* *O*

@Tattoo'd Lady.. jammer dat je nie mee kon.. iig veel beterschap!!!
@Tspark.. jammer dat je auto "op" was.. volgende x dan maar MET MOTOR! :)
@CherryB.. ook jammer dat je nie kon komen.. iig veel succes nog met de verhuizing :)

ben ook weer gearriveerd, vond et erg gezellig! jammer van de regen maja nix aan te doen :)
heb medelijden met degene die nu nog doorweekt onderweg naar huis zijn :P
 
Ik ben ook heel thuis gekomen en niet eens doorweekt. *O*

Voor de A4 gangers: ik had geen zin in file, dus daarom ben ik er afgegaan bij de A44. Ik kon lekker doorblazen dus dat was wel weer ff lekker *D
 
heb medelijden met degene die nu nog doorweekt onderweg naar huis zijn :P
Ook met degene, die doorweekt in gatenkaaslederen pak en brak aan het werk zijn en nog tot 00:00 moeten? :+

Vond 't iig ook supergezellig om iedereen eens te zien.
Wie weet in het voorjaar met mooi weer een vervolg. O-)
 
:Y

Sry voor mijn gedrag B| ik was gewoon overenthousiast weer eens te rijden.. echt stukkie rijden heb ik al een tijd niet gedaan. Verstandig is anders, en daar ben ik dan ook terecht op gewezen, en ben rustig gaan rijden (beter, everyone?)
Daarna kreeg ik een fijne mood-drop -O- en was ik eigenlijk niet meer te genieten (sry voor evt. afwezigheid of botheid :X )

Maar twas wel leuk om iedereen te leren kennen :) en ik hoop dat ik jullie niet teveel tot last ben geweest...

Nja, nu eerst ff warm worden.
 
Laatst bewerkt:
Heey ben ik ook weer. :W

Allemaal gezellige dag gehad? Ik kan nu al geen kerst meer zien. Al die kerstversiering kwam gewoon geen einde aan. Wel met me werk lekker uit eten geweest daarna. Volgende keer ben ik er bij! *O*

Wacht wel nu op foto s van jullie. :9
 
Het was 'n gezellige middag en erg leuk om jullie te ontmoeten!

Ben benieuwd of Enig-Ma en phoenix99 net als Faithy goed en veilig zijn thuisgekomen.

@ LeeLloyd, toen we op de kippenbrug (busbrug) reden, zagen we jou onderdoor rijden :)

De foto's komen binnenkort ...



[edit] Ooh en Pogo, Insane zegt dat je je niet druk moet maken over je rijstijl.
We zijn allemaal jong en onervaren geweest.![/edit]
 
't gaat niet om de jong- en onervarenheid... althans, mijns inziens niet.
Meer dat ik weer té enthousiast bezig was, en niet nadacht. En dat ik dat weer een stomme actie van mezelf vind |( en daarom sacherijnig op mezelf was...

En insane is insane, dus dat telt niet.

Edit: Ff op de 1e pagina gekeken...
ík stond op de goeie plek te wachten, jullie niet :?
Maakt ook niet zo uit, maar nou heb ik daar 10 minuten op de brommer zitten wachten, terwijl ik burgers had kunnen eten :(
 
Zucht... ik ben vandaag weer niet aan motorrijden toegekomen B| . Ik lijk wel druk de laatste tijd '( .

Maargoed, als jullie het maar leuk hebben gehad :Y
 
Ik ben ook heel thuis gekomen en niet eens doorweekt. *O*

Voor de A4 gangers: ik had geen zin in file, dus daarom ben ik er afgegaan bij de A44. Ik kon lekker doorblazen dus dat was wel weer ff lekker *D

:^ ben uiteindelijk ook nog even de A44 opgeschoten :Y
 
verder *O* was ontzettend gezellig :Y *O*

nog ff lekker gegourmet bij mn ouders, en nu lekker in mn eigen huisje *O* :Y
 
wil iedereen ff heel erg bedanken voor het ' op mijn tempo rijden ' het laatste stuk :) wilde niemand tot last zijn, en dan ook nog 's mn opgehoud op dat bladerenweggetje :) erg lief allemaal, voor zo'n n00b met een grote bek als ik ;) :+ :W

:j
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan