Het grote SRAD topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
jup, we zouden net een stukkie touren en waren aan het wachten op kornalt, zouden dus kijken of die misschien ergens anders stond toen ik er gewoon zonder verklaarbare reden afging, voelde alsof ik hem zo neerlegde en daar ging de brommer.
Ik heb niks ernstigs omdat ik goede kleding aanhad maar doordat ik een stuiter in het gras gemaakt heb zit er een scheurtje in mijn enkel.
1week gips en daarna ws verbandje.
valt mee dus alleen de brommer is er iets erger aan toe, ga vanmiddag schade even taxeren en dan zien of hij in onderdelen weggaat of klaargemaakt word.
Frame en alles is recht, topkuip en subframe is ietswat ontzet maar dat kan ik vanmiddag Morgenmiddag pas goed bekijken.

MVG Arnold

het is wel heel erg dit jaar met de ongelukken '( gelukkig ben je er zelf goed van af gekomen :)

ik rij tegenwoordig hier mee :]

SPM_A0122.jpg


het is dan wel geen suzuki maarja, de tl gaat een winterproject worden want onderdelen zijn heel moeilijk te vinden 2de hands B|

zodra de tl klaar is blijft de yzf voor woon werk verkeer
 
nice.. moet ik ook nog doen. morgen maar ff achteraan gaan. Waar heb je hem vandaan, welk merk?

Daar zal Twan even antwoord op moeten geven, hij had nog een setje liggen en die zit er nu bij mij in dus. :)
Weet niet welk merk en waar hij het vandaan had.
 
Laatst bewerkt:
jup, we zouden net een stukkie touren en waren aan het wachten op kornalt, zouden dus kijken of die misschien ergens anders stond toen ik er gewoon zonder verklaarbare reden afging, voelde alsof ik hem zo neerlegde en daar ging de brommer.
Ik heb niks ernstigs omdat ik goede kleding aanhad maar doordat ik een stuiter in het gras gemaakt heb zit er een scheurtje in mijn enkel.
1week gips en daarna ws verbandje.
valt mee dus alleen de brommer is er iets erger aan toe, ga vanmiddag schade even taxeren en dan zien of hij in onderdelen weggaat of klaargemaakt word.
Frame en alles is recht, topkuip en subframe is ietswat ontzet maar dat kan ik vanmiddag Morgenmiddag pas goed bekijken.

MVG Arnold

dat is zwaar k.. :( :(
gelukkig heb je zelf niet al te veel (al is gips met deze temp. ook niet alles)
je motor ziet er niet best uit zeg. ;( ik hoop dat er nog wat te redden is.

veel sterkte
 
@ blueberry

Wat kut voor je man! gelukkig heb je niet al teveel eraan overgehouden..
veel suc6 met je herstel en het herstel van je bike!



Vanmiddag na een klein wasbeurtje ff een foto'tje gemaakt O-)
donderdag mag ze mee naar de eifel :+

06106d7893cbc56b68a7317e85c26ef1
 
Laatst bewerkt:
srad eindelijk klaar alleen de stickers er nog op[afbeelding]


Zozo, dat is netjes geworden! :Y
Kontje is niet helemaal mijn smaak, maar het ziet er wel gelikt uit zo :9


@ blueberry

Wat kut voor je man! gelukkig heb je niet al teveel eraan overgehouden..
veel suc6 met je herstel en het herstel van je bike!



Vanmiddag na een klein wasbeurtje ff een foto'tje gemaakt O-)
donderdag mag ze mee naar de eifel :+

[afbeelding]


Viel spaß im Eiffel! :]
Nog een kleine 3 weken, dan ga ik eindelijk ook weer!
 
volgens het hayness boek mag de ketting 20-30mm speling hebben. Alleen is het me niet helemaal duidelijk waar je dit meet. Ok ondder je achterbrug maar waar.. voor acht in het midden :?
Wat me wel opviel is dat ik de ketting met de hand tegen het plastik aan het begin van de brug kan drukken.. ook als ik er opzit.

Lijkt me dat ie dan te slap staat toch?
 
volgens het hayness boek mag de ketting 20-30mm speling hebben. Alleen is het me niet helemaal duidelijk waar je dit meet. Ok ondder je achterbrug maar waar.. voor acht in het midden :?
Wat me wel opviel is dat ik de ketting met de hand tegen het plastik aan het begin van de brug kan drukken.. ook als ik er opzit.

Lijkt me dat ie dan te slap staat toch?


:Y veel te slap. Zeker als je er ook nog op zit!

De speling meet je in principe halverwege tussen de tandwielen. En dan de onderkant hè. ;) De speling idd ongeveer 2 à 3 cm.
 
Laatst bewerkt:
Blueberry... wat balen!! -O-
Sterkte met de enkel... en het zoeken naar een nieuwe SRAD (of stap jij ook al over?)!
 
:Y veel te slap. Zeker als je er ook nog op zit!

De speling meet je in principe halverwege tussen de tandwielen. En dan de onderkant hè. ;) De speling idd ongeveer 2 à 3 cm.

dat is dan een mooi klusje voor morgen :)
moet je die speling hebben als
A) de motor op de padockstand staat(begrijp ik uit hayness, maar lijkt me te straks als je erop zit)
B) op de side stand
C) als je erop zit.

we maken er maar ff multipegok van _O-
 
dat is dan een mooi klusje voor morgen :)
moet je die speling hebben als
A) de motor op de padockstand staat(begrijp ik uit hayness, maar lijkt me te straks als je erop zit)
B) op de side stand
C) als je erop zit.

we maken er maar ff multipegok van _O-

Ik doe het altijd als ie op de jiffy, of 'side stand', staat. Op de paddock stand kan denk ik ook wel... Iets met wegen en richting Rome ofzo... :)
 
Ik doe het altijd als ie op de jiffy, of 'side stand', staat. Op de paddock stand kan denk ik ook wel... Iets met wegen en richting Rome ofzo... :)

je heb hier speciale lasertjes voor, kosten 45<-->60euri en daarmee kun je precies je ketting en achterwiel op juiste positie zetten ;)

motor komt morgen bij de berger weg dus dan maar schade taxeren.

nu eerst lekker slapen!

bedankt voor support en ik laat wel even weten wat er gebeuren gaat :/

Vind de jouwe echt vet black gsx, zo word de SRAD een stuk bruter ;)
 
:Y veel te slap. Zeker als je er ook nog op zit!

De speling meet je in principe halverwege tussen de tandwielen. En dan de onderkant hè. ;) De speling idd ongeveer 2 à 3 cm.



De lokale motorboer vertelde leerde me dat je ketting strak genoeg staat als je de ketting net tegen de beschermer van de achterbrug kunt drukken. Dit uiteraard in ontspannen toestand (op de jiffy of paddockstand).
 
@Arnold,
dit is echt vette shit, gelukkig ben je er zelf redelijk goed vanaf gekomen. Veel beterschap en zien dat je er gauw weer opzit................ :(

Gertie
 
je heb hier speciale lasertjes voor, kosten 45<-->60euri en daarmee kun je precies je ketting en achterwiel op juiste positie zetten ;)

motor komt morgen bij de berger weg dus dan maar schade taxeren.

nu eerst lekker slapen!

bedankt voor support en ik laat wel even weten wat er gebeuren gaat :/

Vind de jouwe echt vet black gsx, zo word de SRAD een stuk bruter ;)

Goed te lezen dat de motor er erger aantoe is dan jijzelf had minder kunnen aflopen als ik de foto's zo bekijk beterschap

Dat apparaat wat jij hebt is ervoor om je ketting recht te kunnen afstellen zodat hij goed over de tandwielen loopt
Ook belangrijk maar het is wel wat anders

@ roy heb paar week geleden een filmpje op motomeuk gezien van een verenspecialist die wist te vertellen dat je je ketting tegen de achterbrug moest kunnen drukken als je hem strakker zet kan je achterdemper nier meer goed zijn werk doen
 
hey guys!

nou heb ik net m'n ketting gespannen... met wph ernaast die zegt op z'n zijstandaard 20-30 mm speling in het midden tussen motor en wiel. dus ik meten op het frame :P bij de lasnaad zeg maar :)
staat op 20mm.

en als de motor loopt staat die ketting helemaal strak.. hoort dat wel? :) dat viel me op..

en nee hij stond niet in z'n versnelling :+ om 1 of andere duistere reden verwacht ik zo'n antwoord :P

Thnx :)
 
Laatst bewerkt:
~
hey guys!

nou heb ik net m'n ketting gespannen... met wph ernaast die zegt op z'n zijstandaard 20-30 mm speling in het midden tussen motor en wiel. dus ik meten op het frame :P bij de lasnaad zeg maar :)
staat op 20mm.

en als de motor loopt staat die ketting helemaal strak.. hoort dat wel? :) dat viel me op..

en nee hij stond niet in z'n versnelling :+ om 1 of andere duistere reden verwacht ik zo'n antwoord :P


toevallig eerst gemeten daarna de moer vast gezet

je moet eerst dop vast zetten en dan pas kijken hij staat strakker staat na vastzette
 
ik heb die grote moer nooit los gehad.. :X ding zit echt vast.. heb niet het goeie gereedschap om em los te krijgen. :')

en las hier ook ergens dat als je em tegen de beschermer van je frame aankan tikken dat het goed is.. dat kan ik wel. niet makkelijk maar hij tikt em aan als ik ertegenaan druk..

voel me een noob nu haha :+
 
Laatst bewerkt:
mijne kan ik er zelfs tegen drukken als ik erop zit... te los denk ik. Maar om er nu mee bezig te gaan.. pfff iets te warm/benauwd voor.

@markgsx.. met een dop maat 36 krijg je hem makkelijk los.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan