Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dat het nog steeds niet in de OP staat.
Ik heb een uitgebreide handleiding geschreven voor het kleppen stellen van de 1G inclusief foto's.
Hij is wel in het engels geschreven, omdat hij ook gebruikt wordt op de facebook pagina.

klikkerdeklik
Raymond, ik wil jou altijd nog vragen of je een keer zin hebt om samen de kleppen van mijn gen2 te checken/stellen..... dus bij deze. 😇
 
Raymond, ik wil jou altijd nog vragen of je een keer zin hebt om samen de kleppen van mijn gen2 te checken/stellen..... dus bij deze. 😇
ja hoor, geen probleem :)
Checken gaat echt heel simpel, het vervangen echter is kutter :(
Wanneer je dit doet moet bij de 1G de radiator eraf, dus ook meteen een goeie om koelvloeistof ook te vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren en vandaag de motor maar eens aangezwengeld! Na een mislukte poging de voorste bougie ingespoten en daarna rijden maar _O-. Blijf me nog steeds verbazen hoe stabiel (Qua wegligging) de motor is geworden na alle mods en het afstellen daarvan. Verder heb ik de Healtech speedohealer kunnen testen en dit werkt ook perfect, nu kan ik met de tijd van 4 magneten naar 1 magneet.

@Disaster-Master gefeliciteerd man! *O* Bij ons staat er ook een op de planning... O-) Lijkt me leuk om een mini SVtje te maken.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren en vandaag de motor maar eens aangezwengeld! Na een mislukte poging de voorste bougie ingespoten en daarna rijden maar _O-. Blijf me nog steeds verbazen hoe stabiel (Qua wegligging) de motor is geworden na alle mods en het afstellen daarvan. Verder heb ik de Healtech speedohealer kunnen testen en dit werkt ook perfect, nu kan ik met de tijd van 4 magneten naar 1 magneet.

@Disaster-Master gefeliciteerd man! *O* Bij ons staat er ook een op de planning... O-) Lijkt me leuk om een mini SVtje te maken.
Naam voor een zoon is leuker dan een dochter:
Zoon = SVen
Dochter = SVetlana
:P
 
Onzin, ik rij zelfs tijdens de TT met een ingekorte Leo zonder killer, zolang je je gedraagt kom je echt niet in de problemen. Als je je daarentegen niet gedraagt dan pakken ze je op alles waar ze je op kunnen pakken zoals een uitlaat.

Geluk. Een decibel meter kijkt niet hoe jij je gedraagt. Als je eruit gepikt wordt ben je dus gewoon de sjaak
 
Is deze SV toevallig van iemand hier??

En hij heeft al 84000 gelopen, uit 2002. Vind 2500,- euro er dan teveel voor.

Toch bedankt voor de tip!
Hij is van 2003😉. Je zoekt een 2e type SV650 voor 2-2,5K. Ik weet niet wat je verwachtingen zijn, maar ik geloof niet dat je een veel jongere of een met veel minder km's tegenkomt voor dit bedrag.
 
Hij is van 2003😉. Je zoekt een 2e type SV650 voor 2-2,5K. Ik weet niet wat je verwachtingen zijn, maar ik geloof niet dat je een veel jongere of een met veel minder km's tegenkomt voor dit bedrag.

Toch wel aantal gezien ondertussen. Maar werden voor mijn neus weggekaapt.

Staat ook een sv1000 te koop met 40k op de teller. 2475,- bij een motorzaak in Twello.

Weet niet of het verschil heel groot is tussen de sv650 en sv1000?
 
Wat is het verschil tussen sv650 en een sv1000. Met name tijdens het rijden?

Schelen ze veel qua verbruik?
Is de 1000 veel onrustiger op het gas?
 
Wat is het verschil tussen sv650 en een sv1000. Met name tijdens het rijden?

Schelen ze veel qua verbruik?
Is de 1000 veel onrustiger op het gas?
Op beide regelmatig gereden. Sv 1000 heeft meer koppel en hogere top. Sv 650 stuurt weer lichter. De 1000 zuipt wel meer. Vind persoonlijk dat het vermogen van de sv 650 prima is om te kunnen toeren en te kunnen jagen.
 
Qua vermogen is een SV650 in iedergeval prima. Op de snelweg is iets meer leuker maar het is echt meer dan voldoende. In de binnenstad rij ik met een SV650 mijn huidige FZ6 aan snot als het om stoplichtsprintjes zou gaan.

Ben geen ervaren motorrijder. Daarom graag een motor die wel pit heeft maar goed handelbaar is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan