het grote supermotardbanden topic

ligt aan je gebruik, voor op straat zijn ze erg slecht, grip is niet bijzonder en bij kou en nattigheid gewoon slecht, instabiel, reteduur en ze verdampen ook nog.... bijna elke andere band is beter ;)

maar dat is mijn ervaring met de intermediats (dacht geel en blauw) van jaren terug.
 
Laatst bewerkt:
welke kleur? zwart :+ haha, wat bedoel je daarmee? zal wel te maken hebben met de hardheid van het rubber ofzo... staat dat dan ergens op de band? want ik heb ze bij de koop van de motor gekregen en niet zelf gekocht, dus ik zou het zo niet weten.
op de achterband staat iig 'DOT'. dit betekent volgens mij dat hij goed is gekeurd voor de openbare weg en op de voorband staat 'for racing purpose only, not for highway use' dat betekent vast dat hij niet goedgekeurd is voor de openbare weg ;)

hoe zou deze band het doen op het droge? want ik rij haast niet met nat weer, maar als deze goed presteren gebruik ik ze gewoon als de oude op zijn. deze 2e hands verkopen en dan nieuwe kopen is toch altijd duurder lijkt me...

edit:
nog even nagezocht:
achterband is Maxxis M-6119R wel DOT approved, dus die is medium of hard (ik denk medium)
voorband is M-6131-F alleen voor race (maar racen kan je overal O-) ) deze band is dus ultra-soft.


Met droog weer heb ik ook super veel grip met de regenband, weet alleen niet hoe hij zich gedraagt als het 20 graden is.. (die voorband is idd niet goedgekeurd..)

Kleur kun je zien aan de "goldspeed" letters op de zijkant van de band.
Zal wel een gele zijn waarschijnlijk.

Ik zou ze gewoon houden voor deze tijd van het jaar.
Weet niet wat je er nu op hebt liggen?
 
Met droog weer heb ik ook super veel grip met de regenband, weet alleen niet hoe hij zich gedraagt als het 20 graden is.. (die voorband is idd niet goedgekeurd..)

Kleur kun je zien aan de "goldspeed" letters op de zijkant van de band.
Zal wel een gele zijn waarschijnlijk.

Ik zou ze gewoon houden voor deze tijd van het jaar.
Weet niet wat je er nu op hebt liggen?
ik heb nu die goldspeed bandjes die waarvan op de vorige pagina 2 foto's staan. achterband wel en voorband niet goedgekeurd.
full


toch maar even opgezocht en goed bekeken:
van hard naar zacht geeft goldspeed de volgende kleuren: wit, geel, blauw, rood.
wat ik nu heb: voor rood, achter geel
de (regen)bandjes die ik heb liggen: voor rood, achter blauw
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan