- 26 feb 2009
- 30.136
- 104.376
- Onderwerp starter
- #851
Je kunt bij cheapcycle parts even zoeken wat het part nummer is en dan vervolgens zoeken waar dit part nummer nog meer gebruikt word
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Enige probleempje waar ik zaterdag achterkwam... Hij lijkt nu met starten op de killswitch te staan soms, doet helemaal niks als je de startknop indrukt. Paar tellen wachten en hij start als een zonnetje. Ga donderdag er even met m'n garage naar kijken waar het probleem zit.
Hier alleen een tweede gen met een paar modsIemand hier een eerste generatie te koop? Kan ik de sv gang joinen :D
had er al eerder iets over gelezen:Iemand die mij kan helpen?
Sinds een maand in het bezit van een SV1000N en bevalt heel goed!
Alleen vanmiddag een stukje gereden toen plots FI en rood lampje ging knipperen en de motor in een ''noodloop'' ging. Naar de vluchtstrook gestuurd en opnieuw starten (resetten) e.d. werkte allemaal niet. Gelukkig was ik bijna thuis waardoor er snel een kar was geregeld.
De storing heb ik kunnen achterhalen middels de dealermode en de foutcode is C11, volgens de handleiding de nokkenassensor.
Waar zit deze? Wat kan hieraan mis zijn? Of zijn er mogelijk andere oplossingen die ik kan proberen!
(want vandaag ben ik erachter gekomen dat stilstaan op de vluchtstrook geen hobby van me is).
Alvast bedankt!
Als ik het goed zeg zit de nokkenassensor in het achterste klepdeksel. Er zit een magneetje in één van de nokkenassen. Een maatje van mij kreeg de nokkenas melding op zijn Raptor (TL1000 blok). In zijn geval was het een slechte accu waardoor de nokkenas te langzaam langskwam --> geen puls van de sensor. Maar met een volle? nieuwe accu zou dat het probleem niet moeten zijn.
Ik denk wel dat er twee verschillende sensoren moeten zijn, anders zou één van de twee foutcodes nutteloos zijn. Wel vreemd als beide sensoren tegelijk gesneuveld zijn van het stilstaan..
had er al eerder iets over gelezen:
>>>KNIP<<< De storing heb ik kunnen achterhalen middels de dealermode en de foutcode is C11, volgens de handleiding de nokkenassensor.
Waar zit deze? Wat kan hieraan mis zijn? Of zijn er mogelijk andere oplossingen die ik kan proberen!
(want vandaag ben ik erachter gekomen dat stilstaan op de vluchtstrook geen hobby van me is).
Das mooi. Hoef ik in de OP alleen de naam te veranderenzondag met @Prut_Potje bij coert langs om naar de sv te kijken. Als alles goed gaat heb ik daarna mn eerste motor
Mijn SV staat ook te koop, zie advertentie op Suzuki van € 1.600,-
Ik heb vorige week een Triumph Daytona 675 gekocht, dus helaas moet ik m'n SV650 de deur wijzen en mag hij iemand anders vele mooie ritten gaan bezorgen. Mocht iemand interesse hebben, laat het me even weten
met de SV een SV ophalenzondag met @Prut_Potje bij coert langs om naar de sv te kijken. Als alles goed gaat heb ik daarna mn eerste motor
Leuk toch? Neem wel een tanktas of iets dergelijks mee, want alle onderdelen die ik heb krijgt DUCK13S erbij, kun jij met hem in conclaaf wat je over wilt nemen van hem, scheelt hem weer in zijn aanschafprijs dacht ik zo. Stalen remleidingen zitten er ook bij, die had je toch nog niet dacht ik? En een Haynes wphb, ook wel handig voor hem.met de SV een SV ophalen
Zeker, ben erg blij met m'n keuze! Wat een motorGoeie keus, heerlijke dingen die triumphs
Bekijk media item 1321228
Ik heb even zitten googelen, maar dat is zeker een mooie motor zeg! Veel plezier ermee,Zeker, ben erg blij met m'n keuze! Wat een motor
Leuk toch? Neem wel een tanktas of iets dergelijks mee, want alle onderdelen die ik heb krijgt DUCK13S erbij, kun jij met hem in conclaaf wat je over wilt nemen van hem, scheelt hem weer in zijn aanschafprijs dacht ik zo. Stalen remleidingen zitten er ook bij, die had je toch nog niet dacht ik? En een Haynes wphb, ook wel handig voor hem.
Wat is de h.o.h.-maat?
Dankje! Plaatje om te zien, en het rijdt fantastisch!Ik heb even zitten googelen, maar dat is zeker een mooie motor zeg! Veel plezier ermee,
Ja, ik heb er door privé dingen er maar zo'n 400km mee gereden dit jaar. Nu het wat rustiger word, en als ik klaar ben met het verkopen, en leeghalen van mijn moeders huis (die is overleden helaas)ga ik na afloop kijken wat ik dan verder doe.Dankje! Plaatje om te zien, en het rijdt fantastisch!
Maar jij gaat dus ook afscheid nemen van je SV?
Klopt, ik heb nog geen stalen remleidingen.Leuk toch? Neem wel een tanktas of iets dergelijks mee, want alle onderdelen die ik heb krijgt DUCK13S erbij, kun jij met hem in conclaaf wat je over wilt nemen van hem, scheelt hem weer in zijn aanschafprijs dacht ik zo. Stalen remleidingen zitten er ook bij, die had je toch nog niet dacht ik? En een Haynes wphb, ook wel handig voor hem.