Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had hem op advies van de Michelin meneer op 2.1 voor en 1.8 achter. Temperatuur lag wel een stukje hoger toen ik ging rijden. Welke tijden reed je?

Edit: bandenspanning omgedraaid :)

jep rij ik ook mee, 2.1 a 2.2 voor en achter 1.8 koud gemeten, warm is dat 2.4 voor 2.7 achter dacht ik.

Met MP RS
 
Mijn Soes is voor de deur van de zaak waar het 20 jaar geleden voor 'm is begonnen.
IMG_7237.JPG
 
Ik heb mijn huidige set gekocht en laten monteren bij veda motoren (voorheen veda scooters) in ede.
Zijn ze ook on-line niet meer verkrijgbaar in deze maat?
Scheelt ook flink in prijs
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn huidige set gekocht en laten monteren bij veda motoren (voorheen veda scooters) in ede.
Zijn ze ook on-line niet meer verkrijgbaar in deze maat?
Scheelt ook flink in prijs
Klopt online kan ik ze niet vinden, @HopHopGasErop heeft ze blijkbaar nog wel ergens gevonden scheelt idd redelijk en monteren en balanceren kan ik zelf
 
Wel een manier om je er gemakkelijk vanaf te maken lijkt me zo . Tijd voor een gesprekje dan 😏
"Oops vergist in het model" Zo komen ze er weer makkelijk onderuit.

Denken jullie dat een power commander het waard is om brandstof verbruik te verminderen? Ik zit nog steeds met het probleem dat mijn brandstof verbruik veel te hoog is. Eerst was dit ongeveer 1 op 17 (schreef ik deels toe aan een compleet uitlaat systeem zonder afstellen) en na een grote service beurt van een bekende winkel werd het opeens 1 op 13. Ze zeggen geen verklaring te kunnen vinden, en schuiven het probleem een beetje naar mij toe.

Nu is een PC is best een dure gok, maar met zo een verbruik betaalt hij zich zelf misschien snel terug? Ik kan ook eerst kijken of afstellen met een yoshibox wat oplevert, maar dat stelt niet heel veel voor dus dan kan ik misschien beter direct voor een PC gaan? Voor de duidelijkheid, ik doe het niet voor extra vermogen. Ik gewoon een acceptabel brandstof verbruik 😭
 
Laatst bewerkt:
@Disaster-Master is t misschien een leuk idee om voor de meet bij een suzuki dealer te beginnen/eindigen?
Ja, ik vind dat ook altijd wel wat hebben. Net zoals bij de afgelopen winter meeting bijvoorbeeld. Apeldoorn -Zwolle. Een heel eind dezelfde start en stop als de huidige.
Shell is op zichtafstand van premium motors Apeldoorn, dus niet kunnen tanken is niet aan de orde. Erste even tanken voor wie moet en daarna door naar de startlocatie om daar de wc te vullen, een bakkie koffie te doen, motoren of andere waar te kijken, meeten en dan de weg op met die dingen. Bij TT een stuk gehaktbal naar binnen proppen en dan weer naar huus.
Maar zoals eerder gezegd, the Master is de baas. :t
 
Het staat jullie vrij voorafgaand te meeten waar je wilt :t
Staan jullie gewoon allemaal een uur eerder op om eerst bij een dealer te meeten en dan naar de BP ;)

En ik tank Ultimate 98 en dat is alleen bij de BP verkrijgbaar. Dat doe ik omdat er in U98 geen tot weinig ethanol zit. Met de huidige regels verplicht E5 label op de tuit, maar weet niet of ze tegenwoordig dan wél ethanol toevoegen, dat was voorheen iig niet zo. En de freebees zijn ook welkom. Dus vandaar is mijn start locatie altijd een BP ;) En uiteraard is er vlakbij het eindpunt ook een BP.. allemaal puur eigen belang :+
 
Volgende keer noem ik het een BP Meeting ipv SV meeting... klinkt biiiiiijna het zelfde :9 :+
 
Het staat jullie vrij voorafgaand te meeten waar je wilt :t
Staan jullie gewoon allemaal een uur eerder op om eerst bij een dealer te meeten en dan naar de BP ;)

En ik tank Ultimate 98 en dat is alleen bij de BP verkrijgbaar. Dat doe ik omdat er in U98 geen tot weinig ethanol zit. Met de huidige regels verplicht E5 label op de tuit, maar weet niet of ze tegenwoordig dan wél ethanol toevoegen, dat was voorheen iig niet zo. En de freebees zijn ook welkom. Dus vandaar is mijn start locatie altijd een BP ;) En uiteraard is er vlakbij het eindpunt ook een BP.. allemaal puur eigen belang :+
Ik vind dit best grappig _O-
 
Het is jouw feestje, dus ik denk dat het gewoon de BP meeting zal blijven :t
Shell V-power is net als BP ultimate ook een ethanolvrije 98 octaan benzine en op een letterlijke steenworp van premium motors verkrijgbaar. Al zou het dat niet zijn. Een enkele keer 95 octaan met max 5% ethanol tanken kan echt geen kwaad hoor. Tegen de tijd dat jij thuis bent is het er alweer zo goed als uit. Ik tank trouwens ook wels een bij BP de oorden voor ik naar premium motors ga. ;)
 
Ja maar met airmiles kun je echt geen ene moer ;)
Tis gewoon het principe. Er zitten ook alleen maar castrol (Van BP dus ;)) vloeistoffen in de SV. Alles is van de BP.
Denk dat ik het SV logo van de tank er maar af haal en er een BP sticker op plak :)

Dit topic is bijna vol dus het volgende topic zou zomaar eens de BeePee eediesjion kunnen worden *D




Heb trouwens afgelopen week de SYM snorbrommer verpatst en gister de Honda SH300i besteld. Die kan ik vrijdag ophalen :)
 
"Oops vergist in het model" Zo komen ze er weer makkelijk onderuit.

Denken jullie dat een power commander het waard is om brandstof verbruik te verminderen? Ik zit nog steeds met het probleem dat mijn brandstof verbruik veel te hoog is. Eerst was dit ongeveer 1 op 17 (schreef ik deels toe aan een compleet uitlaat systeem zonder afstellen) en na een grote service beurt van een bekende winkel werd het opeens 1 op 13. Ze zeggen geen verklaring te kunnen vinden, en schuiven het probleem een beetje naar mij toe.

Nu is een PC is best een dure gok, maar met zo een verbruik betaalt hij zich zelf misschien snel terug? Ik kan ook eerst kijken of afstellen met een yoshibox wat oplevert, maar dat stelt niet heel veel voor dus dan kan ik misschien beter direct voor een PC gaan? Voor de duidelijkheid, ik doe het niet voor extra vermogen. Ik gewoon een acceptabel brandstof verbruik 😭

Om even wat dingen uit te sluiten:
- Zijn je throttlebodies goed gemonteerd? (Valse lucht)
- Is het luchtfilter correct gemonteerd? Zit er een nieuwe in? Tussen luchtfilters kan verschil zitten in flow.
- Zit er een rat in je airbox? :+ Maakt je motor ontiegelijk onzuinig.
- Heeft je demper meer of minder flow?
- Komt je blok op temperatuur? Van de winter deed mijn Sv 1:13. Nu 1:15 puur vanwege de temperatuur.

Voor je een powercommander overweegt moet eerst jouw probleem opgelost zijn. Succes! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan