Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tent achterop gesjord, rugzak vol met zooi... Op naar de Vogezen morgenvroeg! _O-:W
WhatsApp Image 2019-03-03 at 13.51.06.jpeg
 
Hoe open ik de foto?
Waarom staat de foto zelf hier niet bij?

Veel plezier in elk geval, en lekker sturen, maar jou kennende komt dat wel goed. :t
 
Nee ik moet inloggen ergens in.
Foto's die met als bijlage in MF zijn ingevoegd gaan wel.

EDIT: ja nu wel zichtbaar in MF. Wat een plaatje!
Zo te zien ga je in niet op naar de camping.
 
Bouwjaar 2003 klopt natuurlijk niet voor de curvy. Waarschijnlijk kenteken deel 1 datum. Ziet er verder wel net uit
Ik heb gevraagd wat hij bedoelt met om m weer goed rijdend te krijgen maar de reactie was dat er een grote beurt nodig is om m weer goed rijdend te krijgen...tsja als je nou ff aangeeft wat je precies dat idee geeft..? Banden op? Carb problemen? Remmerij slecht?
 
Dat is wel erg vreemd Roger, ik zie de foto namelijk gewoon staan hier.
Ziet er goed uit, veel plezier morgen in de Vogezen !:]:t
Ja, misschien moest ie nog uploaden van de server waar ie vandaan kwam of zo?
Ik zag 'm later ook, vandaar mijn edit.

Voor FTI uit regio Utrecht die een 1st gen SV650N in de buurt zoekt: er staat er een op MP in Zeewolde, een blauwe met een andere koplanp, maar de originele is er volgens de beschrijving bij. Slechts ruim 27 dkm op de klok, dus kan nog even mee. ;)
Voorzien van een lekker uitlaatje, incl dB killer. Ziet er zo op de foto's heel netjes uit.

≥ Suzuki SV 650 SV650 - Motoren | Suzuki - Marktplaats.nl

D.JPG
 
Laatst bewerkt:
O, ik dacht een N. Maar S wordt nog meer aangeboden dan N, dus die zul je vrij eenvoudig kunnen vinden.
 
Mooi compact tentje dan. Dat je alles in alleen de roltas krijgt.
Nogmaals veel plezier!
 
Kleine update, de Vogezen is niet doorgegaan. Maar de tent zit nog achterop, want morgen naar de Ardennen.
De Vogezen komt nog wel een keer ;)
Mooi compact tentje dan. Dat je alles in alleen de roltas krijgt.
M'n ouders gaan veel op fietsvakanties, dus hebben veel compact camping spul :t
 
Kleine update, de Vogezen is niet doorgegaan. Maar de tent zit nog achterop, want morgen naar de Ardennen.
De Vogezen komt nog wel een keer ;)

M'n ouders gaan veel op fietsvakanties, dus hebben veel compact camping spul :t
Wil je, als je er tijd voor hebt even kijken naar het merk en eventueel type van dat tentje? Ik ben van plan om naar Luxemburg te gaan deze zomer en ben me een beetje aan het oriënteren op compacte spullen. Alvast bedankt en plezier in de Ardennen!
 
Coert, ik ben ook een redelijke kampeerder, maar ga in de regel met twee man.
Dit jaar ga ik voor een paraplutentje kijken. Die staan letterlijk in 1 minuut, en zijn ook in de regen droog op te zetten en af te breken.
Ze zijn er heel veel in 1 persoons uitvoering, maar ik ga voor een kleine 3 persoons aangezien we er met twee in willen liggen en ook niet wat levensruimte willen hebben en bagage kwijt willen kunnen.
 
Coert, ik ben ook een redelijke kampeerder, maar ga in de regel met twee man.
Dit jaar ga ik voor een paraplutentje kijken. Die staan letterlijk in 1 minuut, en zijn ook in de regen droog op te zetten en af te breken.
Ze zijn er heel veel in 1 persoons uitvoering, maar ik ga voor een kleine 3 persoons aangezien we er met twee in willen liggen en ook niet wat levensruimte willen hebben en bagage kwijt willen kunnen.
Ik ga alleen op pad. Misschien met iemand anders, ook op een motor maar dat weet ik nog niet. Heb al wel een topkoffer en ruimte genoeg op het zadel voor een eventuele bagagerol, heb ook stoffen zijtassen dus ruimte eigenlijk genoeg. En eigenlijk wil ik ook wel wat ruimte in een tentje, met alle motor uitrusting natuurlijk. Ben me aan het oriënteren wat voor me het beste is eigenlijk.
 
Ja begrijp ik. Wat in elk geval heel handig is is dat je een tent neemt die je droog op kunt zetten en kunt afbreken. Dus eerste de buitentent opzetten en dan de binnentent erin hangen igv opzetten en de omgekeerde volgorde bij afbreken. Als je een tent neemt waarbij je eerst de binnentent moet uitrollen, stokken in elkaar zetten en de binnentent daaraan vasthaken en daarna pas de buitentent erover kunt gooien is de hele tent an zeiknat van binnen als het toevallig een keer regent als te aankomt. De meeste koepeltentjes werken zo, al zijn er uitzonderingen. Het voordeel van een paraplutent is dat de binnen en buitentent en stokken allemaal al aan elkaar zitten, dus natregenen van de binnentent is geen optie. De tent hebben staat in 1 minuut en weer ingepakt in 3 minuten is ook wel handig voor het geval te veel verkast tijdens je vakantie.
 
Net zoals die van ergens vorige week. Gewoon een prachtige curvy met waarschijnlijk datum eerste toelating in 2004. Ook deze ziet er op de foto prima uit. Is alleen niet zo dicht bij Utrecht in de buurt.
 
Ja begrijp ik. Wat in elk geval heel handig is is dat je een tent neemt die je droog op kunt zetten en kunt afbreken. Dus eerste de buitentent opzetten en dan de binnentent erin hangen igv opzetten en de omgekeerde volgorde bij afbreken. Als je een tent neemt waarbij je eerst de binnentent moet uitrollen, stokken in elkaar zetten en de binnentent daaraan vasthaken en daarna pas de buitentent erover kunt gooien is de hele tent an zeiknat van binnen als het toevallig een keer regent als te aankomt. De meeste koepeltentjes werken zo, al zijn er uitzonderingen. Het voordeel van een paraplutent is dat de binnen en buitentent en stokken allemaal al aan elkaar zitten, dus natregenen van de binnentent is geen optie. De tent hebben staat in 1 minuut en weer ingepakt in 3 minuten is ook wel handig voor het geval te veel verkast tijdens je vakantie.
Bedankt voor de tip, ik ga eens kijken voor een geschikte paraplutent dan. Eentje die wat groot is, want ik ga rijden dan en dan moet de topkoffer er ook in. Rijden met een topkoffer is nou niet echt je van het.:N:t
 
Bedankt voor de tip, ik ga eens kijken voor een geschikte paraplutent dan. Eentje die wat groot is, want ik ga rijden dan en dan moet de topkoffer er ook in. Rijden met een topkoffer is nou niet echt je van het.:N:t
Ze zijn er in diverse maten. Ik ga dit jaar ook zo'n tentje scoren. Mijn ervaringen met dit type tent in 2-persoons zijn goed. 3-persoons (ruim 2x2 meter grondzeil oppervlak) is waar ik voor ga. Dat is genoeg voor 2 personen en baggage. Voor 1 persoon is het 2 persoons tentje groot zat. Ik denk 2x 1.50 of zo. Ik heb geen aandelen, maar het zijn echt handige dingen hoor.
 
≥ SUZUKI SV 650 S (bj 2004) - Motoren | Suzuki - Marktplaats.nl
Er kan zeker 300 af. Mijn ervaring is dat de handel op zulke motoren 300 overvraagt.
Ook deze 25 dkm, met garantie en in dit geval een S *O*

Ik had 'm gezien...maar google maar eens op middendorp motoren of hier in het forum... schijnt nou niet de meest ...ahem... betrouwbare zaak te zijn helaas.

Ze hebben ook deze staan...toevallig ook rond dezelfde kmstand maar een stuk goedkoper Voorraad lijkt mij te mooi om waar te zijn eigenlijk.
 
Ik had 'm gezien...maar google maar eens op middendorp motoren of hier in het forum... schijnt nou niet de meest ...ahem... betrouwbare zaak te zijn helaas.

Ze hebben ook deze staan...toevallig ook rond dezelfde kmstand maar een stuk goedkoper Voorraad lijkt mij te mooi om waar te zijn eigenlijk.
Grote kans dat er iets met die sv is. Lijkt voor het grootste deel orgineel, maar het blok is zwart gespoten:?:?. Ik zou eerder de knippers vervangen enzo. Grote kans dat er iets verborgen wordt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan