Het grote rossi topic

R1ene

Die hard MF'er
2 mrt 2003
426
0
Limburg
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Hoeraaaa, VALENTINO ROSSI is de nieuwe wereldkampioen MotoGP 2004! :} :} :}
Na de zinderende race met Gibernau in Australie is het m dan toch gelukt.

Wat een wereldklasse om meteen in z'n eerste jaar op YAMAHA :} dan toch
die wereldtitel te pakken.Hulde :} :} :} !!En ook hulde aan het team van
Yamaha en Jermey Burgess die toch ook een hele overstap gemaakt hebben
en het dan toch voor elkaar krijgen! :} :}
De vlag hangt uit, het bier kan rijkelijk gaan vloeien! :9

VALENTINO ROSSI: EEN FENOMENALE COUREUR! :} :} :} :} :} :}

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
[edit viccie: topictitel aangepast. Niet iedereen vindt het leuk om meteen de uitslag te zien terwijl ze de race nog niet gezien hebben ;) ]
 
[edit viccie: topictitel aangepast. Niet iedereen vindt het leuk om meteen de uitslag te zien terwijl ze de race nog niet gezien hebben ;) ]

eeeh Viccie de herhalingen op Eurosport zijn al voorbij hoor..... ;)

Dussssssss..... toch tijd voor een feestje! :P :+ :P :+ :P :+ :P :+ :P :+ !
 
hehe zie ik daar een Glibbernau replica? :9

(mooi ding hoor overigens ;) :{)
[me]Haantje zit een beetje te plagen ;) [/me]
Ik noem het een Telefonica replica ;) Geen enkele rijder geniet mijn voorkeur. Ik gun het Rossi en Yamaha voor wat ze gepresteerd hebben in 1 jaar tijd. Er staat ook geen 15 op m'n motor of ook maar iets dat relateerd aan Gibernau. Ik vind de kleursamenstelling gewoon mooi *D
 
wat zeggen jullie 1 jaar, nee rossi is in 10 MAANDEN kampionie geworden.Honda was zo kinderachtig dat ie zich vol. aan z'n contr. moest houden.
echt Yamahahahahah
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja jammer, ik had liever dat het in de laatste race beslist zou worden.
:^
Maar je kan zeggen wat je wil Rossi heeft het hem toch weer geflikt. :}
Alleen jammer dat Gibernau zo lullig over kwam tijdens de prijsuitreiking en de het interview.
Vecht dat lekker achter de schermen uit B| :X
 
Wel G#$%*^% !!!!!!!!

Kon niet kijken en nu blijkt de video recorder de geest te hebben gegeven, dag geplande opnames!!!!!!!!

Iemand nog een idee of het nog herhaald wordt ???

Maar Rossi :}

[edit] zie net dat ik op Eurosport iig nog de highlighs kan zien, is iig beter dan niets.
 
erg knap van the doctor, hoop dat colin edwards t volgend jaar btje spannender maakt dan die huilebalk van n Gibernau bah wat n clown
 
Ben ik dan de enige die NIET voor Rossi is ???

Ik vind het superknap wat hij toch maar geflikt heeft, maar mijn favo is het niet...
Ik erger me trouwens ook KA-POT aan het commentaar op Eurosport. Jongens jongens, kan dat nou niet zoals Olaf Mol dat doet tijdens de F1 ???
Onpartijdig en een tikkeltje enthousiaster mag wel van mij.

Maar goed Rossi en zijn vele fans: GEFELICITEERD !!!
 
ik was nooit voor rossi....maar na die overstap naar een andere merk,wat toch
een gewaagde stap was..veranderde dat ;)
CONGRATULATIONS ROSSI....(welk merk gaat hij over 2 jaar kampioen maken??)
 
t was een heeele mooie race vandaag, vooral de 1e en laatste ronde. :}
Hulde aan Rossi :}

Wel een beetje flauw van Gibernau om na de race zo "blij" te doen. :r

ROSSI RULEZZZZZZZZZZZZZZZZ :}
 
Alleen jammer dat Gibernau zo lullig over kwam tijdens de prijsuitreiking en de het interview.
Vecht dat lekker achter de schermen uit B| :X
erg knap van the doctor, hoop dat colin edwards t volgend jaar btje spannender maakt dan die huilebalk van n Gibernau bah wat n clown
Kijk dit vind ik nou weer onzin. Natuurlijk reageerde Gibernau een beetje overdreven, maar het was toch zeker Rossi die begon door z'n felicitaties in een eerder gereden race volledig te negeren. Dan zou hij Rossi niet mogen negeren :? Neeee, Rossi mag alles, want Rossi is de man :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan