Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allemaal, ik heb een copper sv1000 uit 03, ben nieuw op forum en weinig ervaring op fora in t algemeen. Ik ben naarstig op zoek naar een topkuip, zonder ruitje, teller of lamp. Liefst in koper/oranje dus, maar ben bang dat t best schaars is. Kan iemand me helpen?
 
Heb nu toch maar besloten om me first gen sv te gaan verkopen.
Ben er helaas mee gevallen eind mei vorig jaar op het circuit en heb hem daarna wel weer rijdend gemaakt (op een eind demper na) Maar voor de rest is het niet moeders mooiste meer.

Heb daarna ook een gsxr 600 uit 2010 gekocht dus is de sv overbodig geworden
Ook heb ik nog wel een hoop onderdelen liggen. Dus als mensen daar interesse in hebben laat het maar weten.
Gaat zo uit me hoofd om een
-Voor wiel
-Voorpoten compleet met kroonplaten en clip-ons
-2 voor spat borden
- orginele schok breker
-duo seat cover.

Zal morgen wel ff de boel van zolder halen en foto's maken en dan volgt nog een complete lijstBekijk bijlage 1345519
Hoe ziet de frontkuip er uit?
 
Hallo allemaal,

Na heel veel kilometers plezier is het er toch van gekomen, ik heb mijn sv650s k3 verkocht.
Heb nog wel wat onderdelen over.
Een power commander 3.
Een topkoffer.
Verder nog een duo seat cover en een beugel (voor achter de duo seat)

Iemand hier nog interesse in?
Zie het verkoop topic voor foto's.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Na heel veel kilometers plezier is het er toch van gekomen, ik heb mijn sv650s k3 verkocht.
Heb nog wel wat onderdelen over.
Een power commander 3.
Een topkoffer.
Verder nog een duo seat cover en een beugel (voor achter de duo seat)

Iemand hier nog interesse in?
Zie het verkoop topic voor foto's.
Hoeveel wilde je hebben voor de duo seat cover
 
Kan ik iemand nog blij maken met een goede Pilot Road 4 voorband (120/70/17) voor een zacht prijsje? Ben zelf overgegaan op een setje Road 5's. :t

Zit ruim 3,12mm profiel tot de slijtagenok op en de productieweek is week 13, 2018.

IMG_20190201_153743338_HDR.jpg
 
Uiteraard, dat maakt 4,12mm totaal aan profiel inclusief de slijtagenok. :+

€ 46,75 vind ik voor te weinig helaas. :$
Ja zo bedoelde ik het niet. 'Ruim' iets opgeven en dan op een honderdste mm de maat. Maar goed, 3 mm eraf te gunnen dus. Tweedehands banden leveren inderdaad geen drol op. Gewoon oprijden dat ding.
 
Beste leden,

Vorige week heb ik een sv1000 gekocht. Wat een heerlijke motor om op te rijden.
Ik zit nog wel met een aantal vragen. Onderhoudshistorie is redelijk in orde. op aan aantal zaken na.

Hij ruikt voor mijn gevoel soms wat naar benzine.
Er staat nu 26000 op en bij 18000 is het luchtfilter vervangen maar dat was in 2013.
Ik denk dat het goed is om deze opnieuw te vervangen, is dit goed geconcludeerd?

Bij 24000 hadden de kleppen gesteld moeten worden. Dit heb ik niet zwart op wit.
Bij mijn vorige motor heb ik de kleppen laten stellen tegen een goede prijs omdat ik hem gestript aangeleverd had.

Hebben jullie advies voor een goed adres? Als ik hem gestript aanlever ga ik graag goed voorbereid hem strippen.
Ik zie dat er meer documentatie/meteriaal beschikbaar is voor de sv650. Bieden deze veer gelijkenis?

Soms ploft de motor af en toe wat, dit gebeurt willekeurig (niet echt vaak). Ik las dat dit normaal is? Het zijn geen knallen maar meer ploffen.

Wellicht hebben jullie meer advies voor het bezet van een sv 1000, mijn eerste indruk is dat het een heerlijk motor is om te bezitten.




suzuki-sv1000-2004-5.jpg
 
Beste leden,

Vorige week heb ik een sv1000 gekocht. Wat een heerlijke motor om op te rijden.
Ik zit nog wel met een aantal vragen. Onderhoudshistorie is redelijk in orde. op aan aantal zaken na.

Hij ruikt voor mijn gevoel soms wat naar benzine.
Er staat nu 26000 op en bij 18000 is het luchtfilter vervangen maar dat was in 2013.
Ik denk dat het goed is om deze opnieuw te vervangen, is dit goed geconcludeerd?

Bij 24000 hadden de kleppen gesteld moeten worden. Dit heb ik niet zwart op wit.
Bij mijn vorige motor heb ik de kleppen laten stellen tegen een goede prijs omdat ik hem gestript aangeleverd had.

Hebben jullie advies voor een goed adres? Als ik hem gestript aanlever ga ik graag goed voorbereid hem strippen.
Ik zie dat er meer documentatie/meteriaal beschikbaar is voor de sv650. Bieden deze veer gelijkenis?

Soms ploft de motor af en toe wat, dit gebeurt willekeurig (niet echt vaak). Ik las dat dit normaal is? Het zijn geen knallen maar meer ploffen.

Wellicht hebben jullie meer advies voor het bezet van een sv 1000, mijn eerste indruk is dat het een heerlijk motor is om te bezitten.




Bekijk bijlage 1353050

Gefeliciteerd met je aankoop, mooi ding!

Kijk voor een wphb eens in de oude SV 1000 topics: SV1000 topic deel XI
In de openingspost staat een link naar het wphb.
Het ploffen komt door het pair systeem. Is ook genoeg over te lezen en is makkelijk te verhelpen.
Adres voor onderhoud... Vermeld even in welke regio!
 
Gefeliciteerd met je aankoop, mooi ding!

Kijk voor een wphb eens in de oude SV 1000 topics: SV1000 topic deel XI
In de openingspost staat een link naar het wphb.
Het ploffen komt door het pair systeem. Is ook genoeg over te lezen en is makkelijk te verhelpen.
Adres voor onderhoud... Vermeld even in welke regio!


Bedankt voor de tips. Ik ga het doornemen. Regio Noord-Nederland. Midden Nederland is ook niet erg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan