Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Disaster-Master

Vuâh Meistâh sins ‘9-23
Donateur
26 feb 2009
29.599
103.119
:W Welkom bij het grote SV verzameltopic :W

5E30319D-0769-4A22-834E-49A210FB2A64.png





EzWlSGq.jpg





Onderdelen tweedehands / nieuw:

Spare Partnummers opzoeken
Eenvoudig te vinden via CheapCycleParts

Of via Bike-Parts-Suz

Nederland:
Marktplaats
Optitune
Japparts
Goparts
Boonstra Parts
MDI Online

België:
Bike-design

Duitsland:
Metisse
KFM Motorräder
http://www.gimbel-motorradtechnik.de/index.html (Gimbel-motorradtechnik)

Overig:
Ebay
SV Racing Parts USA




Voorgaande topics:
Hier het overzicht van de afzonderlijke SV topics voorafgaande aan dit verzameltopic.
In deze topics vind je dan ook weer de links naar de oudere delen van dat betreffende topic.

Het Grote SV650S 99-02 Topic deel 16 The Summer edition
SV 650/1000N topic, deel III
Nieuwe SV650S deel XIV
SV1000 topic deel XI




Meetings:

Actueel:

Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting #2


Eerder:
Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting 15 juli 2018
SV Autumn meet & greet 14 oktober 2017 Barneveld
Suzuki V-Twin voorjaars rit 2014 'geen gejank'
Suzuki V-Twin voorjaarsmeeting 2013
SV650 meeting 3 juli 2011
SV + TL meeting the 4th edition
Die Dreite SV-TL meeting April 2009!!!
Suzuki SV650 meeting : 28 september - Oost nederland
Suzuki SV MegaMeeting Part deux
Eerste mega SV meeting 2007 in Vianen




Andere Forums

SV contact club (NL)
SV Riders Forum (US)





SV Info


Specs
Suzuki SV650 - Wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Sv1000


Kleurcodes
ColorRite Motorcycle Paint

Artikelen
https://dl.dropbox.com/s/aliubm37851ub4q/SV%20Artikel.jpg?dl=1 (Artikel in MOTOR Magazine)
http://www.suzuki.nl/nmg/up/ZegbqenHklB_040331_SV650S_Promotor.pdf (Promotor SV650S Test)
SV 650s review
SV1000 Edubs review Pagina 1, 2, 3, 4 en 5.

Handleidingen
Afstellen standaard veren 2003+ SV650S
Advies voor het verbeteren van de vering voor de SV650
Diverse how-to's voor de Gen1 SV650
FI Foutcode overzicht
Kleppen stellen Gen1 SV650 door Prut_Potje


Service manuals
Suzuki workshop manuals for download, free!


Acessoires
SV1000 Uitlaat dichter naar elkaar





Members

Ook in deze lijst? Stuur mij even een PB met dezelfde lay-out (geen enters tussen de mods)



Bruuntje
2003 SV650S - Mods: Special paint, Ixil Carbon double high mount, kleine kentekenplaathouder, mini carbon raw iridium voor en achter, Suzuki tankpad, radiator cover met SV650s logo, WP suspension, sv handvaten, Evotech Sliders, donker ruitje.
2zexbgl.jpg






Danton
1999 SV650S - Mods: Zwart frame, Suzuki TL1000R voorvork & spatbord, Hayabusa kroonplaat, Honda SP1 voorwiel, Honda VFR800 achterbrug & achterwiel, Öhlins SU302 achterschokdemper, Shark Track 1000 carbon dempers, Bagster zittingen, Buddy seat cover, Poly26 Bellypan, Venhill stalen remleidingen, RVS kentekenplaathouder, TRW rearset, Puig windscherm, Yuasa 11A AGM MF accu, Gamma Tronix accu monitor, Shindengen FH012AA Mosfet R/R, USB aansluiting, Healtech Gipro versnellingsindicator, auto claxon hoog en laag, Duplo dubbele koplamp module, Led achterlicht met strobe module, Knipperlichten met flow effect en DLR, led kentekenplaat verlichting met dimmer, Scottoiler vSystem dualtip, CNC goodies (rempotjes, hendels, schakelaars, etc...)
full




dB-tje
2006 SV650S - Mods: LeoVince volledig uitlaat systeem, K&N luchtfilter, Iridium bougies, GSXR 750 K7 voorvork met LSL clipons, GSXR 750 K7 Achterwiel, Ermax kentekenplaat houder, Radiator & oliecooler beschermers, stalen remleidingen en nog een hoop andere kleine zaken
XneejMI.png




DennyzfR6
2001 SV650N - Mods: Gespoten in Midnight Opal, Undertail, korte kentekenhouder, hugger zwart, pazzo's zwart, bar-end spiegels zwart, footpegs zwart, stalen remleidingen zwart, wave remschijven, carbon heel plates, custom kuipje, smoked led knipperlichten voor, smoked geïntegreerd achterlicht,carbon delkevic demper, valblokken en klokje

2007 SV650S ABS - Mods: Custom dual highmount laser Stealth carbon dempers, K&N filter, Stalen blauwe remleidingen rondom, SV1000 remklauwen, Zwarte pazzo's, WP progressieve voorveren, HK achterveer, Tail tidy, Zwarte rear hugger, Zwarte kuipruit, Hotbodies, smoked knipperlichten voor, Smoked led achterlicht met knippers, Duozit afdek kapje, Andere spiegels, Verwarmde handvaten, Verwarmd gel zadel van Topsellerie
34561193_1698003096943971_6068287738363248640_o.jpg




Disaster-Master
2008 SV650S ABS - Mods: Achterlicht met geintregeerd knipperlicht, Onder spoiler, Hugger, K&N lucht filter, LeoVince volledig uitlaat systeem, LSL Crashpad doppen, Xenon verlichting met projectoren en LED stadslichtjes, Gear indicator (GI-PRO), Buddyseat kap, Rizoma kentekenplaat houder, Olie temperatuur dop, Tankpad-tankdop-kroonplaat stickers, MotoGP Rimstriping, HyperPRO veren voor & achter, Evotech radiator & oliecooler beschermers, tokico 4-zuiger remklauwen en stalen remleidingen...
DDC3BD9D-A93A-49A9-B48D-A8A9C6B0FC90.jpeg



DUCKI3S
2002 SV650S - Mods: Volledig Bos-uitlaatsysteem, K&N filter, afgesteld bij Ruud Fredriks,(tovami goes), Hyperpro Progressieve veren in de voorvork, Stalen remleidingen, gesinterde blokken, Andere wielen (kleur), Belly-pan, undertai, hugger, Kleine knippers, Donker kuipruitje, Metisse valdoppen, zx6r achtershock
whatsapp-image-2018-11-18-at-13-54-08-jpeg.1339334




Giggs
2002 SV650S - Mods: full laser duo-tech systeem, cat-eye knipperlichten
76a1d6d25dd9ab64848776c85803e69d




grrtjuhh
.... SV650S - Mods: GPR ceremic demper, GSXR voorvork
img_20181118_160228759-jpg.1350363




gnomedaan
2016 SV650N - Mods: SC Project slip-on, Evotech tail tidy, Barracuda valdoppen set, V-trec levers en LED knipperlichten.
NP6xuvU.jpg




HopHopGasErop
2001 SV650S - Mods: TRW rem- en schakelset, Hel remleidingen, WP voorveren, Kleine knippers, BSM Future uitlaat, Brembo 16x18 MC rempomp, Rizoma stuureindjes, GiPro Gear indicator.
full




Klijndijk02
2006 SV650S - Mods: MIVV einddemper, Donkere dubble-bubble ruit, bellypan, seatcover, LED knipperlichten, Underseat in kleur, Hugger
full




ivoderksen
1999 SV650N - Mods: ZX6R achterschokbreker, SBK stuur, stalen remleidingen, bar end mirrors, shorty levers, Evotech valdoppen, WP voorveren, K&N luchtfilter.
full




JappieF87
2003 SV650S Cupracer - Mods: Stock block met first gen inlaat nokkenas op de uitlaatzijde, WP competie schokdemper, Voorvork race mod, (hyperpro), Staling "race" remleidingen, Motomaster "flame" remschijven, Hyper steering damper RSC type, Regenwielen incl schijven, Yoshimura demper incl dB killer, Remhendel bescherming
full




OscarvdW
2003 SV650N - Mods: Cobra slip-on uitlaat, K&N luchtfilter, afgesteld op ECU, korte rem en koppelingshevel, TRW superbike stuur, Barracuda handvatten & bar-ends, aluminium spiegels, LED knipperlichten voor, LED daymaker koplampunit, LED achterlicht met geïntegreerde knipperlichten, seatcover, passengerpegs linkerzijde verwijderd & rechterzijde aangepast als uitlaatbracket, koplampring + tankring + tankdop + koplampbrackets mat zwart gelakt.
full




Prut_Potje
2002 SV650S - Mods: GiPro gear indicator, dubble bubble dark smoke screen, onderkuip, seat cover, iridium bougies, desnorkled luchtfilter, ingekorte MIVV oval short uitlaat, alarmlichten, luchthoorn, olietemperatuur meter, inklapbare knipperlichten achter, rear hugger, LED achterlicht met knippers ingebouwd.
2m2xlc2.jpg




r nrbikerrr
2004 SV1000S - Mods: powercommander, k&n filter, laser highmounts, gsxr vork, superbike stuur, hel stalen remleidingen
fp8rcj.jpg


2001 SV650S - Mods: gespoten lamborgini orange met zwart, wielen gepolijst, bellypan, dubbele highmount dempers, zwarte kuipruit
11t6i6e.jpg




roger_SV
1999 SV650N - Mods: vorkpoten 30 mm doorgestoken, clip ons (Gilles) boven de kroonplaat, progressieve voorvering (WP), 15W vorkolie en kleinere luchtkamer, instelbare achterschokdemper (Hagon), tail risers, 15t / 49t eindreductie, special paint, flyscreen (Puig Raptor) en seat cover in bijpassend ontwerp, kleine knippers (Booster), radiatorcover, carbon kroonplaatbeschermer, carbon look aluminium stuurproppen, carbonlook hugger, crashdoppen (EvoTech), eigenbouw kentekenplaathouder, running light module met alarmverlichting (RedAlert), carbonlook universele einddemper (Alimura) met R1-linkpijp, koelvloeistoftemperatuurmeter, boordspanningscontrolemodule
full




R&zo
2006 SV650N - Mods: ABM stuurtje, Yoshimura demper, bugspoiler, Led knippers, Korte kentekenplaathouder
full




S(R)avage
2005 SV1000SZ - Mods: Puig double bubble ruit, Sbk stuur, Oxford handvat verwarming, Rizoma bar end spiegels, CNC gefreesde rem-/koppelingshendel, CNC gefreesde rearset, Alle verlichting LED, BMC luchtfilter, BSM carbon dempers, Tankrisers, Tailrisers 30mm, Hyperpro voorveren, ATRE, Fender extender voor, Hugger achter, Aangepaste tandwielverhouding, Custom zadel, Duoseat cover, Kont deels blauw gespoten
full




thunderkid
2005 SV650N - Mods: Yoshimura demper, middenbok, radiatorcover, valdoppen, miniRAW's, aftermarket spiegels, versnellings-indicator, Puig windschermpje
full



werner7385
2003 SV1000S - Mods: Superbikestuur, open Laser dempers, K&N luchtfilter, zwarte rear hugger, onder spoiler, led knippers, buddyseatcover, Oxford handvatverwarming
280sj8l.jpg



Als er dingen missen of fouten in de OP staan laat me dat dan weten en ik pas het aan


Laatste bewerking:
Doeii Reanne2312 :W
 
Laatst bewerkt:
Foto's voor in de OP graag even per PB toesturen.
Anders krijgen we een OP met foto's en daaronder reacties met dezelfde foto's :')

Stuur ook even mee welk type SV, het bouwjaar en mods die je hebt.

Ik heb zo goed mogelijk een universele OP geprobeerd te maken. Dit houd in dat echt specifieke informatie (zoals het lijstje met uitlaten voor de 2003+ SV bijvoorbeeld) verloren is gegaan. Dit omdat het niet te doen is om een lijst zó te maken dat men makkelijk onderscheid kan maken of het geschikt is voor de 99-02 650, de 2003+ 650 of voor de 1000.

 
Laatst bewerkt:
Ik heb er lang aan getwijfeld, maar de kogel is door de kerk.
Ik ga dit topic eens volgen en ga eens kijken wat het is ;)

Mooi werk DisaterMaster. *O*
PBtje volgt.
 
Laatst bewerkt:
Pb'tje is de deur uit!

Verder vandaag de SV S opgehaald met nieuwe keerringen, en de olie en luchtkamer laten vullen aan de hand van de setting van Disaster-Master.

Jeetje wat een verschil! Dat is gelijk een heel stuk beter, en gelukkig... eindelijk weer demping aan de voorzijde haha.
 
Welke keerringen heb je nu genomen? Originele OEM of toch die mooie groene van SKF ?
 
Scheelt wel knaken hoor. Die SKF's zijn dacht ik 70 euro een setje.. zoiets.. OEM nog geen 25 euro dacht ik..
 
Meld ik me hier ook maar gewoon weer, al is het maar om af en toe een cynische ondertoon te laten horen ;)

En helpen waar mogelijk natuurlijk :+
 
Ivo, je hebt wel een mod. Zijkapjes verwijderd _O- .
Verder kan ik er niets aan ontdekken dat niet origineel is. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Super leuk! Een topic met alle SV's, zal later vandaag mijn SV650 2016 eens op de foto zetten.

Vorige weekend nog LED knipperlichten gemonteerd, wat een kl*ten werk was dat zeg. Relais dat ik had werkte niet met de standaard aansluiting, kabels moesten omgewisseld worden. -O- Uiteindelijk achter gekomen en omgewisseld waardoor het toch werkt *O*
 
Hoi, mag ik ook in de OP? Ik weet alleen niet hoe ik de foto in het pb krijg?

Groet

Pietro
Foto's voor in de OP graag even per PB toesturen.
Anders krijgen we een OP met foto's en daaronder reacties met dezelfde foto's :')

Stuur ook even mee welk type SV, het bouwjaar en mods die je hebt.

Ik heb zo goed mogelijk een universele OP geprobeerd te maken. Dit houd in dat echt specifieke informatie (zoals het lijstje met uitlaten voor de 2003+ SV bijvoorbeeld) verloren is gegaan. Dit omdat het niet te doen is om een lijst zó te maken dat men makkelijk onderscheid kan maken of het geschikt is voor de 99-02 650, de 2003+ 650 of voor de 1000.



Inmiddels is de nieuwe OP
[afbeelding]


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Ik heb nog een omgebouwde Duo zit waar nu een koffertje of bagagerol op kan liggen.
Ook nog een setje WP proline voorvork veren liggen.
Deze had ik vervangen voor hyperpro veren omdat ik niet wist dat er al andere veren in zaten :o

Als iemand interesse heb ,stuur maar een pb want als cbr rijder mag ik niet meer in dit topic komen 8-)
PB-tje verstuurd :Y
 
De koplamp van mijn SV maar is aangepakt. Nadat ik de chrome rand rond de koplamp zwart had gemaakt bleef ik mij toch constant lichtelijk storen aan de ouderwets ogende chrome koplampunit.

Uiteindelijk uitgekomen op een replica LED Daymaker unit van AliExpress, in eerste instantie vooral vanwege het uiterlijk maar ben erachter gekomen dat de lichtopbrengst ook nog is vele malen beter is dan de originele koplampunit! Aangezien ik graag mijn originele koplampbehuizing wilde behouden heeft het wat extra moeite gekost om de unit passend te krijgen, uiteindelijk is het gelukt door het binnenwerk van een universele behuizing passend te maken voor m'n originele behuizing. De stekker van de lamp zelf is overigens gewoon plug&play.

Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat, naast dat het er een stuk moderner uitziet functioneert de koplamp ook nog is stukken beter!

[afbeelding]
:t
Ziet er vet uit, heb je misschien een linkje naar de koplamp?
 
Ha Ivo. Kijk da's een mooi lijstje mods. Ik zag dat je het K&N filter hebt geplaatst. Ging dat goed, of heb je toch nog iets aan de sproeiers moeten veranderen?
 
Ik meld mij ook aan! PB met foto en mods is verstuurd.

Morgen K&N luchtfilter plaatsen en daarna de testbank op, als het nodig is wordt die dan meteen afgesteld. Heb er op dit moment een DB-killer in zitten waarvan het uiteinde is afgezaagd zodat ik daar zo min mogelijk aan prestaties verlies maar het toch lijkt alsof die op dat gebied netjes in orde is. Zal het resultaat morgen met jullie delen!

:t
Ziet er vet uit, heb je misschien een linkje naar de koplamp?
PB gestuurd!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan