Het grote Rijlestopicmeetingtopic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
wil iedereen ff heel erg bedanken voor het ' op mijn tempo rijden ' het laatste stuk :) wilde niemand tot last zijn, en dan ook nog 's mn opgehoud op dat bladerenweggetje :) erg lief allemaal, voor zo'n n00b met een grote bek als ik ;) :+ :W

:j

hey.. geen probleem joh.. daar zijn wij toch allemaal voor :)
't was gewoon erg leuk om met elkaar te rijden.. :Y
ik vond dat je daarna erg goed verder reed..bij een aantal bochten zag ik je sterk afremmen.. maar dit werd steeds minder.. en uiteindelijk reed je gewoon weer perfect :Y

klasse meid :)
 
Ja, in't voorjaar, zodat we niet als mietjes door de bocht hoeven B|
wil iedereen ff heel erg bedanken voor het ' op mijn tempo rijden ' het laatste stuk :) wilde niemand tot last zijn, en dan ook nog 's mn opgehoud op dat bladerenweggetje :) erg lief allemaal, voor zo'n n00b met een grote bek als ik ;) :+ :W

:j
Haha :) No biggie ;) , en maak je niet te druk, 't was gezellig, da's het belangrijkst!?
SPAMMER :(
hey.. geen probleem joh.. daar zijn wij toch allemaal voor :)
't was gewoon erg leuk om met elkaar te rijden.. :Y
ik vond dat je daarna erg goed verder reed..bij een aantal bochten zag ik je sterk afremmen.. maar dit werd steeds minder.. en uiteindelijk reed je gewoon weer perfect :Y

klasse meid :)
:^ :^
Mooie woorden van dhr. Lloyd.
 
Idd, gewoon goed gereden hoor Faithy..
Ik ben zelf ook nog niet helemaal ingesteld op glad wegdek, dus ik nam de bochten ook op een gegeven moment als een oma.
Mja, beter als een oma rijden, dan op je bek gaan.
En dat is gelukkig niemand overkomen vandaag. *O*

Zou wat wezen zeg als het wel was gebeurd. Dan had ik al binnen een maand dat ik mijn motor heb al 3 valpartijen zien gebeuren. Niet fijn.. :P
 
zo te lezen hebben jullie ook een geslaagde meeting gehad?
nog geen piccies online?
Mini meeting ommen was ook zeer geslaagd, zo'n 30 a 40 mf'ers, enigste minpuntje dat 7 mensen uit groningen/drenthe op de terugweg zijn gespot door mannen in blauwe jassen en hun roze papiertje moesten afgeven -O-
Voorjaars meeting moeten jullie ook maar in ommen doen, goed voor de rij ervaring :X O-)
En leuk om nog meer mensen erbij te hebben! *O*
 
[me]newbieneo moet volgende keer toch maar minder stoer zijn en zijn textielpak aantrekken ipv zijn gatenkoe.. O-) [/me]

Heb echt de hele rit naar Den Haag plat op de tank gelegen in de hoop wat minder regen te vangen..
En de blikken die ik kreeg van automobilisten. :X
 
zoo ik was me toch even ingestort net. -O-

vannacht slecht geslapen en ik vind rijden met een groep best nog wel vermoeiend. Dus ik ben om 19.30 'even een uurtje' gaan liggen. En nu ben ik klaarwakker -O-

Gelukkig heb ik vakantie *O*

Faithy, ik vind voor het feit dat je pas een week zelf rijdt dat je best lekker op die motor zit en het rijden gaat ook prima! Die bochtjes enzo dat komt wel. Ik heb heel veel gehad aan mijn vakantie in de Eifel, waar je best wel al flink bochtenwerk hebt. Op een gegeven moment kan je de bochten wat beter inschatten en ga je er vanzelf harder doorheen. Ik ben zelf enorm vooruit gegaan in die paar maanden dat ik rijd. :Y
 
[me]newbieneo moet volgende keer toch maar minder stoer zijn en zijn textielpak aantrekken ipv zijn gatenkoe.. O-) [/me]

Heb echt de hele rit naar Den Haag plat op de tank gelegen in de hoop wat minder regen te vangen..
En de blikken die ik kreeg van automobilisten. :X


@newbieno : pak in smeren met olifantenballenvet. Komt geen druppel meer in....
 
*O* nog 10 minuten en ik ben vrij *O*
Dan lekker naar huis 'rijden' en instorten.
Ben ik blij dat ik deze week vrij ben, genoeg tijd om bij te komen.. O-)
 
:P
Moet je op ebay zoeken naar tschul, en dan hun textielkleding bekijken O-)

ga ik iig kopen deze winter :) .
Enne... jouw pak laat overal regen door, of vooral bij de perforatie?
Ik heb 't mooi droog gehouden namelijk...

:Z
schiet hier ook niet op met reacties, allemaal nog aan het bijkomen van de rit van vandaag? :?
:X
Doe's kalm joh. Ga eens foto's van zweedse vrouwen posten :W
 
:Z
schiet hier ook niet op met reacties, allemaal nog aan het bijkomen van de rit van vandaag? :?
:X

inderdaad is iedereen nog aan het bijkomen.. meesten liggen al plat op bed..aangezien iedereen weinig geslapen heeft de nacht ervoor (zaterdagavond he)

Of we jullie zullen joinen in Ommen: denk 't nie..
We zijn nogal een hecht groepje en na vandaag nog veel hechter.. we houden 't liever bij kleine groepen, zoals vandaag... en ook het liefst onder de mensen die wij kennen van 't rijlessentopic.

nu weet je iig wat je van ons kan verwachten :)
 
:P
Moet je op ebay zoeken naar tschul, en dan hun textielkleding bekijken O-)

ga ik iig kopen deze winter :) .
Enne... jouw pak laat overal regen door, of vooral bij de perforatie?
Ik heb 't mooi droog gehouden namelijk...Doe's kalm joh. Ga eens foto's van zweedse vrouwen posten :W

nederlands dames ook goed ;)

2005598342194164598_rs.jpg
 
Laatst bewerkt:
inderdaad is iedereen nog aan het bijkomen.. meesten liggen al plat op bed..aangezien iedereen weinig geslapen heeft de nacht ervoor (zaterdagavond he)

Of we jullie zullen joinen in Ommen: denk 't nie..
We zijn nogal een hecht groepje en na vandaag nog veel hechter.. we houden 't liever bij kleine groepen, zoals vandaag... en ook het liefst onder de mensen die wij kennen van 't rijlessentopic.

nu weet je iig wat je van ons kan verwachten :)


jammer, wel te verwachten bij de volgend mf mega meeting?
 
@#$@@#$ :(

Best balen dat ik er niet bij kon zijn, alhoewel ik toch niet mee zou rijden. Wilde jullie wel allemaal ff zien eigenlijk.

Lichten van koekblik dagje laten branden is dus geen goed ID (met dank aan m'n vriendien). En geen startkabels in keokblik is ook geen goed ID. Later bedacht ik ineens dat je zo'n koekblik natuurlijk ook gewoon op gang kunt slepen :? :X (ligt wel sleepkabel achterin).

Gelukkig was m'n broer zo lief om even langs te rijden vanuit z'n werk en de accu is weer bijgetankt door een ritje naar m'n ouders. Kon het niet laten om toch even stukkie **legaal te rijden O-) :X

Woh wat rijd dat anders dan op de lesbrommer. Maar beviel eigenlijk wel heeel erg goed. Ook al reed ik als een oud wijf *O* :] *O* :] *O*

[me]tspark gaat nu weer even wachten tot vrijdag om dan hele dag legaal te rijden :] [/me]
 
Erg leuk om jullie reacties te lezen. Ik was bekaf en lag al om 22 uur in bed :X

Enne ik heb in de ander rijlestopic gepost dat ik memory stick naar mn werk heb meegenomen. Ik zal in mn lunchpauze alle foto's naar jullie mailen. Ik wil ook graag de foto's hier posten, maar op mn werk is er geen programma voor om de foto's te verkleinen |(
En ik kom pas vanavond laat thuis en dat schiet ook niet op...

Ik laat jullie wel weten als ik naar jullie heb gemaild, ok!

:W :j



@ Faithy, geeft toch niet dat je op 't laatst wat rustig wilt rijden. Ik kan me heel goed begrijpen hoe je hebt gevoeld. Ik weet zeker dat ik zelfde gevoel als je zal hebben, rustig je rij-ervaring opbouwen. Let maar op: volgend jaar ridj je lekker ontspannen ;) :Y
 
@#$@@#$ :(

Best balen dat ik er niet bij kon zijn, alhoewel ik toch niet mee zou rijden. Wilde jullie wel allemaal ff zien eigenlijk.

Lichten van koekblik dagje laten branden is dus geen goed ID (met dank aan m'n vriendien). En geen startkabels in keokblik is ook geen goed ID. Later bedacht ik ineens dat je zo'n koekblik natuurlijk ook gewoon op gang kunt slepen :? :X (ligt wel sleepkabel achterin).

Gelukkig was m'n broer zo lief om even langs te rijden vanuit z'n werk en de accu is weer bijgetankt door een ritje naar m'n ouders. Kon het niet laten om toch even stukkie **legaal te rijden O-) :X

Woh wat rijd dat anders dan op de lesbrommer. Maar beviel eigenlijk wel heeel erg goed. Ook al reed ik als een oud wijf *O* :] *O* :] *O*

[me]tspark gaat nu weer even wachten tot vrijdag om dan hele dag legaal te rijden :] [/me]


Erg jammer dat je er niet was!
Voor de volgend keer moet je gewoon erbij zijn ;)
 
@ CherryB, jammer dat je er niet was, maar voor de volgende keer ben je er gewoon bij ;)

@ Tattoo, idem dito, maar ik hoop dat je snel opgeknapt wordt! Voor de volgende keer ben je er gewoon bij.

Tegen die tijd gaan Enig-ma en ik zelf gaan rijden :Y
 
@ CherryB, jammer dat je er niet was, maar voor de volgende keer ben je er gewoon bij ;)

@ Tattoo, idem dito, maar ik hoop dat je snel opgeknapt wordt! Voor de volgende keer ben je er gewoon bij.

Tegen die tijd gaan Enig-ma en ik zelf gaan rijden :Y

En Tattoo en ik ook :Y

Klinkt allemaal gezellig mensen. Goed te horen dat jullie allemaal veilig zijn thuis gekomen en dat de rit zelf goed gegaan is!
Ik heb uiteindelijk een beetje bij kunnen komen van de verhuizing zaterdag en we hebben getracht nog enige vorm van ruimte te creeëren in mijn kleine appartementje.
Maar goed, het is maar tot half januari, daarna hebben we ruimte zat *D

Ben wel benieuwd naar jullie foto's hoor!! En bij de groepsfoto wil ik graag raden wie wie is, mag dat??? Hihi.
 
Ik vond het heel leuk, en als we nog eens zoiets doen, count me in! Was leuk rijden zo, heb toch weer wat meer gedurfd zo met duo achterop... hahaha, wat heeft zij een spierpijn!!
 
Erg leuk om jullie reacties te lezen. Ik was bekaf en lag al om 22 uur in bed :X

Enne ik heb in de ander rijlestopic gepost dat ik memory stick naar mn werk heb meegenomen. Ik zal in mn lunchpauze alle foto's naar jullie mailen. Ik wil ook graag de foto's hier posten, maar op mn werk is er geen programma voor om de foto's te verkleinen |(
En ik kom pas vanavond laat thuis en dat schiet ook niet op...

Ik laat jullie wel weten als ik naar jullie heb gemaild, ok!

:W :j



@ Faithy, geeft toch niet dat je op 't laatst wat rustig wilt rijden. Ik kan me heel goed begrijpen hoe je hebt gevoeld. Ik weet zeker dat ik zelfde gevoel als je zal hebben, rustig je rij-ervaring opbouwen. Let maar op: volgend jaar ridj je lekker ontspannen ;) :Y

weet niet hoeveel foto's het zijn, maar anders post ik ze hier en int andere topic wel als ik ze ontvangen heb :)
mijn pak was trouwens ook gaan doorlekken, werd op de weg terug naar huis wel wat fris |(
snel iets anders zoeken :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan