Het grote Super Blackbird topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey hallo Psycho,

wat is er aan de hand met de BOC site??

kan er niet meer op en geeft aan dat die de site niet kan vinden??????

storing????

mazzel
red devil
 
hey hallo Psycho,

wat is er aan de hand met de BOC site??

kan er niet meer op en geeft aan dat die de site niet kan vinden??????

storing????

mazzel
red devil


:N :N :N je had het verkeerde adres denk ik. Moet zijn www.blackbirdownersclub.eu *D

Als je er een acount hebt moet je ff je cookies verwijderen anders kan je storingen hebben.
 
De Blackbirdownersclub.EU houdt van 08-06-2007 tot 10-06-2007 een Internationaal treffen in Heerlen op de Camping in Den Hof, welke geschat naar de ervaringen van voorgaande edities bezocht zal worden door ca. 100 Nederlandse BB-rijders, en ca. 50 buitenlandse rijders uit o.a. België, Duitsland, Denemarken, Noorwegen, Frankrijk, Engeland en de voormalige Oostbloklanden.
Iedere Blackbirdrijder of een ieder die interesse heeft in de Blackbird mag zich hiervoor aanmelden, al dan niet met overnachting op de camping. Deelname aan de toerrit kost € 5,-- en deelname aan de andere activiteiten zoals de band, overnachting en barbecue worden apart afgerekend.
Kijk voor meer info op www.blackbirdownersclub.eu of mail naar blackbirdownersclub@chello.nl
Bellen mag ook: 06-24722991.
 
Tijd om nieuw leven in dit topic te blazen?? :Y :Y d8 ut wel...
full
 
Mijn God, wat is het hier uitgestorven in dit topic!

Ben zelf ook een grote blackbird fan en vroeg of laat zal ik er zelf ook één hebben, dat weet ik zeker.

Ik zit nu op de site van Honda te kijken voor de modellen van 2008 en wat zie ik tot mijn verbazing.....niet......:

de blackbird!

Wordt deze monster niet meer geproduceerd?? -O- Dat hoop ik niet!! zou echt jammer zijn.
 
Laatst bewerkt:
Mijn God, wat is het hier uitgestorven in dit topic!

Ben zelf ook een grote blackbird fan en vroeg of laat zal ik er zelf ook één hebben, dat weet ik zeker.

Ik zit nu op de site van Honda te kijken voor de modellen van 2008 en wat zie ik tot mijn verbazing.....niet......:

de blackbird!

Wordt deze monster niet meer geproduceerd?? -O- Dat hoop ik niet!! zou echt jammer zijn.
De reden is heel simpel: de meeste Blackbirdrijders zitten bij de Blackbird Owners Club. Daar had je het "nieuws" over het stopzetten van de BB al een jaar gelden kunnen lezen......
Kijk maar eens op: Blackbird Owners Club

Meelezen is gratis, maar je kan niet alle topics zien.
 
De reden is heel simpel: de meeste Blackbirdrijders zitten bij de Blackbird Owners Club. Daar had je het "nieuws" over het stopzetten van de BB al een jaar gelden kunnen lezen......
Kijk maar eens op: Blackbird Owners Club

Meelezen is gratis, maar je kan niet alle topics zien.

Zit me suf te zoeken op die site, maar kan er niets over vinden. Waarschijnlijk zie ik veel dingen niet omdat ik niet een lid ben.

Kan je me de link sturen waar het precies staat?
 
Heb je wel op forum geklikt?

hierklikkenis8.jpg


Dan kom je in de forum index en daar kan je alles vinden wat je maar wil weten. Als je, je registreerd kan je ons ook nog alles over de CBR1100XX Super Blackbird vragen ;)
 
hey me pa heeft een blackbird en nu zoekt ie een nieuwe tankpad omdat ie versleten is
maar ik kan nergens brede tankpads vinden

iemand een idee??
 
Hello motorfreaks,

Is d'r toevallig iemand die een ontstekingskenveld van een blackbird heeft?

Alvast bedankt !!
 
De tabel waarin voor alle toerentallen en belastingen het ontstekingstijdstip staat.

Tussen alle motorfreaks hier zit toch vast wel iemand die een keertje z'n ecu heeft leeggetrokken?
 
Laatst bewerkt:
Dan kan je de vraag het beste ook bij de Blackbird Owners Club stellen. Daar zit o.a. een officiele Honda-monteur (Dirko).
ww.blackbirdownersclub.eu

Ik ken niemand (ook niet binnen de club) die dat ooit eerder heeft gedaan.
 
Mijn zijn Dempers te koop.
Two Brother M5 titanium met db killer's.
Prijs 550 euro. NIeuwprijs 945 euro zonder killers.
Bel 0610328330 of stuur een pm
Groetjes Martin.
CBRMei23-084.jpg


CBRMaart0815Smoelenboek.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan