Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een vraagje: kan ik een tank van het 2005 s model op mijn 2003 n plaatsten? Of moet de vervangende tank altijd van een n komen?
De mijne heeft een beste deuk, iedere keer weer zonde om te zien.
 
Gewoon naar de dealer die bestellen gewoon het onderdeel nummer kost je geen verzending en klaar..
 
Te hoog. Ik zou er niet meer dan 2000 euro voor geven.
Om eerlijk te zijn zou ik hem überhaupt niet kopen. Ik ben allergisch voor die achterlijke uitlaat. Ook heb ik het idee dat het onderhoud matig is geweest als ik zo kijk en vraag ik mij af of de kuipdelen niet eens zijn overgespoten.
 
Ik zag deze op MP staan. Is die toevallig van iemand die hoor ook aanwezig is?

En mijn ander vraag is wat jullie van de prijs vinden? Gezien de leeftijd en km stand?

Suzuki Tour SV 650 S Naked bike 35 kw kit SUPERDEAL! € 2.450,00 ≥ Suzuki Tour SV 650 S Naked bike 35 kw kit SUPERDEAL! - Motoren | Suzuki - Marktplaats.nl

Ziet eruit als een leuke SV, vooral die dempers doen het 'm ;):+.

Gezien deze bij een garage staat is de prijs reëel, bij een particulier zou ik het er gezien de kilometerstand niet voor betalen.

Wel even vragen of ze de pijp bij de voorste cilinder even willen aanpakken 8)7.
 
Er staat verdacht weinig op de foto en de foto's geven geen goed beeld van de motor. Zou zeggen niet doen! :t

Ik heb mijn Sv ook high-milage gekocht bij een zaak. Heb de hele motor uit elkaar moeten trekken wegens achterstallig onderhoud... (Terwijl hij optisch dikke prima was.) Klepspeling was bijvb idioot strak. Kost al gauw een flinke investering om hem 100% te maken.

Kortom; Zoek een mooie Sv met onderhoudshistorie en een eigenaar die er zorg voor heeft gedragen. :Y

Edit: Net even gekeken... 2e Gens zijn sws duur zeg! Als zaak zou ik motoport Veldhoven eerder vertrouwen. Staat verder nou niet echt iets speciaals op MP... Ja, de blauwe met de witte streep en blauwe velgen. Daar is wel zorg voor gedragen. Naja genoeg gelult. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Krijg niet echt een duidelijk beeld van de motor. Ik vind de uitlaten wel gaaf. VTR motoren heb ik nog nooit van gehoord. Vraag eens informatie in een regionaal topic zou ik zeggen!
 
ik heb mijn SV 6 jaar terug gekocht voor 2750,
Er stond toen maar 18.000 op de teller.
Beste aankoop die ik gedaan heb!
Zo goed als geen raar onderhoud hoeven plegen :)
 
Bedankt voor de reacties! De verkoper zegt dat er wel een onderhoud boekje bij zit. Heb even om een filmpje van de motor gevraagd, ook als die loopt. En foto's van het onderhoud boekje. Ik laat het jullie nog weten!
 
Er staat verdacht weinig op de foto en de foto's geven geen goed beeld van de motor. Zou zeggen niet doen! :t

Ik heb mijn Sv ook high-milage gekocht bij een zaak. Heb de hele motor uit elkaar moeten trekken wegens achterstallig onderhoud... (Terwijl hij optisch dikke prima was.) Klepspeling was bijvb idioot strak. Kost al gauw een flinke investering om hem 100% te maken.

Kortom; Zoek een mooie Sv met onderhoudshistorie en een eigenaar die er zorg voor heeft gedragen. :Y

Edit: Net even gekeken... 2e Gens zijn sws duur zeg! Als zaak zou ik motoport Veldhoven eerder vertrouwen. Staat verder nou niet echt iets speciaals op MP... Ja, de blauwe met de witte streep en blauwe velgen. Daar is wel zorg voor gedragen. Naja genoeg gelult. 8-)

Die krijg ik niet gevonden op MP... heb je het linkje misschien :)
 
Ziet er op de marktplaats foto goed uit. Je ziet echter geen al op die foto's. Kwaliteit is veel te slecht.
"In een kleurstelling waar je er geen tweede van tegen gaat komen" en das maar goed ook _O-

Verschrikkelijk :X.


Ik vind deze SV1000 nog steeds aantrekkelijk... ≥ Suzuki SV 1000 S SV1000 S veel extras sportuitlaten 2006 - Motoren | Suzuki - Marktplaats.nl
Of heeft iemand zijn bedenkingen bij de km stand van 75k km? Zwart frame is een must, anders kan ik weer gaan spuiten/ laten poedercoaten... En wil niet de hele motor uit elkaar trekken.

Mods komen er toch wel... _O-
 
Laatst bewerkt:
Ben wel echt opzoek naar een N uitvoering en dan de Gen2. Budget 2k ongeveer. Als iemand nog wat heeft staan of iets weet let me know :)
 
Nieuw schroefje zit erin! Kosten.. Wat lekkers brengen naar de motorzaak. Niet gevreesd mensen, het grote drama is opgelost. De sneeuwschuiver is weer ready for action! *O*
IMG_20190122_172807413.jpg
 
Verschrikkelijk :X.


Ik vind deze SV1000 nog steeds aantrekkelijk... ≥ Suzuki SV 1000 S SV1000 S veel extras sportuitlaten 2006 - Motoren | Suzuki - Marktplaats.nl
Of heeft iemand zijn bedenkingen bij de km stand van 75k km? Zwart frame is een must, anders kan ik weer gaan spuiten/ laten poedercoaten... En wil niet de hele motor uit elkaar trekken.

Mods komen er toch wel... _O-

De vorige eigenaar heeft deze motor niet zo lang gehad, zat in de SV groep NL. Heeft nu een TL. Vraag mij af waarom hij er zo snel afstand van heeft gedaan.
 
Kan ik hier nog mensen blij maken met een aantal onderdelen voor de eerste generatie?

Er is niks nieuw en alles heeft wel wat gebruikers sporen.
Alle kleur delen zijn zwart
Gaat om de volgende delen.
Voorwiel met schijven
Onderkuip. Linkerkant heeft schade rechts is heel
Kuip ruit zwart (hoge ruit)
Voor spatbord poly 26 heeft klein scheurtje
Voor spatbord orgineel
Duo seat zonder slot
Duo seat cover
Passagier steps
Passagiers beugel
Ketting kast orgineel
Schok breker achter orgineel
Voor vork poten. Zwart gecoat compleet met t stuk kroon plaat en clipons
Zitten stugere veren in en de originele heb ik er ook nog bij.

De motor zelf gaat ook nog de deur uit maar deze heeft nog wat aandacht nodig.
Misschien nog interessant voor iemand die circuit wil gaan rijden
20180920_194232.jpg


Voor vragen en foto's het best te bereiken via app
0657202311
 

Bijlagen

  • 20190103_191553.jpg
    20190103_191553.jpg
    1 MB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan