Het grote rossi topic

wat zei biaggi ookalweer toen ie nog bij Yamaha zat? "Geef mij zo'n Honda en ik word ook wereldkampioen..."

Biaggi's dagen zijn voorbij... :9
Los van het feit dat Rossi een klasse apart is, moet het team van Burgess niet worden onderschat. Ik betwijfel of het Rossi (dit jaar) was gelukt als het team niet mee was gegaan naar Yamaha.


En voor die andere topics, waar was Gibernau nou vorige race met de 7e plek, waar was Tamada????

Sorry hoor, maar moets nog effe natrappen })
Je vergeet die andere coureur, John Hopkins. Ook die deed het geweldig dit weekend......NOT. :+
 
Laatst bewerkt:
echt veel japanners in het team |( wordt maar weer eens duidelijk dat jappen goeje motoren kunnen bouwen maar een team goed managen hebben ze geen soesjie van gegeten........rare jongens die jappen
Los van het feit dat Rossi een klasse apart is, moet het team van Burgess niet worden onderschat. Ik betwijfel of het Rossi (dit jaar) was gelukt als het team niet mee was gegaan naar Yamaha.

Need I say more? :+
 
t was n schitterende race..! k heb vanaf ronde 1 met verhoogde hartslag zitten kijken 8-) Rossi heeft zich echt weer bewezen als wereldkampioen door ook gewoon te vechten voor deze race (Als 2e was ie ook wereld kampioen geworden)

:} :} :} :} :}

Gibi was n slechte verliezer.. geef gewoon toe dat je verslagen bent, geef Rossi een hand en probeer t volgend jaar opnieuw.. (En ook al heeft Rossi hem laatst geen hand gegeven, wees dan de wijste / stoerste / slimste en geef em gewoon die hand.. dan maak je een veel sterkere indruk dan als n verwend jongetje onderuit te gaan hangen)

I rest my case :}
helemaal met jee eens
laat zien dat je je niet laat kisten door rossi
en rossi is gewoon de meester in de motorsport.
k heb ongelovelijk veel respect voor rossi en yamaha
ik kan het nog niet geloven
en wat een ongelovelijk leuk gevecht met gibernau in de laatste ronde :} :}

ROSSI POWER 4 EVER!!!!!!!!!!!!! :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
jammer dat ie kampioen is geworden,bewijst maar weer dat ie een ongekende klasse heeft.maar of je daar blij mee moet zijn.zie liever iemand of meerdere er gewoon toch wat moelijker mee hebben.want rossi kan op een motor gewoon alles.maar had het liever iemand anders gegund
 
jammer dat ie kampioen is geworden,bewijst maar weer dat ie een ongekende klasse heeft.maar of je daar blij mee moet zijn.zie liever iemand of meerdere er gewoon toch wat moelijker mee hebben.want rossi kan op een motor gewoon alles.maar had het liever iemand anders gegund
Nou, van degenen die een reële kans maakten op het kampioenschap was Rossi toch wel mijn favoriet, eigenlijk.
 
Altijd als er één coureur in een sport verreweg de beste is, wordt er gezeken. Moet de rest maar zorgen dat ze evn goed zijn
 
jammer dat ie kampioen is geworden,bewijst maar weer dat ie een ongekende klasse heeft.maar of je daar blij mee moet zijn.zie liever iemand of meerdere er gewoon toch wat moelijker mee hebben.want rossi kan op een motor gewoon alles.maar had het liever iemand anders gegund
hij stapt tenminste nog over naar een minder team om het spannend te maken...

het zal volgend jaar wel saai worden, tis wachten tot ie naar ducati/kawasaki/proton/aprillia overstapt
 
Misschien moet hij voor de grap overstappen naar Suzuki of Kawasaki team. Als hij daarna weer de GP wint dan is hij echt onverslaanbaar.

Kawa doet het ook best goed dit seizoen met Nakano (zo heet ie he :9 ) zelf een keer 3e.. (ok toen ging iedereen onderuit maar toch hij teld), vind de kawa's een mooie verschijning zo met dat groen!! :9~

*
hmmm net jammer dat ik die dan ook heb...ergens staat mijn pic ook Check the helmet! p9
is rossi's helm van 2004 eigenlijk al te krijgen?
zijn nieuwste helm is voor mij absoluut niet betaalbaar!!! ;(
 
Altijd als er één coureur in een sport verreweg de beste is, wordt er gezeken. Moet de rest maar zorgen dat ze evn goed zijn
In de tijd met Mick Doohan was ook ik een van die zeikers, maar dat kwam omdat Doohan de uitstraling had van een stoeptegel en daarbij altijd over Assen liep te zeiken.
 
hij stapt tenminste nog over naar een minder team om het spannend te maken...

het zal volgend jaar wel saai worden, tis wachten tot ie naar ducati/kawasaki/proton/aprillia overstapt
het team is echt niet minder!!!!de rijders die er rijden zijn gewoon minder.nehalve rossi dan
want dit jaar vind ik yamaha aardig te vergelijken met honda,zal ook wel komen door de invloed van burgess.

maar ben bang dat je gelijk heb en dan rossi alleen maar sterker kan worden nu.
 
Laatst bewerkt:

Colin Edwards
Troy Bayliss
Ruben Xaus ( beetje vroeg maar ok )
Kenny Roberts
Jeremy McWilliams
Shane Byrne
Loris Capirossi

Sete G(l)ibernau ook nog wel meer, sinds de laatste schermutslingen tussen hem en Rossi.
Niettemin een wereld prestatie van Rossi en het HELE TEAM. :}
 
t was n schitterende race..! k heb vanaf ronde 1 met verhoogde hartslag zitten kijken 8-) Rossi heeft zich echt weer bewezen als wereldkampioen door ook gewoon te vechten voor deze race (Als 2e was ie ook wereld kampioen geworden)

:} :} :} :} :}

Gibi was n slechte verliezer.. geef gewoon toe dat je verslagen bent, geef Rossi een hand en probeer t volgend jaar opnieuw.. (En ook al heeft Rossi hem laatst geen hand gegeven, wees dan de wijste / stoerste / slimste en geef em gewoon die hand.. dan maak je een veel sterkere indruk dan als n verwend jongetje onderuit te gaan hangen)

I rest my case :}


Ik heb net heel de race nog is gekeken. Die van de motogp site en wat ziet mijn oog: op de plek waar de motoren van de podium rijders komen te staan geeft Gibernau Rossi een hand nadat ze een intervieuw hebben gegeven. Op de foto staat achter burgess Gibernau. Kijk maar na op 1uur en 6 minuten van het racefilmpje van motogp.com.

full


Gibernau is dus niet z`n heel slechte verliezer :) Zelfs de commentatoren hebben of willen het niet zien! Sensatiezoekerij! :P

Wat een rijder die rossi :} :}
 
Waar verschillen de fietsen van Sete en Vale nou precies in?
Oke..de Honda accelereert echt sneller weg, maar de Yamaha pakt vele meters weer bij het remmen en in de bochten. Is dat een kwestie welke motor het meeste
koppel heeft bij lage en respectievelijk midrange toeren?
 
Waar verschillen de fietsen van Sete en Vale nou precies in?
Oke..de Honda accelereert echt sneller weg, maar de Yamaha pakt vele meters weer bij het remmen en in de bochten. Is dat een kwestie welke motor het meeste
koppel heeft bij lage en respectievelijk midrange toeren?
hard accelereren is een stuk makkelijker dan laat en hard voor/in een bocht remmen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan