Giggs
Die hard MF'er
Ik probeer eigenlijk altijd Shell vpower te tanken met de sv, de puch gaat competition102 met A747 of 95 met triboron in
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou even zoeken op trottlebody sync. Staat hier duidelijk beschreven in mn haynes boekO, zo simpel? JE stelt dan de hoek die de gasklep maakt op zijn as, of werkt het hetzelfde als het stelschroef of de verbindende stang tussen de twee gaskleppen op de carbs? Maar blijkbaar is het dus zelf te doen. Weer iets geleerd.
Voor mij niet van toepassing. Ik was gewoon nieuwsgierig naar hoe je dat zelf kunt doen bij een moor met injectie ipv carbs. Mijn enige motortje met brandstofinjectie en een servo-gestuurde 'ride-by-wire' gasklep heeft maar 1 cilinder, dus synchronisatie is niet aan de orde. Een pointy komt er bij niet. Als mijn huidige curvy ooit mocht bezwijken en ik wil SV blijven rijden komt er weer een curvy. Niet in de laatste plaats doordat ik er enorm veel onderdelen en slijtagedelen voor heb liggen.Zou even zoeken op trottlebody sync. Staat hier duidelijk beschreven in mn haynes boek
Een pointy komt er bij niet. Als mijn huidige curvy ooit mocht bezwijken en ik wil SV blijven rijden komt er weer een pointy.
Thx, inmiddels aangepast.Ik zou die zin even nalezen Roger
Ben benieuwd hoe ze bevallen misschien is het voor mij ook een optieHeb ze uit belgie, rond de 100,00 euro incl. verzendkosten
Ja, ook gezien. Een gele. En nog in Houten, dus omgeving Utrecht ook.Mocht iemand nog een leuke 650s in de aanbieding hebben...doe even een pm! Omgeving utrecht is een pre. Budget ~2000 liever minder. (Er werd zojuist een 99er op mp aangeboden voor 999 in goede staat maar was al na een paar uur weg.. )
Ziet er netjes uit voor een pekelfiets. Twee SV's gebruiken. (een voor de zomer en een voor de winter) is wel een slim idee. De TL1000 is gaaf!
Bekijk bijlage 1358155
Deze topper had een beetje bijgeluiden toen ik hem kocht afgelopen najaar.
Toch de gok genomen! En niet zonder resultaat, ten eerste, dat geluid! en ten tweede, tjaa het is een SV, echt super fijne motor.
Ook deze is 35 kw.... dat is dan ook het enige minpunt haha!
Net de Nokkenas ketting spanner van de voorste cilinder vervangen.
Nu weer als een zonnetje!
gmorgen, kan iemand de verschillen (voor en nadelen, karakter) tussen de 650 carb en 650 injectie uitleggen? Ik twijfel om mijn curvy te ruilen tegen de opvolger..
Mooi setje dempers
Hierdoor zijn carb fietsen soms responsiever zijn dan injecties.
Dankje, heb hem vandaag mee gehad naar het werk! Denk dat ik het werk iets verder ga zoeken haha!
Het is inderdaad allebei prima!
Vraagje wat is ongeveer de gemiddelde levensduur van een sv. Mijne heeft nu 42000 km en twijfel of het nog slim is om te investeren in een sbk stuur of in te ruilen