DUCKI3S
Het verre oosten
@Disaster-Master is t misschien een leuk idee om voor de meet bij een suzuki dealer te beginnen/eindigen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand nog interesse in mijn oude Sv? Is een fijn ding. Suzuki SV 650 S Geschikt voor A2 Rijbewijs - Occasions
Had hem op advies van de Michelin meneer op 2.1 voor en 1.8 achter. Temperatuur lag wel een stukje hoger toen ik ging rijden. Welke tijden reed je?
Edit: bandenspanning omgedraaid
Hmm. Dat zou kunnen, maar wat is het voordeel hiervan?@Disaster-Master is t misschien een leuk idee om voor de meet bij een suzuki dealer te beginnen/eindigen?
Idk, gekkigheid? En gratis koffieHmm. Dat zou kunnen, maar wat is het voordeel hiervan?
Iedereen zal toch bij aanvang moeten aftanken. En de wc bij deze BP is gratis
Ik ook nietMwah... drink zelf geen koffie
De pp3 kan ik dus nergens vinden in 60 zelfs bij michelin nietOriginele maat. 60 dus
De pp3 kan ik dus nergens vinden in 60 zelfs bij michelin niet
Klopt online kan ik ze niet vinden, @HopHopGasErop heeft ze blijkbaar nog wel ergens gevonden scheelt idd redelijk en monteren en balanceren kan ik zelfIk heb mijn huidige set gekocht en laten monteren bij veda motoren (voorheen veda scooters) in ede.
Zijn ze ook on-line niet meer verkrijgbaar in deze maat?
Scheelt ook flink in prijs
Yep dat is em
Weet niet of dit de goeie is?
"Oops vergist in het model" Zo komen ze er weer makkelijk onderuit.Wel een manier om je er gemakkelijk vanaf te maken lijkt me zo . Tijd voor een gesprekje dan
Ja, ik vind dat ook altijd wel wat hebben. Net zoals bij de afgelopen winter meeting bijvoorbeeld. Apeldoorn -Zwolle. Een heel eind dezelfde start en stop als de huidige.@Disaster-Master is t misschien een leuk idee om voor de meet bij een suzuki dealer te beginnen/eindigen?
Ik vind dit best grappigHet staat jullie vrij voorafgaand te meeten waar je wilt
Staan jullie gewoon allemaal een uur eerder op om eerst bij een dealer te meeten en dan naar de BP
En ik tank Ultimate 98 en dat is alleen bij de BP verkrijgbaar. Dat doe ik omdat er in U98 geen tot weinig ethanol zit. Met de huidige regels verplicht E5 label op de tuit, maar weet niet of ze tegenwoordig dan wél ethanol toevoegen, dat was voorheen iig niet zo. En de freebees zijn ook welkom. Dus vandaar is mijn start locatie altijd een BP En uiteraard is er vlakbij het eindpunt ook een BP.. allemaal puur eigen belang
"Oops vergist in het model" Zo komen ze er weer makkelijk onderuit.
Denken jullie dat een power commander het waard is om brandstof verbruik te verminderen? Ik zit nog steeds met het probleem dat mijn brandstof verbruik veel te hoog is. Eerst was dit ongeveer 1 op 17 (schreef ik deels toe aan een compleet uitlaat systeem zonder afstellen) en na een grote service beurt van een bekende winkel werd het opeens 1 op 13. Ze zeggen geen verklaring te kunnen vinden, en schuiven het probleem een beetje naar mij toe.
Nu is een PC is best een dure gok, maar met zo een verbruik betaalt hij zich zelf misschien snel terug? Ik kan ook eerst kijken of afstellen met een yoshibox wat oplevert, maar dat stelt niet heel veel voor dus dan kan ik misschien beter direct voor een PC gaan? Voor de duidelijkheid, ik doe het niet voor extra vermogen. Ik gewoon een acceptabel brandstof verbruik